Mikä on tänään iltasi päätavoite/huippuhetki
mitä odotat eniten?
Saavutatko sen vai et, miksi et?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni viitsii katsella tv-sarjoja? Minusta se on kuolettavan tylsää ajanhaaskausta mutta onhan meitä joka lähtöön. Kunhan ihmettelen. Minä aion mennä juoksulenkille.
Juokseminenko kiinnostavaa puuhaa? :D
Juostessa aika kuluu mukavasti ja sitten pääsee pätemään.
Kaveri tulee illalla värjää mun hiukset. :>
Aattelin katsoa Sopranoksen viidennen kauden loppuun ja yrittää olla syömättä jäätelöä pakastimesta.
Kun haen poikaystävän kotiin illanvietostansa <3
Paras kohta koko päivästä on se, kun pääsen nukkumaan <3 Nukkuminen on parasta mitä tiedän.
Viikon kohokohta on tiistain hullunhikinen jumppa. Käyn jumpassa tai lenkillä 4-5 krt viikossa, mut tiistai on paras ja rankin.
Iltaruokailu puolison kanssa. Päivän kohokohta, ja tulee toteutumaan.
Menen töihin. Ihmettelen siellä deadlinen lähestyessä, miksi ei taaskaan ole tarpeeksi henkilökuntaa. Esimiehet ryntäilevät kuin päättömät kanat ja yritämme jotenkin selvitä kunnialla tästäkin illasta.
Vedän kännit ja se todellakin onnistuu. Ainoa ongelma on väsytys, mutta kaipa tästä piristyy.
Onneksi on vapaata lauantaihin asti.
Vierailija kirjoitti:
mitä odotat eniten?
Saavutatko sen vai et, miksi et?
Jos saisi 3 tuntia keskeytymätöntä unta. Ihan tuurista kiinni kun on tuo 2 viikkoinen.
Päästä töistä kotiin 22.30 (iltatyö) ja nähdä kumppania edes tunnin verran.
Hypätä puusta gorillan niskaan, taistella sen kanssa ja voittaa se ja huutaa lopuksi jalka gorillan päällä omaa rintakehää takoen "OOOO-YODILI-OOOO-YODILI-OOOOOO" viimeisen OOOOOO:n lopussa laskeva in tonaatio.
Puhtaat pyykkt kaappiin. Niitä on kertynyt 3 telinettä ja koria viikonlopun aikana. Täytän astianpesukoneen. Tyhjennän pyykkikoneen? tnuorimmaisen kanssa läksyt, pelaan lasten kanssa, katson tv:tä, luen kirjaa.
Takkatulen lämpö kotisohvalla ja hyvä kirja tai leffa. Tänään on lepoilta.
Saada lapsi nukkumaan ja päästä itse nukkumaan. Kyllä on elämässä yksinkertaiset ilot nykyään. :D
Perheen mentyä nukkumaan Twin Peaksin pariin ja sitten nukkumaan.