Löydänkö enää koskaan uutta miestä?
Olen vasta 25-vuotias ja jäämässä kahden lapseni yksinhuoltajaksi, joista nuorempi on 4kk ja vanhempi 2-vuotias. Harkitsen siis vakavasti mieheni jättämistä. Hän käyttäytyy todella törkeästi minua kohtaan. Asiasta on puhuttu, tapeltu ja käyty jopa perheterapeutillakin juttelemassa, mutta kun mikään ei auta. Mieheni ei yksinkertaisesti arvosta minua. En ansaitse sellaista kohtelua rakkaalta ihmiseltä. Nyt mua huolettaakin, että löydänkö oikeasti koskaan enää uutta miestä. Naamasta olen todella kaunis ja kroppakin on enemmän kuin kuosissa, mutta pelkään, että alapääni on väljähtynyt synnytyksen seurauksena. Olen kyllä jumpannut ja on se kovasti siitä palautunutkin, mutta ei kait siitä koskaan enää entisenlaista tule :( Että ei kait se nätti naama ja hyvä kroppa auta jos alakerta on väljähtänyt. Surettaa, löydänkö enää koskaan uutta miestä?
Kommentit (34)
jos miettisit niitä lapsia uuden jännämiehen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Et
Voi ei, tuollaista vastausta vähän pelkäsinkin, mutta jos en löydä, niin miten ihmeessä kukaan yh löytää koskaan itsellensä miestä. Miten niitä uusioperheitä sitten syntyy?
Se on traagista, että suomessa on paljon kaltaisiasi ja sitten on paljon yksinäisiä miehiä, jotka oikeasti ovat naista kunnioittavia ja hyvin kohtelevia, mutta kumppania ei vain löydy.
Että ällöttää naiset, joilla on pakko olla mies vierellä. Oli sitten millanen paskapää hyvänsä.
Voi ei :S Onpa ikäviä vastauksia, odotin jotain kannustavaa ja positiivista. Tottakai ajattelen lapsiani ensisijalla ja ne on mulle maailman tärkeimpiä, mutta halusin kait kuulla muiden mielipiteitä mihin varautua. Varaudun siis jäämään loppuiäkseni yksin :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on traagista, että suomessa on paljon kaltaisiasi ja sitten on paljon yksinäisiä miehiä, jotka oikeasti ovat naista kunnioittavia ja hyvin kohtelevia, mutta kumppania ei vain löydy.
No et varmaan itsekään huolisi kahden lapsen yksinhuoltajaa, joka on synnyttänyt alateitse. Onhan se traagista, mutta itsepähän olen elämäni pilannut. Miehillä on sentään aina toivoa jäljellä.
Minusta on surullista, että kerrot itsestäsi vain iän, sen, että sinulla on lapsia, väljähtynyt alapää, nätti naama ja kroppa ja mietit riittääkö se uuteen suhteeseen. Noinko todella määrittelet itsesi? Jos päätät erota, niin ehkä sinun olisi hyvä keskittyä oman sisimmän käsittelyyn ja itsesi löytämiseen ennen uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on surullista, että kerrot itsestäsi vain iän, sen, että sinulla on lapsia, väljähtynyt alapää, nätti naama ja kroppa ja mietit riittääkö se uuteen suhteeseen. Noinko todella määrittelet itsesi? Jos päätät erota, niin ehkä sinun olisi hyvä keskittyä oman sisimmän käsittelyyn ja itsesi löytämiseen ennen uutta suhdetta.
Totta, itsetuntoni on aivan nollassa oltuani monta vuotta käytökseltään aivan narsistisen miehen kanssa. Olen mä tietty paljon muutakin, fiksu, hauska, huumorintajuinen yms. Ja en mä nyt tarkoita ettäkö se alapää sen väljähtäneempi olisi kuin kellään muullakaan synnyttäneellä. Mutta siis onhan siinä aina ero synnyttämättömään. Surettaa tää tilanne, varmasti tosi rankkaa olla kahen pienen lapsen yh, mutta en mä nyt tollasen narsistisen miehenkään kans voi jäädä, muserrun muuten kohta henkisesti ihan kokonaan. Pakko lähtee kun on vielä edes vähän voimia jäljellä.
Ap
Jos oot kaunis niin ei se löysä pipari haittaa. Voi vetää a naaliin välillä
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollut kiva vastaus. Ette nyt viittis oikeesti vielä lyödä lyötyä.
Ap
Jätti isomelainen ukko niin ei tunnu löysä pipari niin pahalle.
Jotenkin tuntuu, että mies siellä kirjoittelee. Suurempi ongelma miehille on varmasti se, että kaikki pitää suhteessanne suunnitella kahden vieraan lapsen mukaan. Itse en ainakaan kestäisi vieraita penikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollut kiva vastaus. Ette nyt viittis oikeesti vielä lyödä lyötyä.
Ap
No ei ne nuoret kollit paljon mieti onko löysä vai ei. Kunhan saavat. Ja vielä Porvoossa asuvalta nätiltä ja hyväkroppaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, itsetuntoni on aivan nollassa oltuani monta vuotta käytökseltään aivan narsistisen miehen kanssa. Olen mä tietty paljon muutakin, fiksu, hauska, huumorintajuinen yms. Ja en mä nyt tarkoita ettäkö se alapää sen väljähtäneempi olisi kuin kellään muullakaan synnyttäneellä. Mutta siis onhan siinä aina ero synnyttämättömään. Surettaa tää tilanne, varmasti tosi rankkaa olla kahen pienen lapsen yh, mutta en mä nyt tollasen narsistisen miehenkään kans voi jäädä, muserrun muuten kohta henkisesti ihan kokonaan. Pakko lähtee kun on vielä edes vähän voimia jäljellä.Ap
Hyvä, näin juuri, keskity nyt tuohon positiiviseen! Olet varmasti paljon muuta tuon fiksun, hauskan ja huumorintajuisuuden ja ulkoisen kauneuden lisäksi. Jätät nyt tuon alapään murehtimisen. Jos tilanne on noin paha, niin kannattaa todella lähteä. Lapsienkin kannalta varmasti paras ratkaisu. Rohkeakin ja päättäväinen olet. Voimia sinulle!
Enemmän ne otukset haittaa mitkä ovat vönkineet tortusta ulos, mitä mahdollinen löysyys.
Miksi et löytäisi? Empä usko, että menee kauaa kun on uusi mies kainalossa.
Kyllä ihan varmasti löydät!!! Älä mieti tuollaisia alapääjuttuja ollenkaan. Itsekin olin aika lailla samoissa mietteissä kun erosin lasteni isästä. Nyt parisuhteessa ihanan miehen kanssa ja seksi on parasta mitä ikinä olen kokenut. Hän on myös aikuinen ihminen joka kohtelee minua kunnioittavasti.
Kuule ap, parisuhteen jälkeen on tärkeää saada itsesi kuntoon. Laastarisuhteet ei kannata, varsinkaan kun on lapsia. Ne asiat mitkä kerrot itsestäsi, kertovat vain sen, että et arvosta itseäsi. Joten eron jälkeen itsetunto kuntoon ja opettele olemaan yksin jonkin aikaa, niin varmasti uuden suhteen löydät jossain vaiheessa:)
Et