Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä tavannut ihmistä, joka on kuin jonkin toisen ihmisen identtinen kaksonen (olematta sitä)?

Vierailija
16.09.2017 |

Tapasin eilen ihmisen, joka oli niin ulkonäöllisesti, persoonaltaan kuin käytökseltään kuin lukioaikainen paras ystäväni. Siis todella outoa yrittää olla ja käyttäytyä kuin ei tuntisi. Tai miten asian nyt muotoilisi. Parempihan se on että juttu luistaa ja että uusienkin ihmisten kanssa on luonteva olla, mutta voihan se olla hieman hämmentävää jos uusi ihminen käyttäytyy samalla tavalla kuin esimerkiksi 10 vuoden aikainen ystävä. Olen niin hämmentynyt, miten joku voi olla kuin toisen ihmisen identtinen kaksonen olematta sitä.

Oletteko ikinä törmänneet vastaavaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kahvilassa äitini fyysisen kaksoisolennon! Vartalo, hiukset, sivuprofiili, pukeutumistyyli.. Ainoastaan se fakta, että äitini ei käy kahviloissa ja että tämän kaksoisolennon seurassa ollut uppo-outo nuori nainen esti minua huudahtamasta "äiti!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattiesko Hytönen ja Iggy Pop. Iggylle vaan pokat päähän ja avot.

Vierailija
4/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja hämmennyin niin, etten osannut oikein koskaan suhtautua tähän kaksoisolentoon luontevasti! En oikein malttanut tutustua häneen hänen omana itsenään kun oli koko ajan olo että kyllähän mä sut jo tunnen.

Vierailija
5/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Arnold Schwarzenegger ja Danny DeVito.Asiasta on tehty elokuvakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi