Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 ja asun vuokralla.

Vierailija
16.09.2017 |

Haluatko kysyä jotain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Kuulostaa riippumattomalta elämältä. Voisitko halutessasi vaikka lähteä puoleksi vuodeksi nauttimaan Lapin ruskasta ja hiihtopummiksi?

Vierailija
2/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin, yli 40 pariskunta. Onko tässä jotain pahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako neliötä? Paljonko vuokra? Onko vesimaksu erikseen?

Vierailija
4/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta mieti jos olisin 20 vuotta sitten ostanut sen asuntosi. Jäisi pikkasen enemmän käteen kuukaudessa rahaa.

Jokainen tyylillään.

Vierailija
5/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tulla alivuokralaiseksi?

Vierailija
6/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö jossain elämänvaiheessa oman ostoa?

Vierailija
7/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44, enkä vahingossakaan sido itteäni omistusasuntoon pikku paikkakunnalla. Turpiin tulis pitkässä juoksussa. Halvalla vuokralla päästelen ja olen sanonu vuokraisännälle, että jos korottelee, niin on tällä kylällä asuntoja vapaana.

Vierailija
8/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysyttävää, mutta mieti jos olisin 20 vuotta sitten ostanut sen asuntosi. Jäisi pikkasen enemmän käteen kuukaudessa rahaa.

Jokainen tyylillään.

No mieti itse, jos 20 vuotta sitten ap oli opiskelija tai ei ollut alkupääomaa tai vakuuksia saada asuntolainaa.

Vierailija
9/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain onnitella :) terkuin vanhenevan ja rapistuvan omakotitalon omistaja.

Vierailija
10/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Kuulostaa riippumattomalta elämältä. Voisitko halutessasi vaikka lähteä puoleksi vuodeksi nauttimaan Lapin ruskasta ja hiihtopummiksi?

Voisin lähteä. Toki töistä pitäisi saada silloin vapaata, mutta uskon, että se onnistuisi.

ap

Vierailija
11/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mekin, yli 40 pariskunta. Onko tässä jotain pahaa?

Ei minusta.

ap

Vierailija
12/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako neliötä? Paljonko vuokra? Onko vesimaksu erikseen?

79 m2, 1540 ja sisältää vesimaksun, mutta ei sähköä. Asumme siis Helsingissä.

Vierailija
13/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumis kustannukset 200 eur kuussa +2000eur vuosi remontteja josta kotitalousvähennys. Omistusasunto omalla tontilla. Olen tyytyväinen ja kunhan asuntojen hinnat laskee, niin olen haaskalla ostamassa osakkeita joita laitan vuokralle. Mielellään pieniä kaksioita. Omistus asuminen ei ole paras asumismuoto kuitenkaan, koska se rajoittaa liikuvuutta ainankin silloin kun on perheetön. Perheelliset yleensä haluavat jo pysyä paikollaan.

Vierailija
14/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja asun vuokralla keskustan läheisyydessä. Asunnot tällä alueella ovat tosi kalliita. En ole koskaan halunnut isoa asuntolainaa ja omistusasuntoa jostakin lähiön perämetsistä. Ihan sama vaikka se perämetsäasunto olisikin nyt oma.

Vierailija
15/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja asun vuokralla keskustan läheisyydessä. Asunnot tällä alueella ovat tosi kalliita. En ole koskaan halunnut isoa asuntolainaa ja omistusasuntoa jostakin lähiön perämetsistä. Ihan sama vaikka se perämetsäasunto olisikin nyt oma.

Vierailija
16/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään.

Ostin 18 vuotta sitten asunnon. Olen myynyt sen.

ap

Vierailija
17/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokranantaja mukava?

Vierailija
18/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko tulla alivuokralaiseksi?

Alivuokraus on kielletty vuokrasopimuksessamme ja emme kaipaa nyt perheeseemme lisäjäseniä. Jos lapset lentävät joskus pesästä ja miehestäkin aika jättää, niin mielelläni voisin sitten kyllä asua vaikka kommuunissa.

ap

Vierailija
19/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään.

No mieti itse, jos 20 vuotta sitten ap oli opiskelija tai ei ollut alkupääomaa tai vakuuksia saada asuntolainaa.

Höpöhöpö. Selityksiä. Kyllä vakuudet pystyi 20 vuotta sittenkin ostamaan. Lainanlyhennys on iät ja ajat Suomessa ollut halvempaa kuin vuokran maksaminen.

Tyhmästä päästä kärsii koko vuokranmaksaja.

Vierailija
20/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään.

Maksanut 20 vuotta pankille korkoja. Remonttivelkaa otettuntaloyhtiön piikkiin todennäköisesti asunnon arvon verran lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän