Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tänään iltasi päätavoite/huippuhetki

Vierailija
19.09.2017 |

mitä odotat eniten?

Saavutatko sen vai et, miksi et?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks TV:stä.

Vierailija
22/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus helpottaa. Tuskinpa vaan, sillä tämä on vasta toinen viikko, kun masentaa. Kyllä se on aina ennen kestänyt useamman viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skype-treffit ulkomailla asuvan mieheni kanssa. <3 

Vierailija
24/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin moni viitsii katsella tv-sarjoja? Minusta se on kuolettavan tylsää ajanhaaskausta mutta onhan meitä joka lähtöön. Kunhan ihmettelen. Minä aion mennä juoksulenkille.

Vierailija
25/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan tänään kunnolla miehelle, katsotaan leffa ja mahdollisesti yritän vietellä, ennen kuin kummatkin sammahtaa. 

Vierailija
26/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSI ja nukkumaan :D

27/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun menen testaamaan mielenkiintoista uutta ravintolaa parin ystävän kanssa :)

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä neulomaan!

Vierailija
29/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni viitsii katsella tv-sarjoja? Minusta se on kuolettavan tylsää ajanhaaskausta mutta onhan meitä joka lähtöön. Kunhan ihmettelen. Minä aion mennä juoksulenkille.

Juokseminenko kiinnostavaa puuhaa? :D

Vierailija
30/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen jälkeen ensimmäinen kunnon lenkki, vähintään 1,5 tuntia syksyisessä metsässä koiran kanssa.

Vierailija
31/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna. Oon kauheessa flunssassa, räkä valuu ja limaista yskää joten helpottaa oloa varmasti.

Vierailija
32/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minua kiinnostavat sarjat tulevat tähän aikaan vuodesta, kun minulla on jokasyksyinen masennuskausi. Katson niitä, kun ei mikään muukaan huvita. Jos ne tulisivat johonkin parempaan aikaan vuodesta, tuskin katsoisin.

Vierailija
33/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähiä tuntikausia telkkarin äärellä ja mussuttaa suklaata. Ei kuulosta kovin miehekkäältä mutta sehän on vauviksen vika. Mulla on flunssa ja saatanan tylsää.

Vierailija
34/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään voisi olla huippuhetki päästä kotiaskareiden jälkeen klo 20 lähtemään S-marketille katsomaan -60% alennustuotteita. Toivoisin kivoja löytöjä ja rahansäästöä.

Sieltä kotiin, yksi lonkero sohvalla, Yle Areenaa ja unten maille.

Vierailija
35/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähiostarin henkkamaukkaan mennä katsomaan farkkuja, ja jtn syksyistä vaatetusta. Ehkä uus pipo kun aamulla on kylmä fillaroida.

Vierailija
36/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy

Vierailija
37/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä odotat eniten?

Saavutatko sen vai et, miksi et?

Kuka  näitä aivottomia aloituksia tänne kyhää? Mikä vatun huippuhetki?? halloo?

Anteeks vauvalehden toimitus ja Sanoma, mutta minusta on todella syvältä että teette näitä typeriä aloituksia tänne itse.  Minua ei kiinnosta tuottaa typeriin lehtiinne sisältöä ilmaiseksi jotta höpökoulutetut medianomit voisivat keskittyä someen sen sijaan että opettelevat oikeaa kirjoittamista.

Heittäkää nuo  kruunut jorpakkoon.

Vierailija
38/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna. Oon kauheessa flunssassa, räkä valuu ja limaista yskää joten helpottaa oloa varmasti.

Kunhan et mene kuumeisena saunaan. Se ei kannata.

Vierailija
39/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkan limapussitulehdukseen sain kortisonipiikit. Olen valvonut 10yötä. Sain lisäksi yöksi Panacodia ohjeella ottaa kaksi nyt, 2 illalla ja 2 aamuyöstä. Saatan saada nukuttua ensimmäisen yön.

Vierailija
40/87 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitreenejä 3 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä