Mitä ajattelet ihmisistä, jotka lipuvat ohitsesi upouusine Bugaboo-vaunuineen?
Itse ajattelen, että eikö parempaa käyttöä niillekään rahoille ollut. Ja toiseksi ajattelen, että ovat nuoria hipster-tyylisiä lattea litkiviä kaupunkilaisia, joilla on hyväpalkkainen työ ja liikaa ylimääräistä rahaa.
Kommentit (50)
En erota erimerkkisiä vaunuja toisistaan ja todennäköisesti en edes huomaisi heitä.
Minulla on lapsia, mutta en tunnista vaunumerkkejä enkä tiedä hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet ihmisistä jotka lipuvat ohitsesi upouusine Leopard 2a8-vaunuineen?
Valloittajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ihan jo siksi, että en tunnistaisi niitä vaunuja kuitenkaan. Vaunu kuin vaunu, jos multa kysytään.
Sama.
Joskus olen vaatekaupassa katsonut että siellä joillain on sellaisia pienempiä vaunuja, jotka on varmaan käteviä kun mahtuvat pienistäkin rekkien väleistä ja joillain on sitten sellaisia isompia vaunuja.
En osaisi erottaa 200e ja 1200e vaunuja vaikka henkeni riippuisi siitä.
Varmasti erottaisit, jos henkesi siitä riippuisi. Sama kuin väittäisit että et huomaa eroa Teslan tai Skodan välillä.
Tietysti, jos niissä vaunuissa lukee Bugaboo, lukeeko?
En tunnistaisi Teslaa muiden autojen joukosta motarilla, vaikka henkeni riippuisi siitä. Sori, mutta totta. En tiedä edes minkälainen merkki Teslan nokassa on. Skodan kyllä tunnistan. :D
Olen vähän sellainen henkilö jolle tulee automaattinen vastareaktio tuotteisiin joita hypetetään paljon mediassa, siis Teslaan, vaunuissa on varmaan enemmänkin ne tietyt paikat missä hypetystä on mutta ei ihan koko kansan silmille se hypi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä huomiota vaunujen merkkiin. Ikävää, että sinä kiinnität. Keskity siihen mitä pystyt vanhempana tarjoamaan lapsillesi, hienot merkkivaunut eivät ole sinulta pois, eikä tee kenestäkään huonompaa tai parempaa <3
En minäkään merkkiin kiinnitä huomiota, mutta pystyn erottamaan silti kalliit vaunut jostain syystä (materiaalit, tekniset rakenteet, yksityiskohdat jne.). En ole mitenkään erityisen kiinnostunut vaunuista kylläkään.
Kaikki ne valmistetaan nykyään jossakin päin Aasiaa samoista materiaaleista. Sama juttu rättien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet ihmisistä jotka lipuvat ohitsesi upouusine Leopard 2a8-vaunuineen?
Kuulostaa joltakin panssariajoneuvolta.
Ajattelisin että siinä menee joku lapsensa kanssa. En tunne mitään vaunumerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Leopardi-tankki? Eikö sen pitäisi olla joku Rhino 2a8 tai Elefantti 2a8. Leopardi nyt ei tippaakaan kuvaa mitään tankin olemusta.
Kärrit kuin kärrit, kunhan lapsi ei niistä putoa. Siinähän kärräävät "rakkauten hetelmäänsä".
Lattea lipittävät kaupunkilaiset? 😂😂
Ihan ku laten juonti olisi jotenkin erikoista, ehkä 2006 oli.
Vai että oikein lipuvat? Ja sitten ap ajattelee että ovat ne säälityksiä, ei suinkaan yyyyyyyhtään kateellisena. Eikä varmana ostaisi samanlaisia jos ylimääräistä rahaa olisi sen verran, eeeehei.
En kiinnitä mitään huomiota vaunuihin.
Mielestäni nykyvaunut ovat suorastaan ruokottoman rumia, synkän ja ikävän näköisiä, ja epäkäytännöllisiäkin. Ehkä noiden kanssa asfalttiteillä sujuvasti juostaan ja tehdään persekyykkyjä, mutta puolen metrin loskassa niillä ei pääse mihinkään.
Ajattelen, että kyseinen ihminen on joko kiinnostunut muodista tai sitten epävarma esikoisen äiti. Mainostajat käyttää kierosti tätä epävarmuutta hyväkseen ja vanhemmille myydään vaikka mitä hilavitkutinta.
Itse olin kiinnostunut vaunuista ja lastenvaatteista esikoiseni synnyttyä 6 vuotta sitten. Käytettiin tosi paljon rahaa, koska halusin lapsellani olevan vain "parasta". Nyt kun kolmas lapsi syntyi, niin hankittiin vain turvakaukalo uutena, käytettynä vaunut, lähinnä kierrätettyä vaatetta, vaipat ja d-vitamiini. Tiedän olevani hyvä äiti, vaikka lapseni kulkevatkin tyyliin vuoden 2015 välikausimallistoissa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, missä vaunuissa jonkun kersa nukkuu tai onko jollakin 5 euron vai 100 euron potkuhousut jalassa. En kiinnitä huomiota tällaisiin asioihin. Paitsi kerran näin jollakin ihanan retrot 70-luvun vaunut ja ne oli mielestäni ihanat. Ne pisti silmään.
En mitään, koska A) En tiedä mikä on Bugaboo B) En katso ihmisten lastenvaunuja C) Ei oikeastaan kiinnosta, vaikka joku kävelisi vastaan paskat housussa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyvaunut ovat suorastaan ruokottoman rumia, synkän ja ikävän näköisiä, ja epäkäytännöllisiäkin. Ehkä noiden kanssa asfalttiteillä sujuvasti juostaan ja tehdään persekyykkyjä, mutta puolen metrin loskassa niillä ei pääse mihinkään.
Vaan on niissä sentään nähty vaivaa integroidun kuomuaukon-tukkimisverhon kanssa.
Mulla on lapsia enkä koskaan kiinnitä huomiota kenenkään vaunuihin/vaunumerkkeihin. En tiedä millaiset vaunut ovat bugaboot eikä kiinnosta. Sama juttu vauvojen "merkkivaatteet", joiden käyttö on itselle yhdentekevää.
Minä kävelen noin 10 kilsaa päivässä vaunujen kanssa ja lapsi niissä paljon nukkuu, joten olen niihin myös panostanut (ei Bugaboot, mutta kalliit).Säästin sitten muussa ja hankin paljon käytettynä.
En ole se jolle vastaat, mutta minä taas en ymmärrä mitään automerkkien päälle. Muistan lähinnä läheisteni autojen värit.:D Ei vaan kiinnosta tuollaiset asiat.