Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että lapsiperheessä toinen aikuinen lähtee yksin lomalle 3 viikoksi?

Vierailija
17.09.2017 |

Vähän ärsyttää...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole ok. Tämän täytyy olla provo, tai sitten sinulla on ihan paska mies, täysin vastuuton, kasvamaton pelle.

Miksi edes kysyä näin järkihoi -juttua?

Vierailija
22/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi minun mieheni, olisivat lukot vaihtuneet ja tavarat löytyisivät vuokra-varastosta. Kertoo siitä ettei arvosta/välitä sinusta tai lapsista yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit pöytään, eipähän tarvitse enää miehen sotkuja siivota.

Vierailija
24/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mies sanoi kyllä, että seuraava loma yhdessä sitten, mutta kun ei ole vuosiin pitänyt mitään lomia niin nyt haluaa rentoutua kunnolla.

No eipä minullakaan niitä lomia ole ollut, minä olen ollut lapsissa kiinni kun mies on toteuttanut unelmiaan työelämässä.

ap

Vierailija
25/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies voi lähteä lomalle, mutta nainen ei, koska naisen tehtävä on hoitaa lapsia.

Näin siis normaalissa ja terveessä maailmassa.

Jos toi ois normaali ja terve maailma multa ois kyllä jäänyt lapset tekemättä! :'D 

Vierailija
26/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on liikaa. Me reissataan miehen kanssa jonkin verran ilman toisiamme, lähinnä siksi kun mies haluaa mennä moottoripyörällä ja minä en. Minä teen sitten vastavuoroisesti oman reissun ystävän tai siskoni kanssa. Viikko on kyllä maksimi meillä ollut.

Ex teki tuota, että haluaa yht äkkiä lähteä pyöräretkelle Ahvenanmaalle yksin yai jotain vastaavaa. Myöhemmin paljastui, että toinen nainen sillä oli reissuissa mukana.

Vierailija
27/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mies sanoi kyllä, että seuraava loma yhdessä sitten, mutta kun ei ole vuosiin pitänyt mitään lomia niin nyt haluaa rentoutua kunnolla.

No eipä minullakaan niitä lomia ole ollut, minä olen ollut lapsissa kiinni kun mies on toteuttanut unelmiaan työelämässä.

ap

Mutta etkös sä juuri sanonut, että et edes haluaisi olla lapsista erossa?

Vierailija
28/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan tietysti mutta ei olisi ok meidän perheessä. Lyhyitä reissuja voidaan tehdä ilman puolisoa ja perhettä mutta viikkokin on jo pitkä aika jos puhutaan yksin lomailusta. Lasten kanssa ilman puolisoa olemme kyllä molemmat matkailleet euroopassa, minä ja lapset kun mies pystytti uutta firmaa ja mies ja lapset kun minä olin selkäleikkauksessa ja kuntoutuksessa. 

Vierailija
29/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pitkää päivää ja lähtee sitten rentoutumaan kolmen viikon lomalle yksin. Seuraavana listalla on valitus siitä, että hänet vieraannutettu lapsista...

Vierailija
30/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta etkös sä juuri sanonut, että et edes haluaisi olla lapsista erossa?

Niin, mutta haluaisin yhteiselle lomalle.

ap

Vierailija
31/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset reissaa lasten kanssa? Jos pitkä ero lapsista on hankalaa, niin ota heidät mukaan. Mikään pakko ei ole aina kotona päivystää. Mulla ainakin lapset mukana reissuissa ja kivasti saa taukoa kotitöistä, kun ei ole aina homehtumassa omassa kämpässä. Isällä usein töitä meidän reissujen aikana. Pääsee yleensä aika harvoin mukaan, niin olen sitten aina ottanut ja lähtenyt itsekseni lasten kanssa. Lapset ovat mulla vielä pieniä ja olen hoitovapaalla.

Vierailija
32/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta asiaa kyllä vaikuttaa. Oliko asiasta keskusteltu etukäteen vai ilmoittilo toinen vaan asiasta. Onko puoliso valmis tulevaisuudessa jäämään kotiin lasten kanssa jos toinen haluaa lähteä. Millainen tilanne avioliitossa on ollut yms. Joskus tuollainen 3 viikon irtiotto voi pelastaa suhteen. Joskus se on vaan itsekästä.

Vierailija
33/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tietysti avioehto eikä sulla ap ole työpaikkaa?

Vierailija
34/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, kumpi on lähdössä.

Jos nainen lähtee 3 viikoksi lomalle, se on ihan ok, koska silloin mies pääsee kiillottamaan sädekehäänsä sillä, kuinka hän hoitaa lapsia ja hän antaa vaimon lähteä rentoutumaan.

Jos mies on lähdössä, se ei todellakaan ole ok ketjussa aikaisemmin mainituista syistä.

Vierailija
35/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on viettänyt harrastuksensa parissa (pois kotoa) joka kesälomasta 2-3 viikkoa meidän koko kolkytvuotisen suhteen ajan. Meille tämä on sopinut, mutta ymmärrän hyvin jos jollekin ei sovi. Ja etenkin jos vastavuoroisuus puuttuu. Meillä on yksi lapsi, joten sekin vaikuttaa asiaan.

Vierailija
36/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi ennen perhettäkin lähtenyt kerran vuodessa vuoristoon patikoimaan kolmeksi viikoksi saman kaveriporukan kanssa, vielä ymmärtäisin. Vaikka näissäkin ne lyhenee yleensä viikoksi, kun porukka alkaa perheellistyyn.

Valitan, olen aika lepsu tällaisessa, mutta minunkin mielestä sinun miehellä on sinne seuraa katsottuna. Ehkä lähtee jonkun naisen lomaosakkeeseen, tai on tavannut jonkun ulkomailla asuvan naisen.

Vierailija
37/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset reissaa lasten kanssa? Jos pitkä ero lapsista on hankalaa, niin ota heidät mukaan. Mikään pakko ei ole aina kotona päivystää. Mulla ainakin lapset mukana reissuissa ja kivasti saa taukoa kotitöistä, kun ei ole aina homehtumassa omassa kämpässä. Isällä usein töitä meidän reissujen aikana. Pääsee yleensä aika harvoin mukaan, niin olen sitten aina ottanut ja lähtenyt itsekseni lasten kanssa. Lapset ovat mulla vielä pieniä ja olen hoitovapaalla.

Kyllä mä olen tehnyt yhden reissun lasten kanssa, mutta eihän se nyt ole verrattavissa lainkaan siihen, jos olisi toinen aikuinen mukana osallistumassa.

Mun mielestä on aika epäreilua tuollainen ihan oma loma. Oli ihan ilmoitusluontoinen, joku sitä kysyi. Sanoin, että liian pitkä aika ja et mekin halutaan mukaan, niin seuraavalla kerralla kuulemma sitten.

Vierailija
38/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen tehnyt yhden reissun lasten kanssa, mutta eihän se nyt ole verrattavissa lainkaan siihen, jos olisi toinen aikuinen mukana osallistumassa.

Mun mielestä on aika epäreilua tuollainen ihan oma loma. Oli ihan ilmoitusluontoinen, joku sitä kysyi. Sanoin, että liian pitkä aika ja et mekin halutaan mukaan, niin seuraavalla kerralla kuulemma sitten.

Miten sun työt entä avioehto?

Vierailija
39/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastavuoroisuus toteutuu,nii miksi ei. Meillä mies on työn vuoksi viikot poissa kotoa,ja minä hoidan lapset(3v ja 5v),oman työni,omakotitalon,sekä maatilaan liityvät paperit ja työt. Jos mies sanoisi että haluaa lähteä lomalle,nii siitä vaan. Pärjätää hyvin ilman häntä,mutta itse haluan lähteä sitten myös reissuun ilman lapsia. Mieluiten ehkä kuitenkin lomailisin ihan oman perheen kesken.

Vierailija
40/57 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi ennen perhettäkin lähtenyt kerran vuodessa vuoristoon patikoimaan kolmeksi viikoksi saman kaveriporukan kanssa, vielä ymmärtäisin. Vaikka näissäkin ne lyhenee yleensä viikoksi, kun porukka alkaa perheellistyyn.

Valitan, olen aika lepsu tällaisessa, mutta minunkin mielestä sinun miehellä on sinne seuraa katsottuna. Ehkä lähtee jonkun naisen lomaosakkeeseen, tai on tavannut jonkun ulkomailla asuvan naisen.

Ensin ollaan pitkien päivien vuoksi pois perheen luota ja sitten loma hyödynnetään lähtemällä ihan 24/7 x 3 pois, ei vain ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi