Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä, jotka lipuvat ohitsesi upouusine Bugaboo-vaunuineen?

Vierailija
17.09.2017 |

Itse ajattelen, että eikö parempaa käyttöä niillekään rahoille ollut. Ja toiseksi ajattelen, että ovat nuoria hipster-tyylisiä lattea litkiviä kaupunkilaisia, joilla on hyväpalkkainen työ ja liikaa ylimääräistä rahaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein käydä katsomassa, ja ovatpa ruman ja huteron näköisiä ostoskärrypyörineen.

Vierailija
42/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nykyvaunut ovat suorastaan ruokottoman rumia, synkän ja ikävän näköisiä, ja epäkäytännöllisiäkin.  Ehkä noiden kanssa asfalttiteillä sujuvasti juostaan ja tehdään persekyykkyjä, mutta puolen metrin loskassa niillä ei pääse mihinkään.

Vaan on niissä sentään nähty vaivaa integroidun kuomuaukon-tukkimisverhon kanssa.

Eli IKT järjestelmän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kulutus on niin ylitse pursuavaa nykyisin. Miksi ihmiset lähtee tälläisen bisneksen orjiksi, lastentarvikeet ovat lyhyessä käytössä, siksi suosin käytettyjä. Turvaistuin on ainoa perusteltu harkinta ostaa uutena.

Vierailija
44/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnitä huomiota vaunujen merkkiin. Ikävää, että sinä kiinnität. Keskity siihen mitä pystyt vanhempana tarjoamaan lapsillesi, hienot merkkivaunut eivät ole sinulta pois, eikä tee kenestäkään huonompaa tai parempaa <3

En minäkään merkkiin kiinnitä huomiota, mutta pystyn erottamaan silti kalliit vaunut jostain syystä (materiaalit, tekniset rakenteet, yksityiskohdat jne.). En ole mitenkään erityisen kiinnostunut vaunuista kylläkään.

Kaikki ne valmistetaan nykyään jossakin päin Aasiaa samoista materiaaleista. Sama juttu rättien kanssa.

Meidän Emmaljungissa lukee kyllä, että made in Sweden.

Vierailija
45/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että eikö parempaa käyttöä niillekään rahoille ollut. Ja toiseksi ajattelen, että ovat nuoria hipster-tyylisiä lattea litkiviä kaupunkilaisia, joilla on hyväpalkkainen työ ja liikaa ylimääräistä rahaa.

Merkki ei sano mitään enkä edes tunnistaisi moisia, koska vaunuasiat eivät ole ajankohtaisia.

Vierailija
46/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnitä huomiota vaunujen merkkiin. Ikävää, että sinä kiinnität. Keskity siihen mitä pystyt vanhempana tarjoamaan lapsillesi, hienot merkkivaunut eivät ole sinulta pois, eikä tee kenestäkään huonompaa tai parempaa <3

En minäkään merkkiin kiinnitä huomiota, mutta pystyn erottamaan silti kalliit vaunut jostain syystä (materiaalit, tekniset rakenteet, yksityiskohdat jne.). En ole mitenkään erityisen kiinnostunut vaunuista kylläkään.

Kaikki ne valmistetaan nykyään jossakin päin Aasiaa samoista materiaaleista. Sama juttu rättien kanssa.

Meidän Emmaljungissa lukee kyllä, että made in Sweden.

Minulla oli aikoinaan Ericsson matkapuhelin tunnettu Ruotsalainen valmistaja joka sitten möi puhelin valmistuksen Sonylle. Puhelimessa luki Made in China, Akussa luki Made in China + Loaded in SWEDEN. 

Vierailija
47/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet ihmisistä jotka lipuvat ohitsesi upouusine Leopard 2a8-vaunuineen?

Leopardi-tankki? Eikö sen pitäisi olla joku Rhino 2a8 tai Elefantti 2a8. Leopardi nyt ei tippaakaan kuvaa mitään tankin olemusta.

Kai se leopardi johtuu nopeudesta 55 tonnia liikkuu yli 70km/h eteenpäin.

Vierailija
48/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt googlasin sitten bugaboon ja tämmöiset sieltä tuli:

https://cdn6.bigcommerce.com/s-hh9ad/products/5896/images/9626/donkey_g…

Ja sitten sen emmaljungan mikä tässä ketjussa mainittiin:

http://1.bp.blogspot.com/-9HR-2yOOESA/VXQPIW59RyI/AAAAAAAAAs4/yN-K80vnT…

Ja nämä näyttää molemmat ihan samanlaisilta miltä 99% lastenvaunuista näyttää, mistä nämä pitäisi erottaa?

Mä ymmärtäisin että joku erottaisi jotkut merkkivaunut, jos ne näyttäisi tältä:

https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2015/01/batmanlastenvaunut20012…

Vierailija
49/50 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboo... Pukkaa pökäle :D

Vierailija
50/50 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että he ovat syntymässä saaneet sellaiset kemialliset soosit päähänsä, että ovat minua viisaampia ja näin saavat paremmat työt ja enemmän rahaa kuin minä. Sille en voi itse mitään, että minusta ei tullut älykästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan