Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joita häpeät?

Vierailija
18.09.2017 |

Laittakaapas tänne av-palstalle asioita anonyyminä, joita ette kehtaa kertoa muille itsestänne. Se voi olla vaikka jokin teko tai piirre teissä. Kuitenkin jotain sellaista, mitä häpeätte.

Ja koitetaan myös olla tuomitsematta muita tässä ketjussa!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän rumaa kotiani. Ei kerta kaikkiaan ole varaa siivoukseen. Ja itse olen töissä koko päivän pienellä palkalla. Motivaatio puuttuu, ja se on sitten taas toinen asia mitä häpeän..

Vierailija
2/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulu ei mennyt ihan putkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän käydä ulkona. Olen aina nähnyt itseni rumana ihmisenä. Tuntuu tosi pahalta olla julkisella paikalla.

Vierailija
4/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kun en ole ns mikään. Olen käynyt ammattikoulun ja siinä kaikki opinnot :( . Mulla on oppimisvaikeuksia joita yritän parhaani mukaan peitellä kaikkialla.

Vierailija
5/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän rumaa kotiani. Ei kerta kaikkiaan ole varaa siivoukseen. Ja itse olen töissä koko päivän pienellä palkalla. Motivaatio puuttuu, ja se on sitten taas toinen asia mitä häpeän..

Varaa siivoukseen?? Kyllä muutkin ovat päivät töissä ja silti hoitavat ITSE siivouksensa :-O

Vierailija
6/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän puhua itsestäni muille. Inhottaa se, kun joku kysyy vaikkapa harrastuksiani. Vaikutan ulospäin tosi tylsältä ihmiseltä, vaikka itse nauttisinkin elämästäni. Keskusteluista tulee todella kiusallisia kun puheenaiheena olen minä, sillä kuten sanoin elämäni vaikuttaa tylsältä ulospäin sitä kuitenkaan olematta.

Vierailija
7/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys, huono asunto, kiusatuksi tuleminen. Se että minusta tuskin olisi ikinä normaaliin työelämään.

Vierailija
8/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa siivoukseen?? Kyllä muutkin ovat päivät töissä ja silti hoitavat ITSE siivouksensa :-O

Motivaation puute voi aiheuttaa sen, ettei yksinkertaisesti ole pienintäkään halua siivota. Se puute voi tulla pitkien työpäivien ja pienen palkan johdosta.

Vierailija
9/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että sairastan vieläkin poikuutta 26-vuotiaana.

Vierailija
10/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys, huono asunto, kiusatuksi tuleminen. Se että minusta tuskin olisi ikinä normaaliin työelämään.

Niin ja se että en osaa puhua ihmisille.

Vierailija
11/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän mielisairautta ja sairaseläkkeellä olemista. Etenkin kun perheenjäseneni kommentoivat usein, että se on asenteesta kiinni ja, että ihan normaalilta vaikutan.

Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, pahoista uni ongelmista ja traumaperäisestä dissosiaatiohäiriöstä. (arkikielellä jakautunut persoonallisuus)

Mikään yllä olevista ei näy selkeästi ulospäin. Hävettää se, että näyttää siltä, kuin huvikseni istuisin vain kotona tekemättä mitään, mutta hävettäisi kyllä enemmän yrittää puhuakkaan näistä asioista.

Vierailija
12/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun en osaa käyttäytyä fiksusti. Möläyttelen kaikkea tyhmää ja nolaan itseni ja muut sekoilullani.

Hävettää kun en ole mitään tai mikään. Hävettää kun olen jo tosi vanha, mutta minulla ei ole mitään uraa, ei omistusasuntoa, autoa, ei mitään.

Vierailija
14/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mahamakkarani johtuen 20 kg painon noususta

- Olemattomat aa-kupin tissit :(

- Koko naaman peittävät pisamat

- Sisäreisiläskit

- Paksut käsivarret

- Känsä jalkapohjassa

- Keltaiset hampaat

Vierailija
15/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva iho. Vanhemmat. Oma luonne. Hätähousuisuus.

Vierailija
16/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naturisti, enkä aina malta pitää vaatteita sielläkään, missä pitäisi. En toki kulje kaupungilla nakuna, mutta mökkijärvellä soudellessa kai pitäisi olla jotain yllä. Mutta kun en millään halua!

Vierailija
17/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelyarvet, niitä on paljon.

Selluliitti, ei päälle päin uskois näin hoikan olevan näin kamalan näkönen ilman vaatteita.

Keltainen hammasluu.

Viime vuonna 32-vuotiaana puhjennut akne :(

Vierailija
18/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut englantia yrityksistä huolimatta,

Kärsin hirsitismista ( naisen liiallinen karvankasvu)

Vierailija
19/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsutismi

Vierailija
20/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksi asiaa:

- velkaantuminen

- kuorsaus