Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini mielestä minun pitäisi miettiä, kuinka paljon olen pilannut hänen elämäänsä

Vierailija
15.09.2017 |

Mistähän mä sitä voisin miettiä, ja millähän lailla olen sitä pilannut? Puhuin hänen kanssaan äsken puhelimessa, koska mulla oli hänelle "vähän" asiaa...eli siitä, miten paljon hän on haavoittanut minua, kun olin pieni, eikä ole ikinä pyytänyt anteeksi.
t.kivikissaäiti

Kommentit (410)

Vierailija
301/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuasioita. Tottakai lapsia on ojennettu. Ei sinulla ole yhtään esimerkkiä äitisi huonoudesta.

Omastasi sensijaan on satoja.

Oikeasti olet sitä mieltä että sinun käytöstä piti ja pitää ymmärtää. Ja sinun ei tarvitse välittää mistään muusta kuin itsestäsi. Tekosyysi olla huono äiti ja paha ihminen ovat oikeutettuja. Mutta sinun ei tarvitse ymmärtää ketään. Eikä tehdä mitään kenenkään vuoksi.

Ei kukaan voi olla noin itsekäs. Ja 100% kyvytön empatiaan.

Eivät edes nämä nykyiset mt häiriöt selitä näin täydellistä empatian puutetta

Jäpäjäpäjäpäjäpä, oliko muuta?

ap

Totuus on ruma

No, mun ei onneksi tarvitse jäädä sinne rähmälleen makaamaan, kuten sä olet sun elämässäsi jäänyt.

ap

Kommenttisi ovat kakaramaisia.

Vierailija
302/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee empatiaharjoitus. Mieti elämää miehesi näkökulmasta. Miltä se vaikuttaa. Miten hänen elämänsä voisi olla parempaa. Unohda itsesi. Mieti vain miltä hänestä tuntuu

Tee sama molempien lastesi sekä äitisi näkökulmasta

Ei minun ole vaikeaa asettua mieheni asemaan? Entä sitten?

Miten se aikaan saa sen, että mun haavani paranevat?

Tai äitini, miksi minun pitäisi tässä vielä miettiä sitä, miksi kiusaajani onkaan kokenut elämänsä menneen minun takia muka pilalle, eikä tunnista sitä, että sen on pilanneet joko hänen omat vanhempansa, tai jokin muu taho, kuin minä?

ap

Liian vaikeaa unohtaa minuutiksi lempiaihe. Minä

Mitä? Onko niin vaikea myöntää, että olet kuvitellut minusta mielessäsi sellaista, mikä ei ole totta? Minä osaan hyvin asettua toisten ihmisten asemaan, paremmin ehkä jopa kuin sinä, niin että älä sinä mulle ala selittää tuollaista soopaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä empaattinen, mutta en ihmisille, jotka ovat kohdelleet minua huonosti.

ap

Tämä on uutta. Ihminen joka ei pysty asettumaan kenenkään asemaan. Eikä tee mitään kenenkään vuoksi. Ei edes leipää omalle lapselleen

Kyllä mä pystyn asettumaan lasteni asemaan. Mutta mitä se auttaa, kun syynä toiminnalleni ovat omat haavani, joiden paranemiseen en ole saanut tukea, enkä apua?

ap

Sinä olet antanut itsellesi luvan olla paha omille lapsillesi. Teet sen tietoisesti. Sellaista pahuutta ei voi hyväksyä

Vierailija
304/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuasioita. Tottakai lapsia on ojennettu. Ei sinulla ole yhtään esimerkkiä äitisi huonoudesta.

Omastasi sensijaan on satoja.

Oikeasti olet sitä mieltä että sinun käytöstä piti ja pitää ymmärtää. Ja sinun ei tarvitse välittää mistään muusta kuin itsestäsi. Tekosyysi olla huono äiti ja paha ihminen ovat oikeutettuja. Mutta sinun ei tarvitse ymmärtää ketään. Eikä tehdä mitään kenenkään vuoksi.

Ei kukaan voi olla noin itsekäs. Ja 100% kyvytön empatiaan.

Eivät edes nämä nykyiset mt häiriöt selitä näin täydellistä empatian puutetta

Jäpäjäpäjäpäjäpä, oliko muuta?

ap

Totuus on ruma

No, mun ei onneksi tarvitse jäädä sinne rähmälleen makaamaan, kuten sä olet sun elämässäsi jäänyt.

ap

Kommenttisi ovat kakaramaisia.

No voi kauhee. Siitä varmaan voidaankin päätellä, etten mä oo vielä täyttänyt seitsemää, vaikka kyllä mä ooooon!!! Mä ooooon jo iso tyttö! Nih!!

ap

Vierailija
305/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee empatiaharjoitus. Mieti elämää miehesi näkökulmasta. Miltä se vaikuttaa. Miten hänen elämänsä voisi olla parempaa. Unohda itsesi. Mieti vain miltä hänestä tuntuu

Tai äitini, miksi minun pitäisi tässä vielä miettiä sitä, miksi kiusaajani onkaan kokenut elämänsä menneen minun takia muka pilalle, eikä tunnista sitä, että sen on pilanneet joko hänen omat vanhempansa, tai jokin muu taho, kuin minä?

ap

Mitä? Onko niin vaikea myöntää, että olet kuvitellut minusta mielessäsi sellaista, mikä ei ole totta? Minä osaan hyvin asettua toisten ihmisten asemaan, paremmin ehkä jopa kuin sinä, niin että älä sinä mulle ala selittää tuollaista soopaa.

ap

Sinä et osaa asettua kenenkään asemaan. Luulet että koko maailma pyörii sinun ympärilläsi. Persoonallisuushäiriö on niin paha ettet edes tajua tätä. Luulet että sinulla on oikeus olla huomioimatta ketään ja vaatia palvelua, ymmärrystä ja paapomista. Pahuus

Vierailija
306/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä empaattinen, mutta en ihmisille, jotka ovat kohdelleet minua huonosti.

ap

Tämä on uutta. Ihminen joka ei pysty asettumaan kenenkään asemaan. Eikä tee mitään kenenkään vuoksi. Ei edes leipää omalle lapselleen

Kyllä mä pystyn asettumaan lasteni asemaan. Mutta mitä se auttaa, kun syynä toiminnalleni ovat omat haavani, joiden paranemiseen en ole saanut tukea, enkä apua?

ap

Sinä olet antanut itsellesi luvan olla paha omille lapsillesi. Teet sen tietoisesti. Sellaista pahuutta ei voi hyväksyä

Jumala eli universaali rakkaus kyllä hyväksyy. Se ymmärtää, millaiset olosuhteet ovat siinä olleet ja millisissa paineissa minä. Virheitä tekee kaikki. Tai virheellisiä oikeutuksia joillekin toimilleen tuntee jokainen.

ap

Vierailija
307/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä et osaa asettua kenenkään asemaan. Luulet että koko maailma pyörii sinun ympärilläsi. Persoonallisuushäiriö on niin paha ettet edes tajua tätä. Luulet että sinulla on oikeus olla huomioimatta ketään ja vaatia palvelua, ymmärrystä ja paapomista. Pahuus

Kyllä minä asetun muiden asemaan jatkuvasti. Se vain ei saa minua paapomaan muita. Miksi sinä oletat, että kaikki muut täällä vain ovat avun tarpeessa, mutta minä en missään asiassa ole?

ap

Vierailija
308/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en pystyisi asettumaan lasteni asemaan, niin miksi kuvittelette (tai tuo yksi vihaaja), että olisin siirtynyt pois kotoa, kun en enää kyennyt olemaan siellä räjähtämättä kaikesta?

ap

Laiskuuden ja isekkyyden vuoksi. Ihan turhaa koirat tätä muuksi muuttaa. Sitä koirat kivi jo tehdä

Maalailet mielikuvia mustasta valkoiseksi. Myönnä edes itsellesi että tässä sinulla oli sama motiivi kuin kaikessa. MINÄ

Vierailija
309/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet äärimmäisen raskas ihminen. Kun näitä sun jatkuvi marmatuksia lukee täällä tulee olo, että haluan vain hakata päätä seinään.

Vierailija
310/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en pystyisi asettumaan lasteni asemaan, niin miksi kuvittelette (tai tuo yksi vihaaja), että olisin siirtynyt pois kotoa, kun en enää kyennyt olemaan siellä räjähtämättä kaikesta?

ap

Laiskuuden ja isekkyyden vuoksi. Ihan turhaa koirat tätä muuksi muuttaa. Sitä koirat kivi jo tehdä

Maalailet mielikuvia mustasta valkoiseksi. Myönnä edes itsellesi että tässä sinulla oli sama motiivi kuin kaikessa. MINÄ

Laiska en ole, ja tuo oli tervettä itsekkyyttä. Epäterveesti itsekäs olisi jatkanut kotona pahoinvointiaan, vaikki siellä saanut edes paranemistaan eteenpäin.

ap

Vierailija
311/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikki = vaikkei

Vierailija
312/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kyllä minä asetun muiden asemaan jatkuvasti. Se vain ei saa minua paapomaan muita. Miksi sinä oletat, että kaikki muut täällä vain ovat avun tarpeessa, mutta minä en missään asiassa ole?

ap

Sinä ajattelet vain itseäsi. Ja omaa etuasi. Mikään muu ei merkitse mitään.

Vierailija
313/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua yhtään hävetä kaikki pahat tekosi

Vierailija
314/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet äärimmäisen raskas ihminen. Kun näitä sun jatkuvi marmatuksia lukee täällä tulee olo, että haluan vain hakata päätä seinään.

Minulla oli äidin kanssa raskasta pienenä, mutta mihin siitä mä oisin päässyt? Muutuin itsekin sitten samanlaiseksi. Se ei kyllä ole perusluonteeni tai ainakaan ainoa puoleni. Hyvinkohtelevassa kodissa olisin varmaan ihan normaalin raskas ihminen. En kevintä sakkia, mutten tällainenkaan. Voin tässä toki toivottavasti ainakin muuttua.

ap

Vierailija
315/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Laiska en ole, ja tuo oli tervettä itsekkyyttä. Epäterveesti itsekäs olisi jatkanut kotona pahoinvointiaan, vaikki siellä saanut edes paranemistaan eteenpäin.

ap

Näinhän sä itsellesi vakuuttelet. Totuus on liian rankkaa

Vierailija
316/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua yhtään hävetä kaikki pahat tekosi

Minua kummastuttaa ennemminkin ihmisten tarve lyödä niistä minua, kun voisi ottaa huomioon, että minua ei ole kohdeltu kovin kauniisti, niin miksi pitäisi olettaa, että minä vain elän muille, vaikka itsessä on pahoja puutteita? Puutteita asioista, Jotka haukkujat ovat saaneet pitää, eivät menettäneet?

ap

Vierailija
317/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli äidin kanssa raskasta pienenä, mutta mihin siitä mä oisin päässyt? Muutuin itsekin sitten samanlaiseksi. Se ei kyllä ole perusluonteeni tai ainakaan ainoa puoleni. Hyvinkohtelevassa kodissa olisin varmaan ihan normaalin raskas ihminen. En kevintä sakkia, mutten tällainenkaan. Voin tässä toki toivottavasti ainakin muuttua.

ap

Lapsuutesi oli ihan tavallinen. Sinä et ollu etkä tule olemaan

Vierailija
318/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Näinhän sä itsellesi vakuuttelet. Totuus on liian rankkaa

No mut oikeesti epäterveesti itsekäs olisi jatkanut kotona pahoinvointiaan, turha tästä nyt varmaan on kinata. Olin terveesti itsekäs, tee perässä.

ap

Vierailija
319/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain viestiketjun otsikon, ja äitisi taitaa olla oikeassa. Oletko koskaan miettinyt, miten paljon pilaat toisten elämää? Kirjoitustesi perusteella ihmettelen, että sinun sukusi ja perheesi ylipäätään haluaa olla tekemisissä kanssasi.

Vierailija
320/410 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lapsuutesi oli ihan tavallinen. Sinä et ollu etkä tule olemaan

Eikä ollut, vaan minua kiusattiin kotona. Koska äiti oikeutti kiusaamisen kasvatusmetodina. Jos sinä et halua oikeutta tultuasi kiusatuksi, niin voit valita sen.

ap