78 prosenttia naisista kilpailee 20 prosentista miehiä Tinderissä
the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men.
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
Kommentit (873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan älytön keskustelu, ihmiset on monesti ihan tavallisen näköisiä ja toisen silmää miellyttää tietty tyyli ja toisen taas toisenlainen. Katsokaa vaikka itse http://www.hameenkadulla.com/ terkut tampereelta
Ei ollenkaan älytön keskustelu, vaan sehän tässä juuri on pointtina, että useimmat naiset hakevat Tinderistä vain omaa tasoaan parempia miehiä, vaikka irl useimmat parit ovatkin samaa tasoa. Siksi Tinder ei oikein toimi niin hyvin kuin sen pitäisi useimmille naisille eikä useimmille miehille.
Eikö vapaassa markkinataloudessa se oma "taso" määräydy juurikin kysynnän mukaan? Jos tulee mätsi, niin taso nousee, vaikka kyseisen neidin ulkonäkö ei juuri sinua miellyttäisikään.
Tai sitten tason voi ajatella prosentuaalisena osuutena omasta sukupuolesta. Eli kuuluuko parhaaseen kymmenykseen jne. Tässä mielessä, ja myös parisuhteisiin verrattuna, naisten Tinder-käyttäytyminen on liian nirsoa, kun 78 % naisista hylkää heti kärkeen 80 % miehistä.
Ei tulisi näin rumana mieleenkään mennä sovellukseen, missä ulkonäkö on se avainasia ja sitten valittaa kun kukaan ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymärrä tätä Tinder-sukupolvea. Itkettiinhän sitä ennenkin, kun ei löytynyt naista tai kunnon naista, tai nainen ei antanut pillua (heti), kun sellaisen sai haaviin :) Mutta kyllä meidänkin kaveriporukasta jokainen naisia sai enemmän tai vähemmän huonolla menestyksellä ja oltiin kuitenkin melko sekalainen seurakunta komeista naisennappaajista lihaviin nörtteihin.
Onko naisten iskemisestä tullut jotain insinööritaitoja vaativaa tekniikkaa vai mikä tämän homman nimi on? Tällaisena charmanttina 40 vuotiaana, kun kerran pari vuodessa eksyy viihteelle, niin samaltahan nuo naiset näyttää kuin 90-luvullakin. Hyvässä tapauksessa löytyy kaksi jalkaa, kaksi kättä, kuulevat korvat joille rupatella ja suu, jolla vastata.
Menkää nuoret viihteelle, porukassa, hymyilkää ja jututtakaa toisianne.
Ps. ei kannata vetää hirveitä jurreja ennen kuin menet tyttöjä jututtamaan.
Helppohan se on sanoa, että mene juttelemaan naisille, kun suurin osa naisista kääntää katseen pois, kun edes katson heihin baarissa. Ja minä olen juuri se mukava ja kiva mies. Olen vain aika ujo. Minulle on helpompaa lähestyä naisia netissä/tinderissä (luulen), koska menen kasvotusten ns. jäähän.
Ja luulet, että kun tutustut Tinderissä niin et joudu tapaamaan kasvotusten? Vai että kun ensin olette jutelleet Tinderissä niin sitten et jäädy? Vai että kun olette jutelleet Tinderissä niin nainen on jo niin kiinnostunut, ettei häntä haittaa vaikka jäädyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan älytön keskustelu, ihmiset on monesti ihan tavallisen näköisiä ja toisen silmää miellyttää tietty tyyli ja toisen taas toisenlainen. Katsokaa vaikka itse http://www.hameenkadulla.com/ terkut tampereelta
Ei ollenkaan älytön keskustelu, vaan sehän tässä juuri on pointtina, että useimmat naiset hakevat Tinderistä vain omaa tasoaan parempia miehiä, vaikka irl useimmat parit ovatkin samaa tasoa. Siksi Tinder ei oikein toimi niin hyvin kuin sen pitäisi useimmille naisille eikä useimmille miehille.
Eikö vapaassa markkinataloudessa se oma "taso" määräydy juurikin kysynnän mukaan? Jos tulee mätsi, niin taso nousee, vaikka kyseisen neidin ulkonäkö ei juuri sinua miellyttäisikään.
Tai sitten tason voi ajatella prosentuaalisena osuutena omasta sukupuolesta. Eli kuuluuko parhaaseen kymmenykseen jne. Tässä mielessä, ja myös parisuhteisiin verrattuna, naisten Tinder-käyttäytyminen on liian nirsoa, kun 78 % naisista hylkää heti kärkeen 80 % miehistä.
Eli naisten pitäisi swaipata oikealle sellaisen miehen kohdalla, jonka profiili ei häntä miellytä? Miksi ihmeessä? Markkinoiden säännöstely ja manipulointi ei anna rehellistä tulosta, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota logiikkaa. Jos oikeasti kumppania etsii, eikö sitä pidä etsiä yksi kerrallaan, ja laittaa hyväksyntä vain niille, joihin oikeasti haluaa tutustua?
Mitä iloa siitä on kenellekään, jos sinä valitset minut, vaikka minä en sinua millään lailla kiinnosta, mutta et vain halua olla nirso? Minä en halua kumppania, joka ottaa minut, koska saa. Olen mieluummin yksin.
Minulla on puoliso, joka on minulle yksi miljoonasta. Jos minun pitäisi löytää uusi, se tuskin onnistuisi, koska en ole valmis kriteerejäni laskemaan, ja yhtä hyviä tyyppejä tuskin on vapaana. Mutta mieluummin niin, kuin jotain pelleilysuhdetta jonkun taviksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi näin rumana mieleenkään mennä sovellukseen, missä ulkonäkö on se avainasia ja sitten valittaa kun kukaan ei tykkää.
Näin minä luulen, että se toimii naisilla. Ei tinderiin mene naiset, joiden avut ovat jossain muualla, kuin edustavissa selfieissä. Kun livenä tutustuu, muu persoona pääsee paremmin esille.
Vierailija kirjoitti:
Nuo sovellukset ovat lähinnä pelkkää ajanvietettä ihmisille. Ulkonäkö (symmetria ja ihon terveys) toki viestii hyvistä geeneistä ja terveydestä (ei toki älykkyydestä. Symetria tarkoittaa lähinnä tässä suteessa silmien etäisyyttä suhteessa suun etäisyyteen eli neliö/ nelikulmio), mutta jopa tieteen valossa tutkitusti ihminen etsii toisesta ihmisestä tuttuja ja turvallisia piirteitä niin ulkonäöllisesti kuin älykkyyden tsolla.
nainen 45, tykännyt varmaan lähes sadasta miehestä alle puolessa vuodessa. Ikähaitari 40-50 about. Vain täydelliset feikkiprofiilit matsanneet. Selvisi että ulkomailla asuva/ulkom. taustainen täys huijaus. Näistä joista lehdissä varoitettu. Lopetin tilini. Kuulun parhaaseen a-ryhmään ;) . eli huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen, treenattu, luomukasvot en juurikaan meikkaa, en juo enkä polta mitähän ei tinderissä käy selville muuten kuin kuvasta, hehhe. Hyvä koulutus ja työ. Ei siis kukaan paikallinen normimies tykännyt tinderissä. IRL kylläkin joten paras poistaa profiili asap. Ainoat kriteerini tyyliin koulutus ja urheilullisuus. Näköjään liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan ihmisille aletaan teettä ihmisen kudosta jäljitteleviä kasvonaamioita oman viehättävyytensä lisäämiseksi. EIkös se ole käytännössä lähinnä saman tekevää tässä vaiheessa kun koneet tulee kuitenkin tulevaisuudessa pesemään ihmisen 100-0
Ostaisin heti. Ainoa tilaisuus missä naiset ovat kiinnittäneet muhun huomiota oli naamiaiset. Maski päässä käveli ympäriinsä ja seuraa riitti. Kertoo varmaan kaiken oleellisen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sovellukset ovat lähinnä pelkkää ajanvietettä ihmisille. Ulkonäkö (symmetria ja ihon terveys) toki viestii hyvistä geeneistä ja terveydestä (ei toki älykkyydestä. Symetria tarkoittaa lähinnä tässä suteessa silmien etäisyyttä suhteessa suun etäisyyteen eli neliö/ nelikulmio), mutta jopa tieteen valossa tutkitusti ihminen etsii toisesta ihmisestä tuttuja ja turvallisia piirteitä niin ulkonäöllisesti kuin älykkyyden tsolla.
Älykyyden minnusta kertoo mm se kuinka nopeasti reagoit.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette syytä niitä komeita miehiä? Käske niitä olemaan nirsompia ja pyyhkimään enemmän vasemmalle?
Mitä se vaikuttaisi? Kuvitteletko, että naiset alkaisivat kelpuuttamaan rumia miehiä, jos eivät saisi mätsejä niiden komeampien kanssa? Eikös me jo tässä ketjussa kuultu, että ne rumat miehet ovat kauheita takertujia, todella huonon itsetunnon omaavia ja huonoja panomiehiä (nainen ei edes nauti seksistä), joita ei kukaan nainen kuitenkaan huolisi, vaan olisivat ennemmin yksin?
Ei se ruma takerru jos sillä on vientiä. Ja kehittyy kokemuksen myötä paremmaksi panomieheksi, siinä itsetuntokin kohoaa.
No sittenhän asia on korjattavissa ihan vain naisten omaa Tinder-käyttäytymistä muuttamalla, eikä tarvetta suosituimpien miesten swaippailuista itkemiselle ole. Naiset kun alkavat jakaa tykkäyksiä vähän hövelimmin, niin rumistakin miehistä tulee parempia, eikö?
Tai jos miehet lakkaisi olemasta höveleitä kyläpyöriä joille kelpaa kaikki?
Miten se muuttaisi yhtään mitään? Suosituimmilla miehillä ei ole mitään tarvetta muuttaa käyttäytymistään, koska heille tulee toosaa ovista ja ikkunoista. Vähemmän suosituilla miehillä ei ole varaa alkaa nirsoilemaan, koska sitten saattaa mennä ohi se 1/200, jolta olisi mätsin voinut saada.
Mutta eikö se mennyt niin että naiset saa myös seksiä aina kun haluaa.
Useimmat naiset varmaan saavatkin seksiä melko helposti, mutta eivät tietenkään ihan keneltä tahansa.
Eli naiset kuitenkin kelpuuttavat seksiin miehiä joka ei ole yklösvaihtoehto.
Aivan varmasti, jos ykkösvaihtoehdolla tarkoitetaan jotain häviävän pientä osuutta miehistä. Muutenhan Suomi olisi neitsytmiehiä täynnä. Mutta Tinderin kautta he tuskin tutustuvat, koska siellä naiset eivät anna noille tavallisille miehille saumoja edes viestin tai parin verran.
Millainen on tämä ykkösvaihtoehto jos kerta kaikilla naisilla on sama maku?
Ykkösvaihtoehto:
- n. 184cm
- leveät hartiat
- jykevä leuka (kts. Jeremy Meeks)- voimakkaat kädet
- selkeä kontrasti ihon ja hiusten välillä, mieluummin tumma
- intensiivinen katse
- symmetriset kasvojen piirteet
- itsevarma, määrätietoinen, rento
- "mielenkiintoinen" ammatti (lue: rahaa/statusta)
- sosiaalisesti taitava, johtajatyyppi- treffeillä mies joka vie
- seksissä dominoiva, kokenut, estoton, raju, eläimellinenJoku versio tästä miehestä eri tavalla puettuna, stailattuna, treenattuna, jne.
En tietenkään tunne kaikkia naisia toisin kun sinä mutta tuo on kaukana kaista niitä miehitä jotka tunne ja jotka ovat suhteessa ja minusta kuulostaa jopa luontaatyöntävältä etenkin kun katsoin kuka tuo jeremy on.
Et sitten ymmärtänyt pointtia?
Kaikki nuo kriteerit täyttäviä miehiä on ehkä 0,1% miehistä. Siksi et tunne anuttakaan heistä.
Jeremy Meeks oli vain esimerkkinä optimaalisesta leuasta. Selitin myös että unelmamies on kuvaamani mies eri tavalla puettuna, stailattuna ja treenattuna. Ehkä sinun unelmasi olisi ko. mies pitkillä hiuksilla, hipsterilaseilla, ilman tatskoja ja pukeutuneena duffelitakkiin?Tämä kelpuuttaa siis siihen seksiin vai parisuhteeseen? Jännä kun minä naisena idän nikn paljon vähemmän kuin te miehet omista tai muiden naisen mieltymyksistä.
Linkkaahan meille kuva mielestäsi komeimmasta miehestä joka netistä löytyy.
Et saa ottaa huomioon käsitystä luonteesta, saavutuksista, jne. Perusteena tulee olla pelkkä ulkonäkö. Eli mieluiten googleta sellainen mies joka ei ole esim. ihailemasi julkkis.
Miten minun miesmakuni liittyy tähän? Olin toki aikani tinderissä mutta en sielläkään valikoinut ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykyyden minnusta kertoo mm se kuinka nopeasti reagoit.
Muutta se voii toki olla myöss liiallista itsevarmuutta esim narsistisuutta ja sokeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymärrä tätä Tinder-sukupolvea. Itkettiinhän sitä ennenkin, kun ei löytynyt naista tai kunnon naista, tai nainen ei antanut pillua (heti), kun sellaisen sai haaviin :) Mutta kyllä meidänkin kaveriporukasta jokainen naisia sai enemmän tai vähemmän huonolla menestyksellä ja oltiin kuitenkin melko sekalainen seurakunta komeista naisennappaajista lihaviin nörtteihin.
Onko naisten iskemisestä tullut jotain insinööritaitoja vaativaa tekniikkaa vai mikä tämän homman nimi on? Tällaisena charmanttina 40 vuotiaana, kun kerran pari vuodessa eksyy viihteelle, niin samaltahan nuo naiset näyttää kuin 90-luvullakin. Hyvässä tapauksessa löytyy kaksi jalkaa, kaksi kättä, kuulevat korvat joille rupatella ja suu, jolla vastata.
Helppohan se on sanoa, että mene juttelemaan naisille, kun suurin osa naisista kääntää katseen pois, kun edes katson heihin baarissa. Ja minä olen juuri se mukava ja kiva mies. Olen vain aika ujo. Minulle on helpompaa lähestyä naisia netissä/tinderissä (luulen), koska menen kasvotusten ns. jäähän.
Mukavat miehet osaa puhua.
Taitaa olla käynyt vain niin, että kun ennen joka kylällä oli se yksi onneton mammanpoika ja ikuinen vanhapoika, niin nyt loosereita on paljon.
Ei tuohon poika auta kuin miehistyminen ja itseä niskasta kiinni ottaminen.
Niin harmi että nykyään miehiltä tai paremminkin pojilta ei saa vaatia mitään, etenkään selkärankaa.
Varmaan sellaista uusavuttomuutta ja oikeasta elämästä vieraantumista on tapahtunut molemmissa sukupuolissa. Tytöt haluaa olla prinsessoja, eikä pullantuoksuisia vaimoja ja pojat haluaa vain pelata tietsikalla ja kuulla kehuja äidiltä, eikä olle the self-made man.
Ihmisiltä puuttuu ryhtiä ja oikeanlaista kovuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No tämäpä lohduttaa kovasti. En siis kelvannut edes sille alimmalle 20%:lle miehistä. Kymmenen kuukautta Tinderissä ja neljä mätsiä, kerran pääsin treffeille asti.
Ai tarkoitat että swaippasit kaikki miehet oikealle? Et voi mätsätä alimman 20% kanssa jos et itse valitse ne sieltä.
Tykkäsin miehistä, joiden profiili kiinnosti mua. Ihan tavallisia miehiä. Toki ei mitään alle kolmekymppisiä kun en ole nuori itsekään enää. Ulkonäön puolesta mulla ei korkeat kriteerit ole. Kelpaa hyvin kyllä vähemmänkin viehättävät miehet, kunhan luonne on sopiva. Tinderissä nimenomaan välttelin niitä komeita miehiä, koska en ole itse mikään kaunotar.
Täällä miehet ovat saaneet päähänsä että kaikki naiset haluaa pitkän tumman ja rikkaan mallin vaikka todellisuudessa moni nainen haluaa sen parisuhteen ja siksi kiertää juuri ne miehet kaukaa.
Argumentoidaan mieluummin omilla mielipiteillä eikä laiteta sanoja toisten suuhun. Ketjussa oli jo aiemmin tämä jonkun hepun kokeiluihin perustuva tilasto, josta näkee vähän suuntaa sille, miten epätasaisesti naisten mielenkiinto jakautuu hyvännäköisten ja vähemmän hyvännäköisten miesten kesken.
http://68.media.tumblr.com/2da3ecae1efa09833277a362d81a0941/tumblr_inli…
Minäkin osaan tehdä tuollaisen taulukon ja sinä sitten uskot siihen kun linkkaan tähän ketjuun :)
Tässä vielä se blogi-kirjoitus, josta tuo tilasto on peräisin. En laiskuuttani ensin laittanut sitä toiseen kertaan, kun se jo aiemmin tästä ketjusta löytyi.
http://worst-online-dater.tumblr.com/post/99441021279/tinder-experiment…;
Ja kyllä, se lisäisi huomattavasti uskottavuuttasi, jos sinulla olisi laittaa edes jotain näyttöä tai pohjaa väitteillesi, eikä kaikki olisi vain sinun oman kokemuksesi varassa.
Siis mitä ihmettä nyt oikeasti? Että ihan oikeasti pitää tehdä joku pylväsdiagrammi, että nähdään, että komea mies saa enemmän mätsejä kuin ruma mies? Ei kai kukaan tuota ole kieltänytkään. Kyse on siitä, miten suuri osa miehistä on oikeasti näitä rumia ja miten suuri osa komeita ja millaiset erot näillä on.
Kyllä, on hyvä osoittaa kuinka naisten teot ja puheet eivät tässäkään asiassa kohtaa. Monet naiset väittävät, että heidän kiinnostus jakautuu eri miesten kesken, ja että joku tykkää parrakkaasta ja joku toinen silmälasipäisestä yms. ylevää lässytystä, mutta kas kummaa kun näissä kokeiluissa nuo mätsit kasaantuvat aina niille samoille jampoille. Se siitä laajasta miesmausta.
Leikitään, että olet saanut osoitetuksi, etteivät naisten teot ja puheet kohtaa. Ja että naiset ovat nirsoja ja että naisilla on suppeampi miesmaku kuin miehillä naismaku. Kuvitellaan, että kaikki tuo on nyt faktaksi osoitettu. Mitä nyt tapahtuu? Miten se muutti elämääsi? Käytöstäsi (suhteessa parinhakuun)? Mitä teet jatkossa toisin nyt, kun olet saanut vahvistuksen noille asioille?
Tässä ei nyt ole kyse minusta, joten älä sysää keskustelua henkilökohtaiselle tasolle. Voimme sen sijaan hyväksyä tämän asian faktaksi ja jatkaa keskustelua yleisellä tasolla tältä pohjalta. Eli jatkossa pidämme toteen näytettynä, että naiset ovat nirsoja ja heillä on miehiä suppeampi maku kumppanin ulkonäön suhteen.
Mihin se keskustelu tästä sitten jatkuu? Aika harvoin tästä päästään yhtään pidemmälle. Naiset sanovat, että juu, nirsoja ollaan, ja sen jälkeen kenelläkään ei ole muuta sanottavaa kuin "niin katsokaa nyt kuinka tyhmiä olette".
ohis
No vaikka niin, että palveleeko se nirsous edes naisten omaa etua? Prisma-testi osoittaa, että tavallisen näköisistäkin miehistä on hyviksi elämänkumppaneksi, niin miksi sitten siellä Tinderissä pitää vetää niin ehdotonta linjaa ulkonäön suhteen? Jos antaisi viestin tai parin verran saumoja sille tavisukkelillekin, niin menisikö siitä elämä ihan piloille? Ymmärrän ulkonäkötoiveet tiettyyn pisteeseen asti, mutta jos 78 % naisita tykkää vain 20 % miehistä, niin se on ongelma sekä naisille että miehille.
Miksi pitäisi? Jos toisen ulkonäkö ei herätä kiinnostusta, niin miksi pitäisi antaa viestin tai parin verran saumoja, kun eihän se mihinkään kuitenkaan johtaisi? Parisuhteeseen haetaan kumppania, jota pidetään puoleensavetävänä. (Se on eri asia kuin kauneus tai komeus, mutta sitähän tällä palstalla on turha yrittää selittää.) Ja: harva nainen haluaa parisuhteen, useimmat haluavat löytää ihmisen, johon ihastuvat ja rakastuvat ja jota haluavat niin katsoa kuin koskeakin. Sillä nyt vaan on valtava merkitys, herättääkö toinen kiinnostuksen myös ulkonäöllään. Tinderissä ulkonäkö on se, mikä ratkaisee. Jos tavismies haluaa valloittaa naisen persoonallaan, hymyllään, jutuillaan tms. niin hänen kannattaa panostaa tutustumiseen ihan muilla foorumeilla, so. livenä.
No juurihan mä selitin, että Prisma-testi osoittaa niiden tavismiestenkin olevan hyviä kumppaneita. Tinderissä sitä valinnavaraa tuntuu olevan niin paljon, että naiset menevät siitä hieman pyörälle, ja laittavat sen riman oman etunsakin kannalta tarpeettoman korkealle. Kun loppupeleissä he voivat ihan hyvin ihastua muihinkin kuin vain niihin TOP20-miehiin, jos mies vain muuten on sopiva. Ja kuten sanoin, mitä nainen siinä menettää, jos antaa hieman useammalle miehelle muutaman viestin verran tutustumisaikaa?
Olet vetänyt Prisma testin ihan uudelle tasolle kun käyt kyselemässä millainen kumppani tuo ja tuo on. Prismatestissä kuten tinderissä kyse on usein vain ulkonäöstä eikä kukaan ota kumpaakaan vakavasti kun puhutaan parisuhteesta koska normaali ihminen tietää tää siinä painaa hyvin paljon moni muu asia kuin vain ulkonäkö.
Prisma-testissä on kyse pariskunnista, Tinderissä vain ulkonäöstä. Koska Prisma-testin mukaan myös tavallisen näköiset miehet ovat riittävän hyviä parisuhteeseen, miksi nämä miehet eivät sitten kelpaa naisille Tinderissä? Kun tosielämässä tavisnaiset eivät kuitenkaan saa niitä ykkösluokan äijiä, niin miksi he jahtaavat niitä Tinderissä ja pyyhkäisevät vasemmalle monen hyvän tavisukon kohdalla? Ymmäristkö nyt mitä ajan takaa?
Mikä on "ykkösluokan äijä"? Kuvaile.
Tarkoitan tällä niitä miehiä, jotka tutkimuksissa saavat jopa sata kertaa enemmän tykkäyksiä naisilta kuin toiset miehet. Komeita ovat yleensä.
Mitä ne sitten ovat? Henkilökohtaisilla kokemuksilla tässä keskutelussa ei ollut väliä eli minä en tiedä koska minulla ja jokaisella kaverillani on hyvin erilainen miesmaku.
Joo, tuota hyvin erilainen miesmaku -jankkaamista kyllä saa palstalta lukea, mutta miksei se näy käytännössä? Miksi todellisessa elämässä tietyt miehet saavat pelkällä naamakuvalla yli 30 % mätsejä ja toiset miehet saavat 0-0,5 %? Onko tässä taas kyse siitä, että sinä tykkäät Channing Tatumista tummanruskeilla hiuksilla ja kaverisi vaaleanruskeilla hiuksilla, joten miesmakunne on hyvin erilainen?
Channing Tatum on ruma ihan sama miten päin pistää ja tinder ei kerro mitään todellisesta elämästä. Mutta te väitätte että kaikilla naisilla on sama maku niin oletan että tiedätte silloin myös mikä se on?
Tällainen jankuttaminen ei ole hedelmällistä keskustelua. Mä voisin luetella vaikka kaikki maailman miehet läpi, ja sä sanoisit niitä kaikkia rumiksi, vaikka oikeassa elämässä tykkäisit Channing Tatumista sekunnissa, jos se tulisi Tinderissä vastaan. Kuitenkin jos joku tutkija tekee feikkiprofiilin Tinderiin yleisesti komeana pidetyn miehen kuvalla, niin mätsejä tulee kuin vesipisaroita rankkasateella. Vaikka naisten miesmaku onkin niin hurrrrjan laaja ja hyvin, hyvin erilainen.
Ei tuollainen tinderkoe kerro mitään oikeasta elämästä jos siinä ei kysy naisilta mitä ovat hakemassa.
Minä tein myös oman kokeen kaverin kanssa. Ensin olin minä ihan tavallisena ja mächejä tuli jonkin verran. Sitten meikkasimme minut ja otettiin keikistelykuvia, näytin siis tyrkyltä salihousuissa. Muutama mies mahtui joukkoon josta ei tullut paria.
Eli voidaan tästä yhtälailla vetää johtopäätös että miesten maku on yhtenäinen ja feikki?(Tähän kuului myös kolmas osio jossa oli yhdessä kuvassa lapsi ja yhdessä koira ja yllätti että tämä kiinnosti miehiä enemmän kuin se tavallinen profiili :D )
En tiedä feikistä, mutta ei kai kukaan ole väittänytkään, etteikö sellainen yleisesti nätti nainen saisi matchin melkein jokaisen miehen kanssa. Miehet kun muutenkin jakavat niitä tykkäyksiä paljon naisia hövelimmin. Oikeasta elämästä tämä kaikki ei välttämättä paljon kerrokaan, vaan juurikin Tinderistä. Siellä kun on vaikea jatkaa juttua eteenpäin, jos matchia ei synny. Siksi naisten liiallinen nirsous lienee suurin kyseistä sovellusta rampauttava tekijä.
Naisten nirsoutta et voi vetää tähän mukaan koska me laitettiin sydän ihan kaikille. Mutta kuten sanoin ei tuollainen kerro mitään koska siinä ei kysytä miksi valitsit minut. Hauskaa me vain pidettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota logiikkaa. Jos oikeasti kumppania etsii, eikö sitä pidä etsiä yksi kerrallaan, ja laittaa hyväksyntä vain niille, joihin oikeasti haluaa tutustua?
Mitä iloa siitä on kenellekään, jos sinä valitset minut, vaikka minä en sinua millään lailla kiinnosta, mutta et vain halua olla nirso? Minä en halua kumppania, joka ottaa minut, koska saa. Olen mieluummin yksin.
Minulla on puoliso, joka on minulle yksi miljoonasta. Jos minun pitäisi löytää uusi, se tuskin onnistuisi, koska en ole valmis kriteerejäni laskemaan, ja yhtä hyviä tyyppejä tuskin on vapaana. Mutta mieluummin niin, kuin jotain pelleilysuhdetta jonkun taviksen kanssa.
Minusta ei pitäisi tehdä liian suurta esikarsintaa pelkän ulkonäön perusteella, varsinkin kun on kyse kuvasta eikä siitä miltä henkilö näyttää livenä. Muuten siinä käy niin, että annetaan kohtuuttomasti painoarvoa kuvan sommittelulle, valaistukselle, kuvan tilanteelle (hyvin pukeutunut tutun häissä esim) ja muulle parisuhteen kannalta epäolennaiselle. Jos naiset oikeasti anatavat Tinderissä tykkäyksen kaikille miehille, joista voisivat olla kiinnostuneita, niin he ovat kyllä aivan uskomattoman pinnallisia. Ja toisaalta se ei sovi yhteen Prsima.testin kanssa, jossa kuitenkin ne tavallisen näköisetkin miehet ovat kuitenkin kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavat miehet osaa puhua.
Taitaa olla käynyt vain niin, että kun ennen joka kylällä oli se yksi onneton mammanpoika ja ikuinen vanhapoika, niin nyt loosereita on paljon.
Ei tuohon poika auta kuin miehistyminen ja itseä niskasta kiinni ottaminen.
Niin harmi että nykyään miehiltä tai paremminkin pojilta ei saa vaatia mitään, etenkään selkärankaa.
Varmaan sellaista uusavuttomuutta ja oikeasta elämästä vieraantumista on tapahtunut molemmissa sukupuolissa. Tytöt haluaa olla prinsessoja, eikä pullantuoksuisia vaimoja ja pojat haluaa vain pelata tietsikalla ja kuulla kehuja äidiltä, eikä olle the self-made man.
Ihmisiltä puuttuu ryhtiä ja oikeanlaista kovuutta.
Tieddätköö mitä on kovuus tämän päivän maailmassa. Se on sitä kun että sitten kun osaat pelin sääännöt niin sinä kykenet pelaamaan sitä peliä paremmin kuin muut. Se vaatii sen että tiedät enemmään, näet enemmän, ymmärryksesi ulottuuu niin pitkälle että pysttyt hahmottamaan hetken kokonaistilanteen, tekemään uhrauksia, olemalla rohkea, käyttämällä järkeä, seuraamaan intuuitiotasi. Loppujen kesken kysee on tuurista (oli se onni tässä suhteessa mikä tahansa seikka). Hetket ovat tänä päiväänä tärkeitä tässä juoksevassa virrassa. Se tarkoittaa suoritumisen tasaamista. Lisääntyyyminen on evoluutiossa tarkoittaa elämän jatkumista.
Miehenä ensisijaisesti ETSIN jotain kiinnostavaa ja huomioni oikealla tavalla herättävää. Mutta kyllä mä niiden lisäksi jokaiselle erityisen kauniille painan sydäntä, vaikka tiedostan, että mätsin tuleminen on erittäin epätodennäköistä ja motiivi pinnallinen.
Mutta on niistä kyllä toisaalta muutaman kerran lykästänytkin ja homma päätynyt lakanoiden väliin. Joskus vaan sattuu olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja sitten pitää toimia suoraviivaisesti. Ei kauheasti haitannut itseä, että tiesin olevani vain vähiten huono vaihtoehto siihen tarpeeseen.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei pitäisi tehdä liian suurta esikarsintaa pelkän ulkonäön perusteella, varsinkin kun on kyse kuvasta eikä siitä miltä henkilö näyttää livenä. Muuten siinä käy niin, että annetaan kohtuuttomasti painoarvoa kuvan sommittelulle, valaistukselle, kuvan tilanteelle (hyvin pukeutunut tutun häissä esim) ja muulle parisuhteen kannalta epäolennaiselle. Jos naiset oikeasti anatavat Tinderissä tykkäyksen kaikille miehille, joista voisivat olla kiinnostuneita, niin he ovat kyllä aivan uskomattoman pinnallisia. Ja toisaalta se ei sovi yhteen Prsima.testin kanssa, jossa kuitenkin ne tavallisen näköisetkin miehet ovat kuitenkin kelvanneet.
Ainoa positiivinen asia tässä jankutuksessa on, että edes yksi mies myöntää, että naiset pariutuvat ihan tavallisten miesten kanssa. Sitä en vaan edelleenkään ymmärrä, miksi sen tavismiehen pitää löytää nainen nimenomaan Tinderin avulla., mutta ilmeisesti en tässä elämässä tule saamaan siihen kysymykseen vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa positiivinen asia tässä jankutuksessa on, että edes yksi mies myöntää, että naiset pariutuvat ihan tavallisten miesten kanssa. Sitä en vaan edelleenkään ymmärrä, miksi sen tavismiehen pitää löytää nainen nimenomaan Tinderin avulla., mutta ilmeisesti en tässä elämässä tule saamaan siihen kysymykseen vastausta.
Ei kukaan ole sanonut, että täytyisi löytää juuri Tinderistä, mutta tämä ketju nyt sattuu käsittelemään Tinderiä.