Vanhentuuko kasvissyöjä ulkonäöllisesti aikaisemmin kuin sekasyöjä?
Kommentit (49)
Kasviksista ei saa niitä lipidejä ja kollageenia mitä lihasta saa, ja tämä on fakta. Kun iho ja lihaksisto tarvitsee molempia, ei tarvitse olla salapoliisi hoksatakseen mitä siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvinsyöjät ovat lihansyöjien ruokaa eläinkunnassa, koska lihansyöjät ovat älykkäitä, vahvoja, nopeita ja kykenevät loogisiin päätöksiin metsästäessään kasvinsyöjiä.
Kasvinsyöjät ovat laumasieluisia joilla ei ole omaa tahtoa koska niillä ei ole kykyä loogisiin päätöksiin vaan niiden paras puolustus on pakoonjuoksu laumassa.
Ihmisten kohdalla on pitkälti sama asia.
"kasvinsyöjä".
Jep.Eikä kirjoita. Et vaan osaa 😂
-eri
Kännykän automaattinen tekstinsyöttö kirjoittaa sanan noin, mutta se ei ole oleellista vaan se että sinulla ei ollut mitään asiaan lisättävää joka olisi tukenut mielipidettäsi.
Edelleenkään et saa aiheeseen liittyen yhtään perustelua jonka takia sinun pitää puuttua epäolennaisuuksiin. Katso Wikipediasta Ad hominem.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sitä mitä hän syö. Jotkut on sikoja.
Toiset ovat kasveja joilla ei ole mitään aivotoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihahan ei sula elimistössä vaan mätänee. Voi vain kuvitella seuraukset koko hyvinvoinnille pitkällä tähtäimellä. Olen itse ollut yli puolet elämästäni kasvissyöjä, ja uskallan väittää että positiiviset vaikutukset suhteessa lihaa syövään ikäluokkaan näkyvät ja tuntuvat.
Tuo mätäneminen on pelkkä urbaanilegenda, kyllä suoliston entsyymit ihan hajoittavat sen lihan. Ja mikä on "lihaa syövä ikäluokka"? Luuletko että olisi tulossa ikäluokka joka ei säisi lihaa? Dream on...
Vierailija kirjoitti:
Puhun vain omasta puolestani ja vastaus on ei. Kasvissyöjä jo yli 20 vuotta, ikää 36 ja yleisin veikkaus iästäni on 26-27. Jatkuvasti kuulen hämmästelyä etten VOI olla näin vanha :D
Ja joo, värjään hiuksiani sekä meikkaan. Äitiäni luultiin usein siskokseni kun olin teini-ikäinen, joten eiköhän se ole geeneissä.
Sinä sanot että kasvissyöjät eivät vanhene ennemmin kuin lihasyöjät. Pääset siihen tulokseen koska jotain on geeneissä mutta et kerro onko se jokin sinun geeneissä vai kasvissyöjien geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Lihahan ei sula elimistössä vaan mätänee. Voi vain kuvitella seuraukset koko hyvinvoinnille pitkällä tähtäimellä. Olen itse ollut yli puolet elämästäni kasvissyöjä, ja uskallan väittää että positiiviset vaikutukset suhteessa lihaa syövään ikäluokkaan näkyvät ja tuntuvat.
Liha sulaa vatsassa oikein nopeasti ja paremmin kuin kuidut. Lehmällä on neljä vatsaa koska kasvikset ja heinä tarvitsevat paljon enemmän aikaa pilkkoontuakseen energiaksi, siksi lehmät ovat myös hyviä mädättäjiä joiden pierut uhkaavat maailman kaasukehää.
Kinkku ei pieretä mutta herneet pierettävät koska herneet mätänevät vatsassa.
Ei, terveet elämän tavat ja geenit on ne kauneuden salaisuudet😉
Vierailija kirjoitti:
Ei, terveet elämän tavat ja geenit on ne kauneuden salaisuudet😉
Kerrotko, mitä ovat ne terveelliset elämäntavat.