Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos vaan rupean soittamaan yrityksiin

Vierailija
17.09.2017 |

ja kysyn onkon töitä.
Hei. Minä olen ____ ja soittelin vain kysyäkseni olisiko teillä tarvetta työntekijälle, keikkatyöhön, osa-aikaiseen hommaan tai muuhun vastaavaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla. Nykyään vaan kaikki työssäkäyvät ovat niin kiireisiä, että voi olla vaikeaa löytää luurin päähän ketään, joka jaksaisi kuunnella saati alkaa tekemään jotain sinun työllistämiseksi. 

Vierailija
2/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan kokeilla. Nykyään vaan kaikki työssäkäyvät ovat niin kiireisiä, että voi olla vaikeaa löytää luurin päähän ketään, joka jaksaisi kuunnella saati alkaa tekemään jotain sinun työllistämiseksi. 

Tuntuu joo, että enemmän häiritsee tällaiset puhelut tosiaan, vaikka aina kehotetaan soittamaan. Nykyään työpaikkailmoituksissakin lukee, että älä soita, olemme kiireisiä tai vastaavaa. Sitä vain alkaa olla keinot lopussa ja hauskuus vähissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Niin suositeltiin työnhakukurssilla tekemään. Ensin vaikka avoin hakemus ja vkon kuluttua soitto perään. Varmaan firmat tykkää kun sadattuhannet työttömät alkaisivatkin soitella :)

Vierailija
4/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mieluummin yrityksen sähköpostiosoitteeseen avoin hakemus.

Vierailija
5/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommassa talossa et pääse vaihdetta pidemmälle.

Vierailija
6/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä numeroita bongaa työpaikkailmoituksista. Niissä tosin soittoajat mutta eihän me aktiiviset välitetä kun kyselemme töitä.

Vierailija
7/7 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä numeroita bongaa työpaikkailmoituksista. Niissä tosin soittoajat mutta eihän me aktiiviset välitetä kun kyselemme töitä.

Oma asiasi tietysti ja unelmia pitää ihmisellä olla.

Mun työpaikalla kuten 99% muissakin on lomake rekryä varten www-sivulla ja mahdollinen soittelija ohjataan sinne.

Mä saan pelkästään tietokoneita, tulostimia ja mainospaikkoja kauppaavilta 5-10 puhelua viikossa. En todellakaan käytä päivää työnhakijoiden kanssa jutusteluun kun on olemassa virallinenkin kanava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi