Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En Mä edes halua jatkuvasti viestittelevää miestä (ohis voedtikeskusteluihin)

Vierailija
19.09.2017 |

Miksi haluaisin?

Haluan kunnianhimoisen miehen, joka osaa laittaa elämässään asiat tärkeysjärjestykseen.

Jos mies viestittelee koko ajan, se on jostain hänen tekemisestään pois.

Jatkuvasti viestittelevät miehet ovat hiukan arveluttavia. Miten jollakin on sellaiseen edes aikaa?

Ensin työ, sitten huvi, sanon minä.

Miksi siis odotatte jatkuvaa viestittelyä naiset?

N32

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin?

Haluan kunnianhimoisen miehen, joka osaa laittaa elämässään asiat tärkeysjärjestykseen.

Jos mies viestittelee koko ajan, se on jostain hänen tekemisestään pois.

Jatkuvasti viestittelevät miehet ovat hiukan arveluttavia. Miten jollakin on sellaiseen edes aikaa?

Ensin työ, sitten huvi, sanon minä.

Miksi siis odotatte jatkuvaa viestittelyä naiset?

N32

Samaa mieltä. Sitä paitsi omasta mielestäni jotenkin ahdistavaa, jos viestiä tulee koko ajan. Antaa joko tosi läheisriippuvaisen/ripustautuvan tai tosi mustasukkaisen/vahtaavan kuvan tyypistä.

Vierailija
2/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, tosin syy minulla on ihan vaan se että jatkuva viestittely on ahdistavaa ja turnoff. Ei mua haittaa jos jollakin on aikaa viestitellä jatkuvasti enkä etsi kunnianhimoista miestä kun en itsekään ole sellainen mutta en vaan ymmärrä miten ihmisillä riittää puhuttavaa 24/7 :D mulle se on hirveän stressaavaa jos joku laittaa jatkuvasti viestiä enkä mä keksi mitään vastattavaa koska ei mulla vaan oo mitään puhuttavaa jatkuvasti. Viesteillä on muutenkin vaikea ilmaista itseään, puhun mieluummin kasvokkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa mies, joka viestitteli ihan jatkuvasti. Laitto kaikkea hempeää ja jopa runoja yms. Tämä nyt meni vielä joten kuten mutta meni ihan paniikkiin jos ei viesteihin vastannut heti. Ajatteli että minulla on joko hirveä hätä tai sitten en välitä hänestä tarpeeksi. Alko ahdistaa tosi nopeasti tämä suhde ja loppu sit siihen.

Vierailija
4/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään. No alkurytäkässä tai jos hetkellisesti joku tarve viestittää. Mutta että kokoajan...

Vierailija
5/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti kyllä kiinnostaa, mitä ne ihmiset sitten viestittelevät, jos asiaa riittää jatkuvasti.