Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tarkkoja zalandolla ollaan palautettavien tuoteiden kanssa?

Vierailija
16.09.2017 |

Tilasin zalandolta kasan kenkiä sovitettavaksi, kun en sopivia löytänyt paikallisista kaupoista. Kahdet oli sellaiset, että heti jalkaan vetäessä huomasi, että ne eivät sovi, joten niissä ei toki mitään "käytön jälkiäkään" ole. Yhdet sitten oli sellaiset, että jouduin niitä sovittamaan useaan kertaan, kävelemään niillä kotona edestakaisin, vaihtamaan niiden nauhat erilailla jne. ennen kuin tulin lopulta siihen tulokseen, että eivät nekään niin hyvät ole, että haluan ne pitää. Ne ovat melko pehmeää nahkaa, ja toki niissä nyt näkyy jo vähän, että niitä on tosiaan kokeiltu. Näkyy esim. mistä kohtaa kävellessä taittuu. Ja toiseen tuli jossain välissä yksi lähes huomaamaton n. sentin mittainen naarmu kärkeen. Ei siis pinta rikki, vaan varmasti jollain vahalla katoaisi täysin. Nauhat olen tietysti laittanut takaisin alkuperäiseen sidontaan.

En ole koskaan ennen tilannut mitään postimyynnistä. Miten tarkkoja siellä (ja erityisesti zalandolla) ollaan palautettavien tuotteiden kanssa? Voivatko kieltäytyä palauttamasta rahoja nuista enemmän kokeilluista kengistä, koska eivät näytä tismalleen samalta kuin mulle lähetettäessä? Onko kellään ollut koskaan ongelmia palautusten kanssa?
(Yhdet kengät tuosta tilauksesta päätin pitää)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne voi panna uudelleen myyntiin

Vierailija
22/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt on! En ikinä lähettäisi käyttämiäni/vahingoittamiani vaatteita takaisin. Sehän on läimäisy naamalle sitten sille seuraavalle tilaajalle. Ihmisten itsekeskeisyydessä pitäisi olla joku raja!

Ennen vanhaan vaatteet ostettiin kaupoista ja käytettiin sovituskoppia. 

Olet mahdollisesti ostanut kymmenen hikisen ihmisen sovittaman vaatteen?

Miten asia eroaa siitä kielteisesti, että täysin puhtaana ja siistinä ihmisenä pidän vaatetta päällä muutaman tunnin? 

Te vain moralisoitte, mitään muuta perustetta ei ole. 

En minulla ole vaatekaupasta tapana ostaa hionnutta tai likaiseksi mennyttä vaatetta... Valitsen tahrattoman ja hajuttoman, jossa on vielä kokonaan tallella se uuden vaatteen tuntu. Enhän minä käytetystä vaatteesta halua maksaa uuden vaatteen hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ole lukenut uutisia verkkokauppojen valituksesta siitä, miten kalliiksi niille tulee palautukset? Ihan suomeksikin löytyy, jos googlaat.

Haloo, ei voi olla noin itsekäs!

Vierailija
24/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt on! En ikinä lähettäisi käyttämiäni/vahingoittamiani vaatteita takaisin. Sehän on läimäisy naamalle sitten sille seuraavalle tilaajalle. Ihmisten itsekeskeisyydessä pitäisi olla joku raja!

Miten asia eroaa siitä kielteisesti, että täysin puhtaana ja siistinä ihmisenä pidän vaatetta päällä muutaman tunnin? 

En minulla ole vaatekaupasta tapana ostaa hionnutta tai likaiseksi mennyttä vaatetta... Valitsen tahrattoman ja hajuttoman, jossa on vielä kokonaan tallella se uuden vaatteen tuntu. Enhän minä käytetystä vaatteesta halua maksaa uuden vaatteen hintaa.

Ei se pari tuntia käyttämäni vaate ole hionnut tai likainen. En hikoile ollenkaan, ellen urheile. En laita mitään hajusteita. Peseydynkin täysin hajuttomilla tuotteilla. Miksi olisi vaatteen ostamisen edellytys, ettei se ole ollut ihokontaktissa? 

Ja kuten jo sanoin, toki ostan vaatteen, jolle on tapahtunut jotain esim. tullut tahra. 

Kuten jo sanoin, te vain moralisoitte. Ei ole mitään järkevää perustetta, ettei käyttämäni vaate olisi ostokunnossa siinä missä sovitettukin. 

Teistä vain tuntuu pahalta, kun joku käyttää järjestelmää ikään kuin väärin. 

Vierailija
25/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh mikä tyyppi!

Vierailija
26/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina helppo syyttää moralistiksi ihmistä, joka pitää toimintaasi moraalisesti arveluttavana. Silloin välttyy mukavasti huomaamasta, että oma toiminta ei välttämättä kestäkään moraalista tarkastelua. Älä syytä peiliä, jos nenä on vino.

Sitä paitsi mun mielestä on aika tyylitöntä yrittää vaikuttaa aina uusiin vaatteisiin pukeutuvalta "esteetikolta" juhlissa, jos niihin vaatteisiin ei oikeasti ole varaa. Verrattavissa meikkien näpistelyyn.

Vierailija
27/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pari tuntia käyttämäni vaate ole hionnut tai likainen. En hikoile ollenkaan, ellen urheile. En laita mitään hajusteita. Peseydynkin täysin hajuttomilla tuotteilla. Miksi olisi vaatteen ostamisen edellytys, ettei se ole ollut ihokontaktissa? 

Ja kuten jo sanoin, toki ostan vaatteen, jolle on tapahtunut jotain esim. tullut tahra. 

Kuten jo sanoin, te vain moralisoitte. Ei ole mitään järkevää perustetta, ettei käyttämäni vaate olisi ostokunnossa siinä missä sovitettukin. 

Toki tuollainen sinun edustamasi itsekeskeisyys aina ottaa pannuun. Itsekkyys on kuitenkin loppujen lopuksi se syy kaikille maailman ongelmille. Mutta on vaikea uskoa, että olet tosiaan niin steriili henkilö kuin kuvittelet. Sen kyllä huomaa ja haistaa, jos vaatteessa on juhlittu, jos et tätä usko, olet tässä kohtaa vähän harhainen.

Vierailija
28/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin väärin? Sinähän käytät järjestelmää väärin, koska rikot kaupan määrittelemiä palautusehtoja ja käytät palautusjärjestelmää hyväksesi ilman ostoaikeita. Lisäksi toiminnastasi aiheutuu kaupalle kuluja, jotka taas näkyvät hinnannousuna myös meille muille kuluttajille. Tässä syy, miksi olet saanut täällä kielteistä palautetta.

Vierailija
29/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eräs joka tuli paljastamaan oman vilppinsä Zalando-kengistä on pakko olla ap itse. Tuli sepustamaan pitkiä kommenttejaan kuinka käyttää kenkiä ja palauttaa ne. Nyt vaan kävi ap:lle niin että ei ehkä uskallakaan enää palauttaa näitä nahkakenkiä joihin tuli "kynnen jälki".

Tuohan on petos. Ip-osoite poliisitutkintaan tällaisilta.

Vierailija
30/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11 jatkaa...

Jopas tuli alapeukutuksia tälle todella toimivalle säästövinkille. 

Todella katson, että vaatteet ja kengät ovat ihan samassa kuosissa kuin tullessankin minulle. 

Ei nyt maailman suuri synti ole olla esteetikko, joka haluaa vaihtelua pukeutumiseensa eikä vahingoita tällä ketään. Olen ihan työssäkäyvä nettomaksaja. Rahat eivät aina vain riitä monipuoliseen juhlapukeutumiseen. 

En usko. Tuollainen ajatuskulku ei kuulu normaalin ihmisen elämään. Kuuluu ns.narkkiajatteluun.

Mitä on narkkiajattelu? 

Tunnen kyllä lääkkeiden väärinkäyttäjiä ja ihan huumeidenkin. Heidän ajatusmaailmansa eroavat toisistaan siinä missä muidenkin ihmisten. 

Narkkiajattelu onkin yhdenlainen käsite. Eli otetaan itselle aina kun tulee tilaisuus. Se ei tarkoita että kaikki huumeidenkäyttäjät ajattelisivat noin. Mutta se on kuitenkin hyvin  tyypillistä kadulla. Narkki ei luota narkkikaveriinsakaan.

Vierailija
31/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö tuosta juhlavaatteiden palauttelijasta, on se palstan vakiotrolli. En ymmärrä miten surkea pitää oman elämän olla että viitsii keksiä satuja vauvapalstalle? Hupinsa kullakin...

Vierailija
32/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa todella, että järjestelmää käytetään väärin. Pian palautukset ovat historiaa, kun tuollaiset käyttäjät pilaavat hyvän systeemin. Ennen kaupoissakaan ei tarvittu vartijoita, kun useimmat eivät käyttäneet systeemiä väärin. Monet muutkin hyvät systeemit ovat menneet monimutkaisiksi juuri väärinkäytösten takia. Tilaan, teen sopimuksen ja hoidan oman osuuteni ja kauppa hoitaa oman. Sitten jotkut jotka eivät hoida osuuksiaan, niin pilaavat systeemin. 

Vierailija
33/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 jatkaa...

Todella katson, että vaatteet ja kengät ovat ihan samassa kuosissa kuin tullessankin minulle. 

Ei nyt maailman suuri synti ole olla esteetikko, joka haluaa vaihtelua pukeutumiseensa eikä vahingoita tällä ketään. Olen ihan työssäkäyvä nettomaksaja. Rahat eivät aina vain riitä monipuoliseen juhlapukeutumiseen. 

Köyhyydessä ja kaljuudessa se hankala puoli, että molempia hankala peitellä. Selittele miten haluat, mutta perseestä tuollainen toiminta on

Vierailija
34/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti mikä pummi. Jos on niin köyhä, ettei ole varaa ostaa, niin on ilman!

Mä olen itse töissä nettikaupassa (en tosin vaatekaupassa) ja päivittäin on näitä persaukisia, jotka yrittää palauttaa selvästi käytettyjä tuotteita muka vain kokeiltuina. Tai sitten rikkovat tuotteen ja yrittävät saada reklamaationa läpi.

Ja jos ei onnistu, uhkaillaan laittaa vidota juutuubiin, huonoja arvosteluja jne.

Vain tyhmä kuvittelee, että mistään saa mitään ilmaiseksi. Ilmainen palautus tarkoittaa "palautusten kustannukset on lisätty hintoihin" eli kaikki maksaa niistä plautuksista ja maksullinen palautus taas tarkoittaa, että vain ne asiakkaat maksaa, jotka palauttelee.

Vierailija
35/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 jatkaa...

Kyllä tulisi halpa ja saita kuva ihmisestä jolla roikkuisi joku hintalappu mekossa ja vielä selittäisi "siis mä vaa käytän ja sit palautan!" :,D

Vierailija
36/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo, mutta on niitäkin, jotka ostavat feikkituotteitakin, kun pitää näyttää "esteettiseltä". Eivät vaan ymmärrä, että ihmiset osaavat laskea, voiko heillä mitenkään olla varaa sellaiseen elämäntyyliin😁

Vierailija
37/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 jatkaa...

Sinä olet varas.

Vierailija
38/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttakaa vaan kiitos ja tilatkaa mahdollisimman paljon, työllistätte mm. minut.

Vierailija
39/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärretty näin että kotona voi kävellä mutta jos menee ulos ei voisi enää palauttaa.

Postimyynnistä vaikeampaa ostaa kuin kivijalkakaupasta, Kookengästä saatu kerrasta sopivia.

Vierailija
40/50 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 jatkaa...

Tuttava palautti vetoketjuviallisen takin, vaikka se löyhkäsi tupakalle, hän sai rahat takaisin.  En silti soisi ostavani tuommoisia kenkiä, eikö näissä ole pohjissa joku tarra tai muita läpysköitä joita ei taatusti juhlissa vilautella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan