Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitaja (päiväkoti) vastaa rehellisesti.....

Vierailija
05.04.2006 |

Kysy mitä vaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oletteko kolmessa vai kahdessa eri ryhmässä (eli joka toinen viikko aikaisemmin)

Vierailija
2/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on ollut tyräleikkauksessa. pikkuveli menee päiväkotiin silti. Yritin selittää, että lapset ovat yhdessä niin villejä, että isoveli tarvitsee lepoaikaa, kun ei saisi hyppiä tai juosta 2-3 viikkoon. Mutta tuntuu, että päiväkodin henkilökunta katsoi hiukan oudosti, kun sanoin vieväni kuopuksen silti hoitoon ( ja lapsilla siis ikää vähän päälle 3 ja vähän päälle 5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aika monissa on kuitenkin ryhmät alle 1-vuotiaillekin.



Vierailija
4/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla päivä alkaa 7.30-9 ja loppuu 14.30-17 riippuen päivästä

Vierailija
5/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos lapsella suttuinen äiti, niin ajattelet lapsenkin olevan jotenkin huono?



Millaisista vanhemmista päiväkodin henkilökunta pitää?

Vierailija
6/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka välillä oli ihan liian vajaalla miehitysellä, ei silti koskaan ollut paha mieli tai tylsää tai muuta. Pääasia, että oli kavereita. Onkohan tytöllä päässä vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Usein kun päiväkoti ura alkaa niin alkaa myös tauti kierre. Päivähoidon aloittaminen on iso asia lapselle ja usein myös aikuiselle.

Varsinkaan ihan pienet ei ymmärrä miksi joutuu ykskaks täysin outojen ihmisten keskelle. Minun mielipiteeni on, että alle 2-vuotiaan paikka on kotona vanhemman kanssa.

Vierailija
8/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei myöskään voi sanoa millaisista vanhemmista hoitajat tykkää. Kaikkien kanssa on tultava toimeen tykkäsi tai ei.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs päinvastoin?

Vierailija
10/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa lapsisata tykkää olla päiväkodissa. Itse en lastani vielä päiväkotiin laita. Kun sitten 3-vuotiaana menee niin ehtii olemaan ihan riittävästi päiväkodissa, eskarissa ja koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka vanhemmista ei niin piittaa ja esim ajatellaanko pahaa semmoisesta äidistä joka tuo lapsen hoitoon vaikka ite kotona?

Vierailija
12/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei todellakaan saa vaikuttaa siihen miten lapsia kohdellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä tullut vastaan sellaista että vanhempi itse olisi kotona ja lapsi hoidossa. Toki niin että isompi hoidossa ja äiti vauvan kanssa kotona. Mutta ei muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme