Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joita häpeät?

Vierailija
18.09.2017 |

Laittakaapas tänne av-palstalle asioita anonyyminä, joita ette kehtaa kertoa muille itsestänne. Se voi olla vaikka jokin teko tai piirre teissä. Kuitenkin jotain sellaista, mitä häpeätte.

Ja koitetaan myös olla tuomitsematta muita tässä ketjussa!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutustuella vuosikausia olemistani. Parisuhteeni kolmea seksitöntä vuotta, kaikki luulee että meillä menee hyvin. Sisäistä rumuuttani, pelkään olevani ilkeä, paha ja tyhmä. Likaista, sekaista kotia. En jaksa tehdä täällä juuri mitään. Sitä, että häpeän suuntautumistani. Kaikki luulee, että olen gay pride -henkinen, mutta biseksuaalisuuteni on minulle taakka ja häpeän aihe.

Vierailija
22/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdetaitoni ovat alkeelliset. Kun siihen liitetään verbaalinen lahjattomuus eli en osaa ilmaista itseäni niin ettenkö tulisi väärinymmärretyksi, niin jo siitä melkoinen soppa syntyykin. Tätä häpeän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummuuttani häpeän. Ainoastaan kampaajat kehuvat pitkää ja paksua tukkaani kauniiksi ilmeisesti siksi, että haluavat minun tulevan uudestaan luokseen. Muuten kukaan ei ole ikinä noteerannut tukkaani. Ei edes mieheni.

Muuten olen niin ruma, että kadulla kävellessä huomaan kuinka ihmiset katsovat minua päästä jalkoihin ja hätkähtävät kun katson heitä silmiin. Välillä palveluammattien edustajat eivät oikein noteeraa minua potentiaalisena asiakkaana vaan joudun huhuilemaan esim. vaatekaupoissa kassaa koska ajatellaan etteivät rumat osta vaatteita.

Nyt viikonlopulla ruokakaupan kassa epäili minua myymälävarkaaksi ja alkoi levitellä reppuni tavaroita kaiken kansan nähden kassalla. Hän ihmetteli onko lompakkoni heidän kaupastaan ja avasi metallisen terveyssiderasian jne. Vanhempi myyjä sanoi jotain hänen korvaansa ja kassa lappasi tavarat takaisin reppuun ja alkoi lyömään ostoksiani kassaan. Ainakin 15 ihmistä kuikuili että mitä potentiaalinen myymälävaras oikein ostikaan kaupasta tällä kertaa.

Vierailija
24/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 16-21 kun en tehnyt mitään järkevää tulevaisuuteni eteen.

Vierailija
25/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujouttani ja huonoja verbaalisia taitojani

Vierailija
26/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmasta siskoani ja sitä etten osaa enkä enää edes jaksa auttaa.

Vierailija
27/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuuttani, en saa siivottua kotia riittävästi. Harrastan liian vähän liikuntaa.

Häpeän myös tällä palstalla viettämääni aikaa, liikaa.

😔

Vierailija
28/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että pelkään sosiaalisia tilanteita

Vierailija
29/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköä

Vierailija
30/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäisyyttä, mt-ongelmia

Vierailija
31/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuuttani ja sitä, että moni varmaan pitää minua kaappihomona, kun en ole ikinä seurustellut.

Vierailija
32/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoa puolisoa

Vierailija
33/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma menneisyys ja häpeän itseäni myös. Mutta minkäs teet kun et voi oikein tehdä mitään tai muuttaa mitään. Paitsi tulevaisuuteen joo kyllä.

Vierailija
34/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut perinteisen "häpeäkasvatuksen", jossa jokainen tekemäni asia oli hävettävä, oli se mikä tai miten tehty hyväänsä. Olen aikuisena ottanut sellaisen asenteen, että en häpeile yhtikäs mitään, vaikka sitä häpeätaakkaa vieläkin harteilleni yritetään...

N 42

Ps En ole katolilainen

Vierailija
35/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viikonlopulla ruokakaupan kassa epäili minua myymälävarkaaksi ja alkoi levitellä reppuni tavaroita kaiken kansan nähden kassalla. Hän ihmetteli onko lompakkoni heidän kaupastaan ja avasi metallisen terveyssiderasian jne. Vanhempi myyjä sanoi jotain hänen korvaansa ja kassa lappasi tavarat takaisin reppuun ja alkoi lyömään ostoksiani kassaan. Ainakin 15 ihmistä kuikuili että mitä potentiaalinen myymälävaras oikein ostikaan kaupasta tällä kertaa.

Miksi annoin penkoa? Ei kaupan kassalla eikä edes vartijalla ole oikeutta penkoa asiakkaan reppua.

Vierailija
36/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori eläkeläinen, koppavikainen. Parisuhteessa kumppani tietää, mutta tulevalle anopille olemme valehdelleet tilanteen.

Vierailija
37/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea!

Vierailija
38/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mahamakkarani johtuen 20 kg painon noususta

- Olemattomat aa-kupin tissit :(

- Koko naaman peittävät pisamat

- Sisäreisiläskit

- Paksut käsivarret

- Känsä jalkapohjassa

- Keltaiset hampaat

Hmmm... Laihduttamalla häpenä määrä elämässäsi peräti puolittuisi?

Vierailija
39/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut perinteisen "häpeäkasvatuksen", jossa jokainen tekemäni asia oli hävettävä, oli se mikä tai miten tehty hyväänsä. Olen aikuisena ottanut sellaisen asenteen, että en häpeile yhtikäs mitään, vaikka sitä häpeätaakkaa vieläkin harteilleni yritetään...

N 42

Ps En ole katolilainen

Minä taas olen katolilainen. Häpeän sitä, että olen toivoton flirtti. Jopa aviomieheni edessä, sekä miehille että naisille. Ilman erityisempiä taka-ajatuksia, minusta on kiva huomioida ihmisiä ja tulla huomatuksi. Piristää päivää. Ja olen siis kohta nelikymppinen, lempeä täti, mutta eipä se pantteri pilkuistaan niin helpolla...:)

Vierailija
40/52 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi