Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähihoitajan palkka päiväkodissa?

Vierailija
18.09.2017 |

vastavalmistuneella?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2077€ Helsingissä

Vierailija
2/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2065€/yksityinen, Espoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2564€/ Turku

Vierailija
4/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Turkuun, jos tuo on totta... Tai en kyllä muuta sittenkään😉

Vierailija
5/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800e/kk

Vierailija
6/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max taitaa olla kyllä se 2000€ suurinpiirtein. Menee sinne 2100 ja vähän päälle kun tulee kokemuslisät. Siitä sitten verot pois niin jää noin 1600€

Höpöä tuo 2500€

Vierailija
7/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2564€/ Turku

Missä täällä?

Vierailija
8/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttona varmaan semmonen 2100e/kk. Verojen jälkeen 1800e. Toki yksityisellä on palkat neuvoteltavissa.

Vierailija
9/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan persiistä se on

Vierailija
10/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lh opiskelee 3 v, lastentarhanopettaja 3+3 v., jopa 3+5 v. kuten moni lto nykyisin maisteriksi opiskelee. Lto palkka 2300 e, lh 2100 e. Lto alkaa maksamaan opintolainojaan takaisin siinä vaiheessa kun lh on jo vuosia ollut työelämässä tienaamassa. Miksi edes kouluttautua lto:ksi?

Näin paljon suomessa arvostetaan lastemme varhaiskasvattajia ja opettajia :/

Vierailija
11/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettajan palkkaa tulisi kyllä korottaa. Pitäisi olla selvä ero opettajan ja hoitajan palkassa, koska koulutuskin on huomattavasti korkeampi.

Vierailija
12/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päättävissä tahoissa ajatellaan että lastentarhanopettajia ei oikeastaan tarvita?

Vierailija
13/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastentarhanopettajan palkkaa tulisi kyllä korottaa. Pitäisi olla selvä ero opettajan ja hoitajan palkassa, koska koulutuskin on huomattavasti korkeampi.

Työ on samaa, joten palkkakin voisi olla ihan sama.

Vierailija
14/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, toivottavasti lapsesi ei ole päiväkodissa!

Siellä nimittäin lastentarhanopettajalla suuri vastuu ja rooli siinä, että lapsellasi on hyvä olla. Hänellä on ammattitaito tukea lapsesi kasvua ja oppimista. Ikävää, jos näin vähän arvostat ihmistä joka on vastuussa lapsesi hyvinvoinnista.

Vierailija
15/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä nimittäin lastentarhanopettajalla suuri vastuu ja rooli siinä, että lapsellasi on hyvä olla. Hänellä on ammattitaito tukea lapsesi kasvua ja oppimista. Ikävää, jos näin vähän arvostat ihmistä joka on vastuussa lapsesi hyvinvoinnista.

Lapseni ovat olleet päiväkodeissa. Itse olen ollut töissä noin kymmenessä päiväkodissa. Kaikissa on työ ollut samaa kaikilla varhaiskasvattajilla. Sitten, kun tehtävät selkeästi eroavat vastuineen kaikkineen, voi palkkojen erokin olla perusteltua. Todellisuudessa lastenhoitajat ovat enemmän lasten kanssa, koska hoitajia on paljon enemmän kuin opeja. Nimenomaan hoitajien määrää pitäisi reilusti lisätä päiväkodeissa, että jokainen lapsi pääsisi syliin halutessaan.

Vierailija
16/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettsja ja lto ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että kyllä sen huomaa ekalla, ketkä ovat olleet kunnollisessaeskarissa ja varhaiskasvatuksessa, lton työn jälki näkyy. Tieto kulkee ja monia asioita on jo havaittu, laitettu tutkimuksiin ja kuntoututettukin siinä vaiheessa kun oppilas saapuu kouluun.

Vierailija
17/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat olleet päiväkodeissa. Itse olen ollut töissä noin kymmenessä päiväkodissa. Kaikissa on työ ollut samaa kaikilla varhaiskasvattajilla. Sitten, kun tehtävät selkeästi eroavat vastuineen kaikkineen, voi palkkojen erokin olla perusteltua. Todellisuudessa lastenhoitajat ovat enemmän lasten kanssa, koska hoitajia on paljon enemmän kuin opeja. Nimenomaan hoitajien määrää pitäisi reilusti lisätä päiväkodeissa, että jokainen lapsi pääsisi syliin halutessaan.

Sitten olet varmasti varhaiskasvattajana tietoinen uudesta varhaiskasvatuslaista ja velvoittavasta varhaiskasvatussuunnitelmasta? Sekä niiden määrittelemistä lastentarhanopettajan vastuista? Nykyiset tehtävänkuvathan sinulla on myös hallussa?

Vierailija
18/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet varmasti varhaiskasvattajana tietoinen uudesta varhaiskasvatuslaista ja velvoittavasta varhaiskasvatussuunnitelmasta? Sekä niiden määrittelemistä lastentarhanopettajan vastuista? Nykyiset tehtävänkuvathan sinulla on myös hallussa?

Onko sinun mielestäsi lastenhoitajan työ siis vähemmän tärkeää?

Vierailija
19/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luokanopettsja ja lto ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että kyllä sen huomaa ekalla, ketkä ovat olleet kunnollisessaeskarissa ja varhaiskasvatuksessa, lton työn jälki näkyy. Tieto kulkee ja monia asioita on jo havaittu, laitettu tutkimuksiin ja kuntoututettukin siinä vaiheessa kun oppilas saapuu kouluun.

Kiitos! :) Harvoin kuulee kiitosta työstään, harva sen merkitystä tunnustaa.

Ja jos joku väittää, että 24 lapsen ryhmän hallinta, tuen tarpeen havainnointi, sen suunnittelu ja tuen toteuttaminen ei vaadi pedagogista osaamista, voi tulla itse kokeilemaan :)

T. Esiopetuksen lto

Vierailija
20/31 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei viimeisen puolen vuoden aikana ole tapahtunut järisyttävää muutosta, työ on edelleen samaa.