Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa.a lappu oli tiputettu posti luukusta missä epäiltiin mun tuijottelevan naapureihin taloihin?

Vierailija
17.09.2017 |

Ööööö.... nyt oon kyllä hitusen pihalla?? Mitähän vittua oikeasti? Juu en omista kiikareita(ja mitähän vittua mä niillä edes tekisin?) ja toinen kerrostalo sen verran kaukana ,etten todellakaan pysty näkemään vastapäiseen taloon?? Kaikki aika menee eläiten sekä lasten hoitoon..... pitäiskö antaa asian olla vaiko mennä poliisille?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä lapussa lukee?

Onko tosissaan se luetun ymmärtäminen noin vaikeaa? Lapussa epäilään minun syyllistyneen vastapäisen kerrostalon tuijotteluun. Kuulema tuijottelen sisälle ja myös asukkaita??? Öö.. en todellakaan harrasta moista, enkä edes omista mitään vitun kiikareita perkele! En tiedä johtuuko tämä alkuraskaudesta tämä itku mutta järkytyin todella lapun luettuani!!

Todella sairasta!

Se voi olla teinien vitsikin. Itse sain puhelun kannabiksen hajusta, joka tulee meiltä rappukäytävään. En vain asu rappukäytävän varrella vaan erillisessä asunnossa, vaikka osoite on kerrostaloon. Ja en polta mitään, edes kynttilöitä tai suitsukkeita.

Vierailija
22/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ HITTOA NYT TULI TOINEN LAPPU MISSÄ OLI 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva meistä omistaa vitunkiikareita. Sinä olet kyylännyt pelkillä silmillä.

Vierailija
24/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies tuijottaa kaunista naapuritalon nuorta naista?

Vierailija
25/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa oli kyllä kaikki suomen kielen ärsyttävimmät kielioppimokat.

Vierailija
26/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti ikkunaan ja kyyläisin niin kauan, että lapun jättäjä selviää. 

Vierailija
27/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sun lapset sit tuijotella?

Vierailija
28/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta. Mitä muuta tähän voi sanoa. Ihan OIKEASTI kuinka tyhmää väkeä täällä on. Mä en jaksa tuhlata näinkin turhanpäiväseen paskaan aikaan. Kyllä nyt vittu jokainen saatana tajuaa mitä tarkoitin.

Jos mä kirjoitan että JOKU NAAPURI TIPUTTI MINUN POSTILUUKUSTANI LAPUN MISSÄ LUKI ETTÄ MINÄ KYYLÄISIN VASTAPÄISEEN TALOON (Ei, en katso ketää postiluukusta, enkä harrasta mitään vitun kiikarointia muitten asuntoihin. !)

Vierailija
29/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin että meidän talosta ei kyllä PALJAIN SILMIN KATSOTA. VASTAPÄISEEN TALOON ON SEN VERRAN PITKÄ MATKA!

Että jos täältä katsois vastapäiseen taloon niin ehdottomasti tarvitsee kiikarit!

Vierailija
30/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi siellä ikkunassa tai luukussa pitää tuijottaa?

Vierailija
31/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaukoputki.

Vierailija
32/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis epäiltiinkö sitä postissa vai luukussa?

Vierailija
33/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne voi, koska ap on varannut kaikki tuijottelupaikat.

Vierailija
34/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasten pitäisi voida tuijotella? Eiköhän se riitä, että yksi huonokäytöksinen aikuinen töllöttää.

Vierailija
35/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö.... nyt oon kyllä hitusen pihalla?? Mitähän vittua oikeasti? Juu en omista kiikareita(ja mitähän vittua mä niillä edes tekisin?) ja toinen kerrostalo sen verran kaukana ,etten todellakaan pysty näkemään vastapäiseen taloon?? Kaikki aika menee eläiten sekä lasten hoitoon..... pitäiskö antaa asian olla vaiko mennä poliisille?

Öö-öttelijä bongattu!

Vierailija
36/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin että meidän talosta ei kyllä PALJAIN SILMIN KATSOTA. VASTAPÄISEEN TALOON ON SEN VERRAN PITKÄ MATKA!

Että jos täältä katsois vastapäiseen taloon niin ehdottomasti tarvitsee kiikarit!

Laita ikkunaan pieni lappu, jossa lukee että ota yhteys tähän numeroo, jos on jotain keskusteltavaa. Laita se niin pienellä, että vain kiikarilla näkee ´tekstin. Sitten kun jo,ku soittaa, niin teillä on keskusteltavaa.

Vierailija
37/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Mennään huomenna poliisilaitokselle selvittämään koko homman nimi. Onneksi miehellä vapaata. Saadaan selvyys tähän kaikkeen.

Vierailija
38/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän talosta ei saa katsoa paljain silmin? Kaukoputkella ja kiikarillako sitten saa katsoa? hme sääntöjä.

Vierailija
39/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen on täällä taas ihan 5/5. Voi luoja. :D

Vierailija
40/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän talosta ei saa katsoa paljain silmin? Kaukoputkella ja kiikarillako sitten saa katsoa? hme sääntöjä.

Ihme*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme