Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa.a lappu oli tiputettu posti luukusta missä epäiltiin mun tuijottelevan naapureihin taloihin?

Vierailija
17.09.2017 |

Ööööö.... nyt oon kyllä hitusen pihalla?? Mitähän vittua oikeasti? Juu en omista kiikareita(ja mitähän vittua mä niillä edes tekisin?) ja toinen kerrostalo sen verran kaukana ,etten todellakaan pysty näkemään vastapäiseen taloon?? Kaikki aika menee eläiten sekä lasten hoitoon..... pitäiskö antaa asian olla vaiko mennä poliisille?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja provoa huutelevat voivat painua mettää huutelee

Vierailija
2/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin poliisiin yhteydessä ja isännöitsijään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen postiluukussa sä stalkkaat?

Vierailija
4/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poliisille ja tunnusta kaikki.

Vierailija
5/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie poliisille siksi, että tuollaisen kirjoittaja voi olla vakavasti sairas ja vainoharhainen, ja voi olla vaarallinen ympäristölleen ja pahimmassa tapauksessa pakkohoidon tarpeessa. Ehkä läheiset ovat yrittäneet jo saada häntä hoitoon, mutta sehän ei onnistu sitten millään ennen kuin tapahtuu jotain kamalaa.

Vierailija
6/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin selvittämään asian poliisille. Selviäisi asian todellinen laita. Kuka se häirikkö itse on?

Vierailija
7/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä lapussa lukee?

Vierailija
8/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin kyttääjä!

Vierailija
9/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä taloyhtiön ilmotustaululle se ja kirjota, että tuli väärään asuntoon valitus. Saa oikea vastaanottaja/kirjottaja ottaa sen siitä.

Vierailija
10/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä isännöitsijään. Kertoisin, että sain syyttävän lapun postiluukusta ja toivon, että vastaava käytös loppuu naapureilta. Isännöitsijä voi puhua asiasta yhtiökokouksessa.

Melkein joka taloyhtiöön mahtuu kaheleita. 

Vierailija
11/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliiseja tuollainen yksittäinen lappu kiinnosta. Tuskin täyttää edes minkään rikoksen tunnusmerkistöä.

Vierailija
12/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität??? En minä stalkkaa... kannattaisi varmaan lukea uudelleen jos luetun ymmärtäminen on noin vaikeaa?

Joku tiputti minun postiluukustani lapun, jossa epäiltiin minun tuijottelevan naapuritaloon? Mitä en todellakaan harrasta!!! HERRANJUMALA SENTÄÄ!

Vierailija
13/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität??? En minä stalkkaa... kannattaisi varmaan lukea uudelleen jos luetun ymmärtäminen on noin vaikeaa?

Joku tiputti minun postiluukustani lapun, jossa epäiltiin minun tuijottelevan naapuritaloon? Mitä en todellakaan harrasta!!! HERRANJUMALA SENTÄÄ!

Kyllä sä stalkkaat! Rappukäytävässä vaan hiivit raotellen ihmisten postiluukkuja. Ihme kaveri kyllä olet!

Vierailija
14/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a.

Vierailija
15/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekö täällä joku lukihäiriöinen avauksia kun on niin omituista kielenkäyttöä.

Vierailija
16/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä lapussa lukee?

Onko tosissaan se luetun ymmärtäminen noin vaikeaa? Lapussa epäilään minun syyllistyneen vastapäisen kerrostalon tuijotteluun. Kuulema tuijottelen sisälle ja myös asukkaita??? Öö.. en todellakaan harrasta moista, enkä edes omista mitään vitun kiikareita perkele! En tiedä johtuuko tämä alkuraskaudesta tämä itku mutta järkytyin todella lapun luettuani!!

Todella sairasta!

Vierailija
17/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ikkunaan lappu, johon kirjoitat jotain törkeää. F... Y... englanniksi. No älä oikeasti.

Vierailija
18/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan otsikossa ap kertoo, että hänen epäillään tuijottelevan naapuritaloihin postiluukussa. Ei kuulosta normaalilta, ei.

Vierailija
19/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kyttääjät ovat ain tuollaisia: julistavat kiihkeästi syyttömyyttään.

Mutta kiinni jäit.

Voisit lopettaa sen tuijottamisen ja hakea apua ongelmaasi!

Vierailija
20/67 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tuijottele luukussa naapureihin taloihin, niin ei tiputeta postia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme