Mikä on tänään iltasi päätavoite/huippuhetki
mitä odotat eniten?
Saavutatko sen vai et, miksi et?
Kommentit (87)
Masennus helpottaa. Tuskinpa vaan, sillä tämä on vasta toinen viikko, kun masentaa. Kyllä se on aina ennen kestänyt useamman viikon.
Skype-treffit ulkomailla asuvan mieheni kanssa. <3
Miten niin moni viitsii katsella tv-sarjoja? Minusta se on kuolettavan tylsää ajanhaaskausta mutta onhan meitä joka lähtöön. Kunhan ihmettelen. Minä aion mennä juoksulenkille.
Kokkaan tänään kunnolla miehelle, katsotaan leffa ja mahdollisesti yritän vietellä, ennen kuin kummatkin sammahtaa.
Se, kun menen testaamaan mielenkiintoista uutta ravintolaa parin ystävän kanssa :)
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni viitsii katsella tv-sarjoja? Minusta se on kuolettavan tylsää ajanhaaskausta mutta onhan meitä joka lähtöön. Kunhan ihmettelen. Minä aion mennä juoksulenkille.
Juokseminenko kiinnostavaa puuhaa? :D
Leikkauksen jälkeen ensimmäinen kunnon lenkki, vähintään 1,5 tuntia syksyisessä metsässä koiran kanssa.
Sauna. Oon kauheessa flunssassa, räkä valuu ja limaista yskää joten helpottaa oloa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minua kiinnostavat sarjat tulevat tähän aikaan vuodesta, kun minulla on jokasyksyinen masennuskausi. Katson niitä, kun ei mikään muukaan huvita. Jos ne tulisivat johonkin parempaan aikaan vuodesta, tuskin katsoisin.
Mähiä tuntikausia telkkarin äärellä ja mussuttaa suklaata. Ei kuulosta kovin miehekkäältä mutta sehän on vauviksen vika. Mulla on flunssa ja saatanan tylsää.
Tänään voisi olla huippuhetki päästä kotiaskareiden jälkeen klo 20 lähtemään S-marketille katsomaan -60% alennustuotteita. Toivoisin kivoja löytöjä ja rahansäästöä.
Sieltä kotiin, yksi lonkero sohvalla, Yle Areenaa ja unten maille.
Ajattelin lähiostarin henkkamaukkaan mennä katsomaan farkkuja, ja jtn syksyistä vaatetusta. Ehkä uus pipo kun aamulla on kylmä fillaroida.
Vierailija kirjoitti:
mitä odotat eniten?
Saavutatko sen vai et, miksi et?
Kuka näitä aivottomia aloituksia tänne kyhää? Mikä vatun huippuhetki?? halloo?
Anteeks vauvalehden toimitus ja Sanoma, mutta minusta on todella syvältä että teette näitä typeriä aloituksia tänne itse. Minua ei kiinnosta tuottaa typeriin lehtiinne sisältöä ilmaiseksi jotta höpökoulutetut medianomit voisivat keskittyä someen sen sijaan että opettelevat oikeaa kirjoittamista.
Heittäkää nuo kruunut jorpakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Sauna. Oon kauheessa flunssassa, räkä valuu ja limaista yskää joten helpottaa oloa varmasti.
Kunhan et mene kuumeisena saunaan. Se ei kannata.
Lonkan limapussitulehdukseen sain kortisonipiikit. Olen valvonut 10yötä. Sain lisäksi yöksi Panacodia ohjeella ottaa kaksi nyt, 2 illalla ja 2 aamuyöstä. Saatan saada nukuttua ensimmäisen yön.
Twin Peaks TV:stä.