Auttakaa!!! Löysin jonkun oudon patin alavatsasta ja olen ihan paniikissa :/
Löysin eilen illalla oudon patin kun tunnustelin alavatsaani. Se on niinkuin pikkuhousujen rajalla keskeltä vähän vasemmalle, ehkä noin peukun pään kokoinen ja muljahtelee/liikkuu painaessa. Ei ole kipeä, eikä näy päällepäin, vaan joutuu painamaan suht kovaa että sen löytää. Olen niin paniikissa ja vakuuttunut siitä, että mulla on syöpä :/ Lääkäriin olen luultavasti menossa maanantaina, mutta olen nyt koko eilisen illan ja tän aamun vaan itkenyt, enkä saa mielenrauhaa. Auttakaa pliis! Jotain kokemuksia vastaavasta?
Olen 18v tyttö, en polta, en juo alkoholia ja olen neitsyt.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lähis1213455 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö samanlaista oikealta puolelta? Jos löytyy, niin ne ovat munasarjat.
En ainakaan löytänyt, ja eikai ne noin alhaalla ole? ap
Siis jos ymmärsin oikein, että se patti on nimenomaan alavatsalla eikä nivusissa, niin kyllä se kuulostaisi munasarjojen paikalta. Mulla ainakin on suurinpiirtein siinä munasarjat, missä pikkuhousujen raja menee alavatsalla. Toisaalta olen kyllä pienikokoinen ja pikkarit eivät ole ihan vesirajamallia mulla, jos näillä nyt on jotain merkitystä. No löydätkö sitten ne munasarjat muualta? Ja joskushan toinen munasarja voi olla suurentunut esim. kystan vuoksi, jolloin se on helpommin palpoitavissa kuin normaali kystaton munasarja. Munasarjojen kystat ovat usein hyvälaatuisia.
Ei kai nyt munasarjat sentään tunnu päälle päin, en ole ikinä kuullut moisesta :O Jos noin olisi, joka naisen kannattaisi opetella itse tutkimaan munasarjansa säännöllisesti kasvainten sun muiden varalta.
Alustastaan irti oleva patti tuskin on vaarallinen. Syöpäkasvaimet kasvavat pääsääntöisesti suoraan jostain kudoksesta ja ovat siksi kiinteämpiä.
En osaa sanoa onko se irti vai ei, koska ei se ihossa ainakaan taida olla kiinni, mutta se vähän mielestäni liikka kun sitä paina. Itse patti on kova ja kiinteä. ap
*liikkuu ja *painaa piti kirjoittaa
ap
Ei hätää se on klitoris.Sitä kun hieroo niin tekee höpöä
Hei ap, taisitpa pelästyä vaaratonta pattia, kun saat sen liikahtamaan ja muljahtamaan koskettamisesta.
Ole nyt sen suhteen huolehti ja nauti viikonlopusta! Tuttu lääkäri sanoi, että kuka tahansa voi löytää itsestään joka toinen viikko oireen, joka voi olla "vaarallinen", mutta jonka helposti voi sevittää olevan ihan tavallisia, ohimeneviä elimistön vaarattomia juttuja.
Nuorena minäkin säikähtelin kaikenlaista ja olin varma, että kuolen kainalokuopassa olevaan pattiin. No, se oli sheivauksen jäljiltä kehittynyt karvatupentulehdus.
Nyt, ap, lähde kaverin kanssa vaikka shoppailemaan uusi syksyn kynsilakka! Tai mitä tahansa, mistä itse tykkäät!
Hei ap, taisitpa pelästyä vaaratonta pattia, kun saat sen liikahtamaan ja muljahtamaan koskettamisesta.
Ole nyt sen suhteen huolehti ja nauti viikonlopusta! Tuttu lääkäri sanoi, että kuka tahansa voi löytää itsestään joka toinen viikko oireen, joka voi olla "vaarallinen", mutta jonka helposti voi sevittää olevan ihan tavallisia, ohimeneviä elimistön vaarattomia juttuja.
Nuorena minäkin säikähtelin kaikenlaista ja olin varma, että kuolen kainalokuopassa olevaan pattiin. No, se oli sheivauksen jäljiltä kehittynyt karvatupentulehdus.
Nyt, ap, lähde kaverin kanssa vaikka shoppailemaan uusi syksyn kynsilakka! Tai mitä tahansa, mistä itse tykkäät!
Lähis1213455 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö samanlaista oikealta puolelta? Jos löytyy, niin ne ovat munasarjat.
En ainakaan löytänyt, ja eikai ne noin alhaalla ole? ap
Siis jos ymmärsin oikein, että se patti on nimenomaan alavatsalla eikä nivusissa, niin kyllä se kuulostaisi munasarjojen paikalta. Mulla ainakin on suurinpiirtein siinä munasarjat, missä pikkuhousujen raja menee alavatsalla. Toisaalta olen kyllä pienikokoinen ja pikkarit eivät ole ihan vesirajamallia mulla, jos näillä nyt on jotain merkitystä. No löydätkö sitten ne munasarjat muualta? Ja joskushan toinen munasarja voi olla suurentunut esim. kystan vuoksi, jolloin se on helpommin palpoitavissa kuin normaali kystaton munasarja. Munasarjojen kystat ovat usein hyvälaatuisia.
Ei kai nyt munasarjat sentään tunnu päälle päin, en ole ikinä kuullut moisesta :O Jos noin olisi, joka naisen kannattaisi opetella itse tutkimaan munasarjansa säännöllisesti kasvainten sun muiden varalta.
Kyllä mulla ainakin tuntuu. Ehkä suuri ylipaino voisi estää tuntemasta niitä, mutta noin muuten kai ne pitäisi olla ihan tunnusteltavissa.
Kaikkihan on tietysti mahdollista, mutta lukuisista vaihtoehdoista syöpä on tuossa tapauksessa kyllä kaikkein epätodennäköisin.
En osaa sanoa onko se irti vai ei, koska ei se ihossa ainakaan taida olla kiinni, mutta se vähän mielestäni liikka kun sitä paina. Itse patti on kova ja kiinteä. ap