Jaa.a lappu oli tiputettu posti luukusta missä epäiltiin mun tuijottelevan naapureihin taloihin?
Ööööö.... nyt oon kyllä hitusen pihalla?? Mitähän vittua oikeasti? Juu en omista kiikareita(ja mitähän vittua mä niillä edes tekisin?) ja toinen kerrostalo sen verran kaukana ,etten todellakaan pysty näkemään vastapäiseen taloon?? Kaikki aika menee eläiten sekä lasten hoitoon..... pitäiskö antaa asian olla vaiko mennä poliisille?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen on täällä taas ihan 5/5. Voi luoja. :D
Sarkasmi on tyylilaji jota sinä et ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Mennään huomenna poliisilaitokselle selvittämään koko homman nimi. Onneksi miehellä vapaata. Saadaan selvyys tähän kaikkeen.
Hyvä että aiot tunnustaa vapaaehtoisesti.
Kuule ,eikähön tämä naapuri ole se sekopää joka tosiaan kuvittelee ihan omiaa. Ei meidän perheellä ole tapana tuijotella muiden ikkunoihin.
Vierailija kirjoitti:
No voi jumalauta. Mitä muuta tähän voi sanoa. Ihan OIKEASTI kuinka tyhmää väkeä täällä on. Mä en jaksa tuhlata näinkin turhanpäiväseen paskaan aikaan. Kyllä nyt vittu jokainen saatana tajuaa mitä tarkoitin.
Jos mä kirjoitan että JOKU NAAPURI TIPUTTI MINUN POSTILUUKUSTANI LAPUN MISSÄ LUKI ETTÄ MINÄ KYYLÄISIN VASTAPÄISEEN TALOON (Ei, en katso ketää postiluukusta, enkä harrasta mitään vitun kiikarointia muitten asuntoihin. !)
Kyllä sinä siellä rappukäytävässä hiihtelet pehmeät villasukat jalassa ettei vaan kuulu ääntäkään. Postiluukuistava vaan kyttätäät naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva meistä omistaa vitunkiikareita. Sinä olet kyylännyt pelkillä silmillä.
Se on vaan niin että meidän talosta ei kyllä PALJAIN SILMIN KATSOTA. VASTAPÄISEEN TALOON ON SEN VERRAN PITKÄ MATKA!
Että jos täältä katsois vastapäiseen taloon niin ehdottomasti tarvitsee kiikarit!
Olet siis miettinyt ja suunnitellut asiaa. Pitkäänkin?
Tajuatko että tuo on sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä lapussa lukee?
Onko tosissaan se luetun ymmärtäminen noin vaikeaa? Lapussa epäilään minun syyllistyneen vastapäisen kerrostalon tuijotteluun. Kuulema tuijottelen sisälle ja myös asukkaita??? Öö.. en todellakaan harrasta moista, enkä edes omista mitään vitun kiikareita perkele! En tiedä johtuuko tämä alkuraskaudesta tämä itku mutta järkytyin todella lapun luettuani!!
Todella sairasta!
Se voi olla teinien vitsikin. Itse sain puhelun kannabiksen hajusta, joka tulee meiltä rappukäytävään. En vain asu rappukäytävän varrella vaan erillisessä asunnossa, vaikka osoite on kerrostaloon. Ja en polta mitään, edes kynttilöitä tai suitsukkeita.
Niin eiks tää ole se puhelinsovellus josta on puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
No voi jumalauta. Mitä muuta tähän voi sanoa. Ihan OIKEASTI kuinka tyhmää väkeä täällä on. Mä en jaksa tuhlata näinkin turhanpäiväseen paskaan aikaan. Kyllä nyt vittu jokainen saatana tajuaa mitä tarkoitin.
Jos mä kirjoitan että JOKU NAAPURI TIPUTTI MINUN POSTILUUKUSTANI LAPUN MISSÄ LUKI ETTÄ MINÄ KYYLÄISIN VASTAPÄISEEN TALOON (Ei, en katso ketää postiluukusta, enkä harrasta mitään vitun kiikarointia muitten asuntoihin. !)
Kieltäminen on aina pahasta. Sinä kiikaroit vittuja päivät pitkät ja lopun ajan rappukäytävässä hiiviskelet kurkkimassa ihmisten postiluukuista sisään. Ota yhteyttä viranomaisiin ja kerro tuosta sinun ongelmasta!
Miten kävi ap? Ottivatko poliisit huomioon yhteistyöhalukkuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Ööööö.... nyt oon kyllä hitusen pihalla?? Mitähän vittua oikeasti? Juu en omista kiikareita(ja mitähän vittua mä niillä edes tekisin?) ja toinen kerrostalo sen verran kaukana ,etten todellakaan pysty näkemään vastapäiseen taloon?? Kaikki aika menee eläiten sekä lasten hoitoon..... pitäiskö antaa asian olla vaiko mennä poliisille?
Olet Hitusen pihalla? Taasko tuijottelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen postiluukussa sä stalkkaat?
Mitä sä selität??? En minä stalkkaa... kannattaisi varmaan lukea uudelleen jos luetun ymmärtäminen on noin vaikeaa?
Joku tiputti minun postiluukustani lapun, jossa epäiltiin minun tuijottelevan naapuritaloon? Mitä en todellakaan harrasta!!! HERRANJUMALA SENTÄÄ!
Vaikutat vaaralliselta ja agressiiviselta persoonalta kirjoitus tyylisi perusteella. Jos lopetat naapurien häiritsemisen ja kyttäämisen niin varmasti loppuu myös lappujen kirjoittelu.
Älkää jaksako jankata oikeinkirjoituksesta! Ap. voisi kyllä käydä poliisilaitoksella ihan varmuuden vuoksi, eihän sitä tiedä miten sairas ihminen sen on kirjoittanut .Jos et halua poliisiasiaa , niin ainakin isännöitsijälle viestiä.
Vierailija kirjoitti:
No annat olla. Tuskin ne poliisit sulle niitä kiikareita hankkii.
Ehkä naapurisi tuijottaa ja stalkkaa. Lappu jaettu kaikkiin x kerroksen sen julkisivun asuntoihin.
Ajattelin soittaa tai sitten meen käymään siellä... t.ap
Vierailija kirjoitti:
Naapuritalossa? Onko se nyt järkevää mennä sinne kun olet tuijottanut sitä jo pidemmän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet Hitusen pihalla? Taasko tuijottelemassa?
Ei taida Hitusen perhe tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuritalossa? Onko se nyt järkevää mennä sinne kun olet tuijottanut sitä jo pidemmän aikaa?
Ihan hyvä idea, jos kerran lapussa kerrotaan kuka valituksen on tehnyt. Jos taas lappu on anonyymi, niin minne ap ajatteli mennä?
Voihan olla, että ap:n mies tai lapset tykkää tuijotella naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea, jos kerran lapussa kerrotaan kuka valituksen on tehnyt. Jos taas lappu on anonyymi, niin minne ap ajatteli mennä?
Voihan olla, että ap:n mies tai lapset tykkää tuijotella naapureita.
Voihan ne ap:n eläimetkin tuijotella kiikareilla näkyvää vastapäistä taloa?
Miten luukku/lappu episodi etenee?
Hyvä että aiot tunnustaa vapaaehtoisesti.