Olen ihan vainoharhainen, kuin luin Ilta-Lehdestä miten petollisen vähäoireinen munasarjasyöpä on
Minulla on ollut selkäsärkyä, pistävää kipua alavatsall,a västmystä ja kuukautishäiriöitä. Nyt pelottaa !
Kommentit (32)
Mummollani todettiin sama syöpä, ainut oire oli väsymys. Syövän toteamisen jälkeen eli 3 vuotta 😞 Todella vaikea löydettävä, hänelläkin oli jo levinnyt. Ap mene lääkäriin.
Miksi te herkät luulotautiset luette niitä Iltiksen pelotejuttuja.
Kaikki syövät ovat aika petollisen vähäoireisia.
Jos on oikeita outoja oireita kannattaa mennä lääkäriin. Iltisten juttuja ei kannata lukea.
Joka toinen vuosi papa tarkastukseen. Ei tartte huolehtia
Vierailija kirjoitti:
mutta eihän papassa mitään syöpää seulota
Niin. Kannatta varmuuden vuoksi pelätä vähän kaikkea. Mutta muistakaa elääkkin siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta eihän papassa mitään syöpää seulota
Oi luoja miten tietämätöntä porukkaa. Kerrohan minulle miksi papa näyte ylipäänsä otetaan?
Tottakai papassa näkyy munasarjasyöpä. Papassa seulotaan nimenomaan munasarjasyöpää ja sen esiasteita. Mitä te oikein luulette että siinä papassa sitten seulotaan? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei papassa munasarjasyöpä näy.
Jaa. Miksi siis käyt papassa? Kerro ihmeessä syy.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai papassa näkyy munasarjasyöpä. Papassa seulotaan nimenomaan munasarjasyöpää ja sen esiasteita. Mitä te oikein luulette että siinä papassa sitten seulotaan? 😂😂😂
Papassa seulotaan kohdunkaulan syöpää ja sen esiasteita.
Jengillä menee täällä nyt munasarjasyöpä ja kohdunkaulansyöpä sekaisin.
Miksi sekoilette. Papassa näkyy vain kohdunkaulansyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Ei papassa munasarjasyöpä näy.
Mä väittäisin, että voi näkyä. Tai voi tulla jotain viitteitä
Munasarjasyöpä voidaan seuloa kaikututkimuksella.
Yksi salakavalimmista syövistä, mutta noi iltalehden jutussa luetellut oireet ovat niin yleisiä, että tuon perusteella meillä kaikilla on tuo syöpä.
Melkein sama, kun epäilisi yskän johtuvan keuhkosyövästä ja päänsäryn aivosyövästä.