Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet kestä itsevarmoja naisia?

Vierailija
18.09.2017 |

Tai vahvoja naisia? Ja tällä en tarkoita muita jyräävää asennetta, vaan oman itsensä tuntemista, sen hyväksymistä virheineen kaikkineen, ei mileyyyttämishalua, vaan aitoa vuorovaikutusta ja tunteitten ymmärrystä.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kohdannut, äidin miehet lähes järjestään olleet täysiä sikoja minua kohtaan, selvästi ärsyttää kun heidän neuvojaan palvo ja tottele jokaista sanaa minkä sanovat.

Ja en todellakaan ole heitä neuvonut tai astunut varpaille, enkä edes pyytänyt heiltä neuvoja. Ihme tyyppejä, tosin en usko että hyvän itsetunnon omaava mies käyttäytyy niin.

Kyllä se asennekin toista ihmistä ärsyttää. Ja ylimielisellä/halveksivalla/välinpitämättömällä asenteella ei ole mitään tekemistä itsevarmuuden kanssa.

En minä ole ylimielinen/halveksiva/välinpitämätön äidin miehiä kohtaan, mutta en myöskään siedä jatkuvia miehen keskeytyksiä kun yritän äitini kanssa jutella, enkä miehen alistamisyrityksiä "lautanen pitää syödä tyhjäksi" jne. olen kuitenkin aikuinen ihminen, helvettiäkö ne miehet alkaa minua komentelemaan kuin pientä lasta? Ja kyllä yritän jopa neutraalisti noihin asioihin suhtautua (en siis provosoidu), niin silti se vain yllyttää miehiä entistä enemmän yrittämään..jotakin, en edes tiedä mitä tuolla käytöksellään hakevat.

Miesten maailma on joko voittamista tai häviämistä.

Eli huonon itsetunnon omaavat miehet siis pelkäävät häviävänsä minulle? En todellakaan ole mikään jyrä, todella usein tulen erinomaisen hyvin toimeen miesten kanssa, mutta jostain syystä nimenomaan nuo äidin valinnat on tällaisia ihme tyyppejä.

Koska olet "lapsi", niin he varmaan ajattelevat kasvattavansa sinua. Samoin kuin heidät on aikanaan kasvatettu.

Sanotaan, että ihmisillä on kahdenlaista maailmankivaa. Kilpailevaa ja rasa-arvoista. Miehet ovat enemmistönä tuossa ensimmäisessä. Kaikki toiminta tähtää voittamiseen, elämä on peliä, kaikki näkevät maailman samoin kuin minä, jos en voita olen luuseri.

Sinua kohtaan tämä asenne ehkä näyttäytyy siinä, että olet "lapsi" ja sinun pitää "alistua".

Äitisi on ilmeisesti kiltti, joka haluaa, että on joku, joka kertoo miten maailma makaa ja tekee päätökset.

Ei selitä tuokaan sitä, koska eivät käyttäydy sisaruksiani kohtaan samalla tavalla. Tosin muilla siskoillani onkin parisuhteet, olen ainoa sinkku ja vielä tyytyväinen siihen olotilaan. Eli liittyykö se siihen, ettei minulla ole omaa miestä "neuvomassa" miten asiat kuuluu hoitaa? Tai puolustamassa. Ja siis muutkin sisarukset sekä äitini on huomanneet tuon käytöksen miehissä minua kohtaan, eikä heidänkään mielestä syy ole minussa, siis missään ylimielisyydessä tms. mutta jotenkin onnistun olemuksellani niitä miehiä ärsyttämään, siis äidin miehiä, sisarusten miehet eivät käyttäydy noin.

Eli olet seurustellut kuitenkin tällaisten miesten kanssa, koska olet heidät äidille asti esitellyt? Oletko muuten ajatellut, että muuttuisit esimerkiksi äitisi luona ollessasi erilaiseksi ihmiseksi kuin vaikka kahdestaan miehen kanssa ollessa? Jos muututkin pikkutytöksi jälleen ja miehet sen huomaavat alkaen ohjata sinua vahvemmalla kädellä? Kerropa hieman näistä seurustelusuhteistasi enemmän.

Vierailija
42/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kohdannut, äidin miehet lähes järjestään olleet täysiä sikoja minua kohtaan, selvästi ärsyttää kun heidän neuvojaan palvo ja tottele jokaista sanaa minkä sanovat.

Ja en todellakaan ole heitä neuvonut tai astunut varpaille, enkä edes pyytänyt heiltä neuvoja. Ihme tyyppejä, tosin en usko että hyvän itsetunnon omaava mies käyttäytyy niin.

Kyllä se asennekin toista ihmistä ärsyttää. Ja ylimielisellä/halveksivalla/välinpitämättömällä asenteella ei ole mitään tekemistä itsevarmuuden kanssa.

En minä ole ylimielinen/halveksiva/välinpitämätön äidin miehiä kohtaan, mutta en myöskään siedä jatkuvia miehen keskeytyksiä kun yritän äitini kanssa jutella, enkä miehen alistamisyrityksiä "lautanen pitää syödä tyhjäksi" jne. olen kuitenkin aikuinen ihminen, helvettiäkö ne miehet alkaa minua komentelemaan kuin pientä lasta? Ja kyllä yritän jopa neutraalisti noihin asioihin suhtautua (en siis provosoidu), niin silti se vain yllyttää miehiä entistä enemmän yrittämään..jotakin, en edes tiedä mitä tuolla käytöksellään hakevat.

Ootko koskaan yrittänyt ajatella häntä ihmisenä eikä vaan miehenä? Kun kuuntelee vaikka kahden naisen välistä keskustelua niin toinen aina vähän väliä keskeyttää. Ja en edes muista milloin olisin ollut ruokapöydässä niin, ettei nainen olisi käskenyt jota kuta ottamaan lisää tai syömään enemmän - ja aikuisia olemme kaikki.

Onneksi äiti erosi viimeisimmästäkin miehestä, niin ei tarvitse enää pitää häntä minään. Mutta kyllä minä ihan ihmisenä häneenkin suhtauduin, mutta ei hän kyllä KEHOTTANUT syömään lautasta tyhjäksi vaan KÄSKI syödä lautasen tyhjäksi ja jos en syönyt, niin raivosi siitä että heitetään ruokaa hukkaan. Ja ne keskeytykset..mies huutelee jostain toiselta puolelta asuntoa toisen puheen päälle komennttejaan ja jää vielä jankkaamaan niitä, ei se ole mitään tavanomaista keskustelua vaan sanallista jyräämistä. Niin ja joskus huuteli neuvoja, kun keskustelin ÄITINI kanssa ja sitten mies suuttui kun en toiminut hänen neuvojensa mukaan.

Kyllä siinä aikaa myöten tuli itselleni sellainen välinpitämätön asenne sen miehen sanomisia kohtaan, ei sellainen nyt vain ikävä kyllä herätä minkäänlaista kunnioitusta toista kohtaan, vaan ennemminkin ärtymystä. Siltikään en lähtenyt esim. huutamaan takaisin vaan jätin vain miehen raivoamiset omaan arvoonsa, toisinaan äitini sitten komensi miestä hiljaiseksi.

Toivottavasti seuraava ukko ei ole TAAS samaa maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on koomista se, kun joku yrittää näyttää, kuinka on vahva ja itsevarma eikä kukaan jyrää mua - ja vaikutus on täysin päinvastainen. Mietitään vaikka sellaista arkista tilannetta, jossa ollaan viikkaamassa lakanoita ja tulee tilanne, jossa toisella on lakana väärinpäin ja toisen täytyy kääntää se käsissään. Itsevarma järkähtämätön nainen ei tietenkään käännä sitä, ettei vaan tule tunnetta alistetusta naisesta. Tosiasiassa se joka sen kääntää, on ylempänä ja kypsempi ihminen. Jos nyt jonkun on ylempänä oltava.

Vierailija
44/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten maailma on joko voittamista tai häviämistä.

Eli huonon itsetunnon omaavat miehet siis pelkäävät häviävänsä minulle? En todellakaan ole mikään jyrä, todella usein tulen erinomaisen hyvin toimeen miesten kanssa, mutta jostain syystä nimenomaan nuo äidin valinnat on tällaisia ihme tyyppejä.

Koska olet "lapsi", niin he varmaan ajattelevat kasvattavansa sinua. Samoin kuin heidät on aikanaan kasvatettu.

Sanotaan, että ihmisillä on kahdenlaista maailmankivaa. Kilpailevaa ja rasa-arvoista. Miehet ovat enemmistönä tuossa ensimmäisessä. Kaikki toiminta tähtää voittamiseen, elämä on peliä, kaikki näkevät maailman samoin kuin minä, jos en voita olen luuseri.

Sinua kohtaan tämä asenne ehkä näyttäytyy siinä, että olet "lapsi" ja sinun pitää "alistua".

Äitisi on ilmeisesti kiltti, joka haluaa, että on joku, joka kertoo miten maailma makaa ja tekee päätökset.

Ei selitä tuokaan sitä, koska eivät käyttäydy sisaruksiani kohtaan samalla tavalla. Tosin muilla siskoillani onkin parisuhteet, olen ainoa sinkku ja vielä tyytyväinen siihen olotilaan. Eli liittyykö se siihen, ettei minulla ole omaa miestä "neuvomassa" miten asiat kuuluu hoitaa? Tai puolustamassa. Ja siis muutkin sisarukset sekä äitini on huomanneet tuon käytöksen miehissä minua kohtaan, eikä heidänkään mielestä syy ole minussa, siis missään ylimielisyydessä tms. mutta jotenkin onnistun olemuksellani niitä miehiä ärsyttämään, siis äidin miehiä, sisarusten miehet eivät käyttäydy noin.

Eli olet seurustellut kuitenkin tällaisten miesten kanssa, koska olet heidät äidille asti esitellyt? Oletko muuten ajatellut, että muuttuisit esimerkiksi äitisi luona ollessasi erilaiseksi ihmiseksi kuin vaikka kahdestaan miehen kanssa ollessa? Jos muututkin pikkutytöksi jälleen ja miehet sen huomaavat alkaen ohjata sinua vahvemmalla kädellä? Kerropa hieman näistä seurustelusuhteistasi enemmän.

En ole koskaan seurustellut tai esitellyt miehiä äidilleni, mistähän tuon nyt keksit? Äidin miehistä olen tässä koko ajan puhunut.

Ja seurustella en halua osittain varmaan juurikin niiden äidin miesten takia, kun on isäpuoli jo koko lapsuuden ja nuoruuden yrittänyt alistaa ja käyttäytynyt kettumaisesti minua kohtaan, niin jostain syystä ei ole kovin luottamus kohdillaan miehiä kohtaan. Sitten kun ne äidin seuraavatkin ukot on olleet samaa maata tai jopa pahempia, niin huhhuh, ei kiitos.

Enkä todellakaan muutu äidin luona miksikään pikkutytöksi, mutta toki, onhan se lapsuudenkotini, joten en käyttäydy siellä erityisen vieraskoreasti, eikä tarvitsekkaan.

Vierailija
45/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vahvoja naisia? Ja tällä en tarkoita muita jyräävää asennetta, vaan oman itsensä tuntemista, sen hyväksymistä virheineen kaikkineen, ei mileyyyttämishalua, vaan aitoa vuorovaikutusta ja tunteitten ymmärrystä.

Älä idiootti yleistä! Monesti tämä niin kutsuttu vahva nainen on itsekeskeinen lähes narsistinen sika! Sellainen naiskuva mielletään vahvaksi, vaikka tosiasiassa se on heikon naisen kuva. Jokainen mies suorastaan haluaa vahvan naisen, joka on niin vahva että uskaltaa olla oikea todellinen nainen eikä "yksi jätkistä"

Vierailija
46/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan yrittänyt ajatella häntä ihmisenä eikä vaan miehenä? Kun kuuntelee vaikka kahden naisen välistä keskustelua niin toinen aina vähän väliä keskeyttää. Ja en edes muista milloin olisin ollut ruokapöydässä niin, ettei nainen olisi käskenyt jota kuta ottamaan lisää tai syömään enemmän - ja aikuisia olemme kaikki.

Onneksi äiti erosi viimeisimmästäkin miehestä, niin ei tarvitse enää pitää häntä minään. Mutta kyllä minä ihan ihmisenä häneenkin suhtauduin, mutta ei hän kyllä KEHOTTANUT syömään lautasta tyhjäksi vaan KÄSKI syödä lautasen tyhjäksi ja jos en syönyt, niin raivosi siitä että heitetään ruokaa hukkaan. Ja ne keskeytykset..mies huutelee jostain toiselta puolelta asuntoa toisen puheen päälle komennttejaan ja jää vielä jankkaamaan niitä, ei se ole mitään tavanomaista keskustelua vaan sanallista jyräämistä. Niin ja joskus huuteli neuvoja, kun keskustelin ÄITINI kanssa ja sitten mies suuttui kun en toiminut hänen neuvojensa mukaan.

Kyllä siinä aikaa myöten tuli itselleni sellainen välinpitämätön asenne sen miehen sanomisia kohtaan, ei sellainen nyt vain ikävä kyllä herätä minkäänlaista kunnioitusta toista kohtaan, vaan ennemminkin ärtymystä. Siltikään en lähtenyt esim. huutamaan takaisin vaan jätin vain miehen raivoamiset omaan arvoonsa, toisinaan äitini sitten komensi miestä hiljaiseksi.

Toivottavasti seuraava ukko ei ole TAAS samaa maata.

Karsea tyyppi kaikenkaikkiaan, mutta itse olen kyllä kohdannut vaan naisia, jotka raivoavat ruokahävikistä ja muista ekologisuuksista.

Vierailija
47/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, selkis. Ap on jyrä, erittäin kovaääninen ja ylimielinen. Eli miehet eivät viitsi edes yrittää enempää, viisaampi väistää aina ja miehet ovat huomanneet ap:n todellisen luonteen vasta naamatusten. Ap:lla on myös selkeää narsistin vikaa ja nyt kun hän huomaa olevansa heikoilla, niin hänestä kuoriutuu todellinen paholainen.

Mihin ap tarvitset edes miestä?

Vierailija
48/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä idiootti yleistä! Monesti tämä niin kutsuttu vahva nainen on itsekeskeinen lähes narsistinen sika! Sellainen naiskuva mielletään vahvaksi, vaikka tosiasiassa se on heikon naisen kuva. Jokainen mies suorastaan haluaa vahvan naisen, joka on niin vahva että uskaltaa olla oikea todellinen nainen eikä "yksi jätkistä"

Sinusta huokuu juurikin kuvailemasi kaltainen luonne. Haukut täällä tuntemattomia, teet johtopäätöksiä ja nimenomaan yleistät.

Vierailija
50/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, selkis. Ap on jyrä, erittäin kovaääninen ja ylimielinen. Eli miehet eivät viitsi edes yrittää enempää, viisaampi väistää aina ja miehet ovat huomanneet ap:n todellisen luonteen vasta naamatusten. Ap:lla on myös selkeää narsistin vikaa ja nyt kun hän huomaa olevansa heikoilla, niin hänestä kuoriutuu todellinen paholainen.

Mihin ap tarvitset edes miestä?

Eipä ole  sosiaalinen äly sinunkaan vahvuutesi.

Vierailija
51/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kestävät itsevarmoja naisia. Mutta ymmärrät varmaan itsekin missä ongelma on, ap. Juuri siinä jyräävässä luonteessasi ja ehtymättömässä pätemisentarpeessasi. Itsevarman naisen ei tarvitse koko ajan korostaa ja tuoda esiin omaa vahvuuttaan.

Amen.

N43

Miksi sulla oli noin kiire tulla hyväksymään tämän miehen esittämä mielipide ap:sta pätijänä ja jyräävänä henkilönä? Ap nimenomaan sanoi, ettei tarkoita itsevarmuudella muiden jyräämistä. Kyseisellä miehellä ei ole mitään todisteita siitä, että ap olisi valehdellut, mutta sinä olet heti valmis uskomaan mieluummin häntä kuin ap:ta, joka määritteli itsevarmuuden "itsensä tuntemiseksi, sen hyväksymiseksi virheineen kaikkineen, ei miellyttämishalua, vaan aitoa vuorovaikutusta ja tunteitten ymmärrystä".

Vierailija
52/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on lopultakin ulkoisen viehättävyyden puute. Ihmiset ovat eläimiä ja valikoivat seuralaisen ulkoisten avujen mukaan. Ihan turha on kenenkään tätä kieltää.

Vierailija
53/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kestävät itsevarmoja naisia. Mutta ymmärrät varmaan itsekin missä ongelma on, ap. Juuri siinä jyräävässä luonteessasi ja ehtymättömässä pätemisentarpeessasi. Itsevarman naisen ei tarvitse koko ajan korostaa ja tuoda esiin omaa vahvuuttaan.

Ja mistä ihmeestä sinä nyt tällaisen päätelmän teit ap:n luonteesta? Ei vahvuutta tarvitse koko ajan korostaa ja tuoda esiin, säälittävät ruikuttajamiehet sen kyllä huomaa ilman korostamistakin ja pelästyvät, kun kaikki naiset eivät kiherräkkään aivottomina miehen metsästysjutuille ja tottele miestä kun tämä neuvoo miehisissä asioissa.

En ole ylläoleva, mutta olen huomannut saman: naiset, jotka pitävät itseään itsevarmoina, ovat aikamoisia jyriä.

Toisekseen, minä en ole koskaan tavannut ruikuttajamiestä.

N48

No onkos miesten jalustalle nostaminen auttanut pitkälle elämässä?

Vierailija
54/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on koomista se, kun joku yrittää näyttää, kuinka on vahva ja itsevarma eikä kukaan jyrää mua - ja vaikutus on täysin päinvastainen. Mietitään vaikka sellaista arkista tilannetta, jossa ollaan viikkaamassa lakanoita ja tulee tilanne, jossa toisella on lakana väärinpäin ja toisen täytyy kääntää se käsissään. Itsevarma järkähtämätön nainen ei tietenkään käännä sitä, ettei vaan tule tunnetta alistetusta naisesta. Tosiasiassa se joka sen kääntää, on ylempänä ja kypsempi ihminen. Jos nyt jonkun on ylempänä oltava.

Tätähän voisi soveltaa myös perheväkivaltaan, jossa ottavana osapuolena on yleensä nainen. Hän, joka kääntää toisen poskensa vastaanottamaan aina uudet lyönnit, on ylempänä ja kypsempi ihminen. Eikös?

Vierailija
55/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa aloitukseni uudestaan. Käänsit sen aivan päinvastaiseen muotoon.

ap

Sinä käänsit aloituksessasi totuuden päinvastaiseen muotoon. Minä vain korjasin sen sinulle, jotta osaisit jatkossa puuttua siihen oikeaan ongelmaan, joka karkottaa miehet läheltäsi. Tein tämän vilpittömästi auttaakseni sinua, en v*ttuillakseni.

Gaslighting and mansplaining as its best...

Vierailija
56/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ihmeestä sinä nyt tällaisen päätelmän teit ap:n luonteesta? Ei vahvuutta tarvitse koko ajan korostaa ja tuoda esiin, säälittävät ruikuttajamiehet sen kyllä huomaa ilman korostamistakin ja pelästyvät, kun kaikki naiset eivät kiherräkkään aivottomina miehen metsästysjutuille ja tottele miestä kun tämä neuvoo miehisissä asioissa.

En ole ylläoleva, mutta olen huomannut saman: naiset, jotka pitävät itseään itsevarmoina, ovat aikamoisia jyriä.

Toisekseen, minä en ole koskaan tavannut ruikuttajamiestä.

N48

Sinä alat olla viisikymppinen etkä pidä itseäsi itsevarmana, miksi ihmeessä? Kysytkö sinä mieheltä/miehiltä, millainen sinun pitää olla ja sen mukaan muutat käytöstäsi, ulkonäköäsi ja haaveitasi? En oikein ymmärrä sinua, kyllä tuon ikäisen pitäisi jo tuntea itsensä.

Vierailija
57/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä käänsit aloituksessasi totuuden päinvastaiseen muotoon. Minä vain korjasin sen sinulle, jotta osaisit jatkossa puuttua siihen oikeaan ongelmaan, joka karkottaa miehet läheltäsi. Tein tämän vilpittömästi auttaakseni sinua, en v*ttuillakseni.

Aah, ihana mansplaining-vastaus. Hyvä esimerkki siitä, miten mies tietää "totuuden" ja haluaa kertoa sen "tytölle" ihan vain hänen "omaksi parhaakseen."

Olen nainen, mutta muuten oikein. Yritän vain auttaa sinua.

Ethän yritä. Teet omia johtopäätöksiä ap:sta, etkä edes perusta niitä mihinkään, mitä hän on kirjoittanut. Kunhan olet muodostanut oman mielipiteesi ja yrität nyt "opettaa" ap:ta käyttäytymään haluamallasi tavalla. Olet tosi alentuva ja ylimielisen oloinen sen suhteen, miten ohjeistat ap:ta ja väität tietäväsi millainen hän todellisuudessa on. Kyllä nainenkin voi harrastaa mansplainingia, jos on omaksunut tällaisen ajattelutavan sitä harrastavilta miehiltä. Oletatko saavasi jonkin kultamitalin ja papukaijamerkin miehiltä, kun teet yhteenvetomerkkejä itsevarman naisen ja jyräävän naisen määritelmien välille...

Vierailija
58/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Gaslighting and mansplaining as its best...

Huvittavaa, että AP ja koko muukin palsta tekee oletuksia miesten ajatuksista (Miksei miehet kestä...), mutta sittenkun joku sanoo vastaan niin vedetään mansplaining-kortti. Seksisti.

Vierailija
59/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa 😢

Vierailija
60/100 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ap suuttui! Eipä siihen paljoa tarvinnut, muutama provosoiva viesti ja ap käy kuumana. Itsevarmuudesta ja vahvuudesta ei ole enää tietoakaan, vaan siellä kimittä pieni yksinäinen tyttö, jonka biologinen kello tikittää lujaa ja miestä ei löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi