Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko opintolainaa maksaa aina silloin tällöin pois?

Vierailija
17.09.2017 |

Eli laittaa lainatilille rahaa? Vaihdoin koulutusta ja minulla on jo paljon lainaa edellisistä opinnoista. Käyn töissä nykyisten opintojen ohella. Olen huono käyttämään rahaa, käytän jos sitä on, mutta enää en halua kauheasti lisää velkaa. Jonkin verran kuitenkin tarvitsen sillä työtä on epäsäännöllisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä maksaa. Itselläni opintolaina oli Nordeasta ja ihan chatin kautta onnistui, sanoin paljonko haluan lyhentää ja miltä tililtä lyhennys tehdään, niin hoitui ihan sillä. Itselläni oli maksuohjelma sovittu niin, että lyhennykset olivat kaksi kertaa vuodessa, mutta halusin välillä lyhentää lisää että pääsin siitä eroon.

Omasta pankista kannattaa kysyä, miten pitää menetellä jos haluaa tehdä ylimääräisiä lyhennyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lainaa otettaessa sovitaan siitä, miten laina tulee maksaa takaisin. 

Vierailija
4/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi.

Vierailija
5/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lyhensin Osuuspankille silloin kun rahaa sattui olemaan. Saatoin olla kuukausia maksamatta mitään ja sitten maksaa ison summan kerralla, äkkiä lyheni. Sovin homman puhelimessa ja sain ohjeet, miten voin maksaa tavallisena tilisiirtona aina haluamani summan silloin kun huvittaa.

Vierailija
6/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi takaisinmaksua muuttaa. Tämä tosin voi maksaa. Haluaisin maksaa opintolainan pois (henkinen juttu), mutta näin matalilla koroilla se ei kannata. Palvelumaksu olisi korkeampi kuin laina-ajan korot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi