Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan aurinkoa!!!!

Vierailija
18.09.2017 |

Elikkäs, inhoan, suorastaan vihaan aurinkoa, inhoan päivänvaloa. En tiedä miksi näin on, en ole masentunut tms. En vain tykkää yhtään. Kun huomaan aamulla, että aurinko helottaa sälekaihtimien raoista vittuunnun heti eikä tee mieli lähteä lainkaan pois neljän seinän sisältä. Aurinko saa mut todella ärtyneeksi, plus vihaan kuumuutta. Syksyn ja talven sää on enemmän mua varten. En malta odottaa talven pimeyttä, sitä, kun säkkipimeää tulee jo 4-5 aikaan.

Nyttekin kihisen kiukusta, kun kirjoitan tätä tässä bussipysäkillä ja aurinko häikii niin saatanan ärsyttävästi. Ei huvittaisi yhtään mennä töihin. Kotiin ja pimennysverhot ikkunan eteen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä.Kuulun talvi-ihmisiin.Jo lapsena leikin aina varjoisissa paikoissa.Jos jouduin olemaan jostain syystä esim.torilla,kiukustuin.Helle on helvetillistä!

Vierailija
2/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, allekirjoitan joka sanan! :) Ihanaa, että meitä pimeyden/hämäryyden ystäviä on muitakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viileästä ja pimeästä pitävät ollaan tutkitusti fiksumpia kuin helle hullut. :)

Vierailija
4/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuin omalta näppikseltäni.

Aurinko on pe*seestä. Kesällä palan ja saan aurinkoihottumaa, keväällä kaikki lika ja pas*a näkyy auringonvalossa ja syksyisin aurinko vittuilee suoraan silmiin paistaessaan. Enkä tykkää aurinkoisista talvipäivistäkään.

Vierailija
5/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat uutisten ja lehtien " Helle tulee vihdoinkin. +35 astetta varjossa. Nauti kun vielä voit!"  

Aivan kuin kaikkien pitäisi hyppiä ja kiljua riemusta.  Erittäin mukava paahtua litimärkänä töissä (kaikki eivät ole koko kesää lomalla) ja pirullista yrittää nukkua kuumuudessa, ei tule mitään.   Jotkut tuntuvat nauttivan siitä ja monet muut hymistelevät mukana, kun helteistä kuuluu tykätä..

Vierailija
6/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pahin on ohi tältä vuodelta.

Vierailija
7/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans. Tai päivänvalo sinänsä on ok mutta jos voisi koko vuoden olla 15 astetta kiitos!

Kesällä ituttaa aivan suunnattomasti yli 25 asteen päivät, tänäkin vuonna monta viikkoa hellettä (en asu Suomessa) ja koko ajan otti päähän ja teki mieli vaan maata kotona.

Nyt on jo paljon helpompaa :).

Vierailija
8/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auringonvalo laukaisee migreenikierteen. Joka ikinen vuosi pelkään muiden ylistämää kevätaurinkoa. Käytän aurinkolaseja muttei niitäkään voi joka paikassa käyttää. Myös migreenin estolääkitykselle ja migreenilääkkeille tulee vuoden mittaan paljon hintaa.

Vierailija
9/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sithän sä asut aivan oikeassa maassa. Täällähän pimeyttä ja synkkyyttä riittää. Ei tarvi myöskään kärsiä kuumuudesta, vaan kesälläkin saa laittaa reippaasti vaatetta päälle.

Vierailija
10/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka eri mieltä olenkaan, ja ilmeisesti kovin harvinainen tapaus tällä synkän hämärän palstalla. Minä rakastan ja melkein palvon aurinkoa. Kun aurinko ja 25-asteinen merituuli hyväilevät alastonta vartaloani, olen onnellinen.

Vierailija
11/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonvastainen olen minäkin ollut aina. Ikää mulla nyt n. 45-v. Raskasta on etenkin keväisin, kun valo raakaa ja räikeää, ja muut ihmiset vielä intoilevat siitä aivan kiihkeinä. Syksyllä ja talvella saan kuunnella niiden marinaa pimeydestä. Eivätkä meinaa millään uskoa että olen yhä ihan tosissani.

Vierailija
12/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jees, my kinda people. Kaikki aina rakastavat sitä hemmetin aurinkoa ja hemmetin valoa. Saisi kestää pimeys kauemmin. Olen miettinyt muuttamista jonnekin tämän asian takia, mutta en ole vielä osannut päättää missä asiat olisivat mahdollisimman hyvin auringon suhteen. Hiukan nyt olen kallistunut Englantiin.

Vierailija
13/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pimeä ja kylmä ilmasto on kerrassaan perseestä.

Kunhan lapset kasvavat niin hankimme talviasunnon Espanjasta tai Portugalista. Saatte möllötellä täällä säkkipimeässä verohelvetissä ihan keskenänne.

Toki muutama lomareissu palmun alle katkaisee talven mukavasti, seuraavaksi kutsuu Dubai.

Vierailija
14/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ainakin oikeassa maassa. Tää on just sellanen synkkyyden ja pimeyden maa, lämmintä on pari päivää vuodessa korkeintaan.

Itse muutan pois tulevaisuudessa :)

Vierailija
15/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te auringonpalvojat olette äänekäs enemmistö, tehkää oma ketjunne ja pysykää siellä. Meitä pimeyden lapsia jyrätään ja mitätöidään jo muutenkin tarpeeksi.

Vierailija
16/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ainakin oikeassa maassa. Tää on just sellanen synkkyyden ja pimeyden maa, lämmintä on pari päivää vuodessa korkeintaan.

Itse muutan pois tulevaisuudessa :)

Miten VOI olla yhä näin vaikeaa ymmärtää? TEILLE Suomi ei ole tarpeeksi lämmin ja kirkas, meille Suomikin on ainakin ajottain liikaa. Got it?

Vierailija
17/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ihan ilman kiihkoiluja edellisessä työpaikassa, että en oikein välitä keväästä enkä kesästäkään, sillä aurinko ei sovi iholleni, enkä tunne olevani kotonani helteessä.

No, pomo pyysi sitten luokseen. Oli huolissaan jaksamisestani, etten vaan olisi masentunut.

😂

Vierailija
18/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sua. Mä saan auringosta virtaa ja tunnen eläväni.

Ehkä sä olet wamppyyri.

Vierailija
19/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niitä ihmisiä useampia, jotka eivät pidä sinällään kuumuudesta, helteistä tai auringossa makamisestakaan (ja ei, läheskään kaikki eivät ole ylipainoisia) - verrattuna siihen, miten vähän meitä on, joille se auringon valon kirkkaus on myös rankka juttu, ja liian kuuma tarkoittaa että tyyliin jo +18 on häiritsevän kuuma sää.

Lähes poikkeuksetta kaikki valon ja kuumuuden hehkuttajat ovat hemmetin typeriä ihmisinä.

Vierailija
20/40 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen niitä ihmisiä useampia, jotka eivät pidä sinällään kuumuudesta, helteistä tai auringossa makamisestakaan (ja ei, läheskään kaikki eivät ole ylipainoisia) - verrattuna siihen, miten vähän meitä on, joille se auringon valon kirkkaus on myös rankka juttu, ja liian kuuma tarkoittaa että tyyliin jo +18 on häiritsevän kuuma sää.

Lähes poikkeuksetta kaikki valon ja kuumuuden hehkuttajat ovat hemmetin typeriä ihmisinä.

Ei, vaan sinä olet outo pimeydessä viihtyvä valittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme