Kuinka saamme häädettyä porrasjuoksijan asunnostamme
Perheeni asunnossa juoksee portaita pitkin näkymätön porrasjuoksija. Se juoksee ja pitää hirvittävää kolinaa portaissamme. Onko se kaankud? Jos se on kaankud, pitääkö sen lähtemisestä maksaa?
Kommentit (31)
Kannattaa olla varovainen kaankudin häätämisen kanssa. Jotkut niistä ovat valmiiksi jopa multimiljonäärejä eivätkä ota enää rahaa palkkioksi lähtemisestä. Saattavat suuttua jos epäilet heitä köyhiksi.
Tää on taas niitä ketjuja jotka on niin hulluja että alkaa kyseenalaistaa omaa mielenterveyttään. Luinko mä nyt oikein, olenko tyhmä kun en ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas niitä ketjuja jotka on niin hulluja että alkaa kyseenalaistaa omaa mielenterveyttään. Luinko mä nyt oikein, olenko tyhmä kun en ymmärrä?
Kaankud on todellinen ilmiö, näin telkkarista
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Älä valehtele, jos kaankud päättää toisin ei
Jep. Meillä kanssa saatiin pahaa mekkalaa pitävä ja helvetin pahalta haiseva Kaankud häädettyä tolla suolaringillä pois. Mutta kyllä vähän nolotti soittaa seurakuntaan ja pyytää apua. Onneksi kirkkoherra oli törmännyt ilmiöön aiemminkin ja hällä oli itsellään kontakti niin imaamiin kuin shamaaniinkin ja saivat sen porukalla häädetyksi. Tosin häädettäessä Kaankud karjui hemmetist ja pisti olohuoneen pöydän säpäleiksi. No, nyt on rauha talossa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meillä kanssa saatiin pahaa mekkalaa pitävä ja helvetin pahalta haiseva Kaankud häädettyä tolla suolaringillä pois. Mutta kyllä vähän nolotti soittaa seurakuntaan ja pyytää apua. Onneksi kirkkoherra oli törmännyt ilmiöön aiemminkin ja hällä oli itsellään kontakti niin imaamiin kuin shamaaniinkin ja saivat sen porukalla häädetyksi. Tosin häädettäessä Kaankud karjui hemmetist ja pisti olohuoneen pöydän säpäleiksi. No, nyt on rauha talossa.
Voiko kaankud tulla turkkilaisen pitsapojan mukana takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa:) Kuka meistä on hulluin? Pitäiskö olla helpottunut vai huolissaan, kun meidän rapuissa ei juoksentele kaankud? Vai pitäiskö olla jopa vähän kateellinen?
Kaankud on pahempi