Mikä on tänään iltasi päätavoite/huippuhetki
mitä odotat eniten?
Saavutatko sen vai et, miksi et?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Päästä nukkumaan. Toivottavasti se onnistuu.
Eikö sinulla ole harrastuksia/ystäviä/lempitv-sarjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole harrastuksia/ystäviä/lempitv-sarjoja?
Ei, vain raskas yksinäinen pikkulapsiarki helvetinmoisella univajeella.
Joo tiedän. Itseaiheutettua, mutta eiköhän joskus helpota.
Töistä iltapäuväkerhon kautta kotiin. Ruoan laitto, tiskit ja sohva. Aah.. luen kirjaa. Ehkä pyykkään ja pesen vessat. Siinäpä se ilta jo onki mennyt.
Ommella 8 haalarimerkkiä haalareihin.
leivon piirakkaa ja katson sen piirakan kanssa The Great British Bake Off -ohjelman :)
Punaviini ja youtube tai kodin sisustamista. Luultavasti päädyn sohvalle punkun ja Snl Usa:n tai Oprah haastattelujen pariin ja sitten otan lisää punkkua ja laitan hyvää ruokaa ja kaadun maate.
Ajattelin leipoa kakun ja jos vaikka tulisi TV:stä jotain. Tiistait on mulla yleensä aika tapahtumaköyhiä päiviä.
Aion leipoa omenapiirakkaa. Sain vanhemmilta kassillisen omenoita. Illalla tuoksuu (ja maistuu) sokeri, kaneli ja omena.... nammm. :)
Taidan kokeilla nostaa ennätykseni maastavedossa. Onnistun, taikka itken ja onnistun.
Puran loput muuttokamat ja teen ruuan valmiiksi, lämmitän saunan ja vien miehelle muutaman tölkin olutta jääkaappiin ja vietämme läheisyydentäyteisen illan
Mini& 20+4
Ben&Jerrys-paketin jämät ja Netflix.
Siideripullon korkkaaminen kotisohvalla ja netflix
Että pääsen sohvalle katsomaan jotain hyvää sarjaa suklaan kera
Lähteä käymään puolukassa, jos sade on tauonnut ja mielellään lakannutkin.
Mennä illalla ryhmäliikuntatunnille ottamaan hiki pintaan.
Toivottavasti minun lonkat kestää treenin hyvin :)
Aloitin siivota keittiön kaappia. Saada se loppuun, mutta nyt metsään, ettei tule hirmu hopi jumppaan.
Ajoissa nukkumaan. Olen tämän viikon lomalla. Torstaina mennään Ruotsiin miehen siskon luona käymään. Tulee hakemaan meidät kuplavolkkarilla satamasta 😄
Mukavaa viikkoa palstailijat 🌻
Päästä kotiin huilaamaan... Eilen oli pientä kuumetta, olin osan päivästä pois. Tänään oli taas töihin tultava, vaikka kuumeinen olo edelleen. Onneksi (?) on suht hiljainen päivä.
Terv. Yrittäjä.