Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saamme häädettyä porrasjuoksijan asunnostamme

Vierailija
19.09.2017 |

Perheeni asunnossa juoksee portaita pitkin näkymätön porrasjuoksija. Se juoksee ja pitää hirvittävää kolinaa portaissamme. Onko se kaankud? Jos se on kaankud, pitääkö sen lähtemisestä maksaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää nyt taas on?

Kaankud on se jonka oikeaa nimeä ei koskaan sanota ääneen

Lordi Voldemort?

Kaankud on pahempi

Vierailija
22/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen kaankudin häätämisen kanssa. Jotkut niistä ovat valmiiksi jopa multimiljonäärejä eivätkä ota enää rahaa palkkioksi lähtemisestä. Saattavat suuttua jos epäilet heitä köyhiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niitä ketjuja jotka on niin hulluja että alkaa kyseenalaistaa omaa mielenterveyttään. Luinko mä nyt oikein, olenko tyhmä kun en ymmärrä?

Vierailija
24/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas niitä ketjuja jotka on niin hulluja että alkaa kyseenalaistaa omaa mielenterveyttään. Luinko mä nyt oikein, olenko tyhmä kun en ymmärrä?

Kaankud on todellinen ilmiö, näin telkkarista

Vierailija
25/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Vierailija
26/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Älä valehtele, jos kaankud päättää toisin ei

Vierailija
27/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Meillä kanssa saatiin pahaa mekkalaa pitävä ja helvetin pahalta haiseva Kaankud häädettyä tolla suolaringillä pois. Mutta kyllä vähän nolotti soittaa seurakuntaan ja pyytää apua. Onneksi kirkkoherra oli törmännyt ilmiöön aiemminkin ja hällä oli itsellään kontakti niin imaamiin kuin shamaaniinkin ja saivat sen porukalla häädetyksi. Tosin häädettäessä Kaankud karjui hemmetist ja pisti olohuoneen pöydän säpäleiksi. No, nyt on rauha talossa.

Vierailija
28/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Meillä kanssa saatiin pahaa mekkalaa pitävä ja helvetin pahalta haiseva Kaankud häädettyä tolla suolaringillä pois. Mutta kyllä vähän nolotti soittaa seurakuntaan ja pyytää apua. Onneksi kirkkoherra oli törmännyt ilmiöön aiemminkin ja hällä oli itsellään kontakti niin imaamiin kuin shamaaniinkin ja saivat sen porukalla häädetyksi. Tosin häädettäessä Kaankud karjui hemmetist ja pisti olohuoneen pöydän säpäleiksi. No, nyt on rauha talossa.

Voiko kaankud tulla turkkilaisen pitsapojan mukana takaisin?

Vierailija
29/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin sinkoa.

Vierailija
30/31 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa:) Kuka meistä on hulluin? Pitäiskö olla helpottunut vai huolissaan, kun meidän rapuissa ei juoksentele kaankud? Vai pitäiskö olla jopa vähän kateellinen?

Vierailija
31/31 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaankud on taas täällä!!!!!!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän