Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa.a lappu oli tiputettu posti luukusta missä epäiltiin mun tuijottelevan naapureihin taloihin?

Vierailija
17.09.2017 |

Ööööö.... nyt oon kyllä hitusen pihalla?? Mitähän vittua oikeasti? Juu en omista kiikareita(ja mitähän vittua mä niillä edes tekisin?) ja toinen kerrostalo sen verran kaukana ,etten todellakaan pysty näkemään vastapäiseen taloon?? Kaikki aika menee eläiten sekä lasten hoitoon..... pitäiskö antaa asian olla vaiko mennä poliisille?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

::::DD apua tilahdun 😂😂

Vierailija
62/67 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

::::DD apua tilahdun 😂😂

Ei ole leikin asia tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjjjjjjjjjjjjj

Vierailija
64/67 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia vakoilla kaukoputkella naapuriin. Mutta vain silloin jos se on omasta mielestä kiinnostavaa.

Vierailija
65/67 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla joku toinen asunto josta on katsottu tai sitten joku on luullut omiaan. Tai väärinkäsitys. Ehkä voi tiedottaa niihin muutamiin naapuritaloihin -nimettömällä- lapulla alakertaan (ilmoitustaulu), että tämä saamasi heippalappu epäilyksestä tuijottaa kiikareilla tuli väärään nyt asuntoon. Että olisko se joku toinen asunto. Ja voisiko laittaa oikeaan asuntoon sen jos keksii mikä se on tai kysyy poliisilta, jos on valokuva siitä. Ehkä kiikaroi taivaalle tai maisemaa, eikä asuntoja? Vai laittoikohan hän varmuuden vuoksi usealle viestin..? Silloin ilmoitustaulu on turhaa. Vai onko sulla mies tai tuttava joka kiikaroi, tuskin?

Vierailija
66/67 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITUS ON VUODELTA 2017.

Eiköhän lapun kirjoittaja ole seonnut lopullisesti viimeistään koronan aikana, tavalla tai toisella.

Vierailija
67/67 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen postiluukussa sä stalkkaat?

Mitä sä selität??? En minä stalkkaa... kannattaisi varmaan lukea uudelleen jos luetun ymmärtäminen on noin vaikeaa?

Joku tiputti minun postiluukustani lapun, jossa epäiltiin minun tuijottelevan naapuritaloon? Mitä en todellakaan harrasta!!! HERRANJUMALA SENTÄÄ!

Kaikki nimetöntä heippalappukirjeenvaihtoa harrastavat: ottakaa ensin selville, kenestä on kyse ja onko koko asia edes valituksen väärti. Tuollaista se on, aiheetta syytetyksi tuleminen. Ap kuulostaa siltä, että sydäri on lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi