Hävettää pullojen palauttaminen
tulee sellanen olo, että muut luulee mua köyhäks
Kommentit (38)
Mä oon ylpeesti köyhänä juoppona aina vieny pulloni ja ollu iloinen joka pennosesta. Jos haluat vaikuttaa rikkaalta, voit lahjoittaa palautuspullosi jollekin köyhälle. Mä tulisin ainakin iloiseksi. :D
N29
Anna ne vaikka romanikerjäläisille.
Mua taas ahdistaa, että luulevat juopoks. Niin paljon aina palautettavaa...
Se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa limuistaan.
Pakkoko niitä on kerralla vidä, ja samaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, hyvin toimeentulevat eivät juo alkoholi- tai virvoitusjuomia :D
No se Jeeves tietenkin vie ne kauppaan! Tai pitopalvelu/ siivooja.
Me kerätään aina 50-100euron edestä pulloja/tölkkejä ja palautetaan kaikki kerralla. Eikä kyllä hävetä ollenkaan.
Minua taas hävettää, että juopoksi luulevat!
tuttavan kanssa viedään kimpassa säännöllisesti 4 -5 jätesäkillistä
eikä vähääkään kiinnosta, mitä ne takanajonottajat ajattelee, enemmän ärsyttää
jos automaatti takkuilee
Kaikki kierrättää Suomessa, ovat kierrättäneet vuosikausia...mikä juttu tää nyt on?
Kierrätys köyhien toimintaa? jestas..
Tuo mulle ne pullot ja mä palautan ne.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ahdistaa, että luulevat juopoks. Niin paljon aina palautettavaa...
Nykypäivänä ei kukaan arvostele noin. Kaikki tietää että niitä pantataan omassa kaapissa viikkoja/kuukausia ja sut viedään. Ja jos onkin vaan vkl pullot, kuka tietää.
Canit sovelluksella kannattaa palauttaa sitten niin ei tarvitse kaupassa häpeillä. Moni "julkkis" käyttää tätä. Olen aktiivinen canittaja ja kerään näin pulloja. Kiva tapa ansaita vähän lisätuloa ja auttaa muita jotka ei itse halua palauttaa.
Mitä sitten? Ei mua ainakaan kiinnosta, jos joku _itsekin_ Prismassa asioiva kuvittelee olevansa luomakunnan kruunu.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko niitä on kerralla vidä, ja samaan kauppaan.
Niin sä meinaat että on ihan ok tuntea häpeää, jonka vuoksi päätyy tuhlaamaan aikaa ja energiaa siihen, että palauttaa pulloja vähän kerrallaan eri kauppoihin?
Kaikkea sitä kirjoitti:
Anna ne vaikka romanikerjäläisille.
Niille ei pidä antaa muuta kuin kengänkuva persauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas hävettää, että juopoksi luulevat!
Mutta kun ostat ne juomat, niin eivät luule?
Eräs paljon pyöräilevä raittiusmies keräsi aina pullot talteen maantieojista.
Hän ei kuitenkasn vienyt niitä kauppaan, ettei luultaisi juopoksi, vaan vei ne riiheen.
Kun mies kuoli, perikunta luuli hänen vanhoilla päivillään alkaneen juopottelemaan, kun oli riihi täynnä kaljapulloja.
Kandee ostaa väkeviä ja tehdä drinksuja, ei tarvi niin paljon tyhjien pullojen ja tölkkien kanssa pelata.
Niinpä, hyvin toimeentulevat eivät juo alkoholi- tai virvoitusjuomia :D