Äitini mielestä minun pitäisi miettiä, kuinka paljon olen pilannut hänen elämäänsä
Mistähän mä sitä voisin miettiä, ja millähän lailla olen sitä pilannut? Puhuin hänen kanssaan äsken puhelimessa, koska mulla oli hänelle "vähän" asiaa...eli siitä, miten paljon hän on haavoittanut minua, kun olin pieni, eikä ole ikinä pyytänyt anteeksi.
t.kivikissaäiti
Kommentit (410)
Mulla ei oo varaa mennä psykoosiin hajoilemaaan, kun pitää parantaa itsensä. Menkööt sinne mielisairaaloihin ne jotka eivät enää kestä ja haluavat siellä ruikuttaa. Tai tietty on ihan aivojen rakenteellisistakin syistä syntyviä psykooseja, skitsofreenikoilla esim.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sä vain miehesi seksitunteittesi perusteella, mutta voin kertoa, ettei ne vaihda vauvanvaippaa arjessa! :D
apMiten sinä tämän tiedät? Eihän sinulla ole kokemusta
Siis mistä ei ole kokemusta?
apEi hyvästä seksistä eikä miehestä jota rakastaa ja jonka kanssa voi yhdessä lapsia hoivata.
Hyvä seksi ei kyllä takaa hyvää miestä, mutta silti moni valitsee miehen ennemmin sen perusteella, tarkoitin.
apSusta tuntuu siltä, koska itse olet puutteessa. Nälkäkin vaivaa
Täh? Ihan faktahan se on, vai oliko tuo kaikki mitä opit kindergartenissa elämästä?
apFakta? Ei vaan ihan vain kateuden aiheuttama harha
Hahhah, mitäs ne tarinat sitten on, että "seksi on aivan mahtavaa, mutta muuten emme sovi yhtään yhteen, arki on pelkkää riitelyä, tai mies vain häipyy, eikä auta/on sohvalla/on ilkeä"? Haha, joo, ei niitä oo, kun seksi on hyvää, on mies aina great. Ei ihme, että saat paskoja miehiä!
apTarina ei ole fakta. Ne tarinat on nätimpiä kuin tämä sinun tarinasi. Ja sinä olet tarinan konna. Pahempi kuin ne sohvalla makaajat. Miestäsi käy sääliksi. Eikä ole edes mitään vastapainoksi. Kyvytön kumppani. Ja ilkeä
Tarina, no totta ne tietenkin on, vaj-akki, vai kuvitteletko naisten keksineen ne kaikki? Ja kyvytön olet itse ja säälin kärsimistäsi puutteessa, tiesitkö, ettei ihminen, jota ei seksi kiinnosta kärsi siitä ikinä niin kuin sinä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo varaa mennä psykoosiin hajoilemaaan, kun pitää parantaa itsensä. Menkööt sinne mielisairaaloihin ne jotka eivät enää kestä ja haluavat siellä ruikuttaa. Tai tietty on ihan aivojen rakenteellisistakin syistä syntyviä psykooseja, skitsofreenikoilla esim.
ap
Vaikka et sitä itse ymmärrä niin sinut olisi muutamia vuosikymmeniä sitten kiikutettu mielisairaalaan ja suljetulle. Riippumatta siitä onko se oikein vai väärin tai halusit sitä tai et. Sinä vain et tunnu sopivan joukkoon ja sinua on hankala ymmärtää. Eli yritä olla kiitollinen siitä että olet vapaa (jankuttamaan täällä) sen sijaan että sinut on sidottu jonnekin pois silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apVaikka et sitä itse ymmärrä niin sinut olisi muutamia vuosikymmeniä sitten kiikutettu mielisairaalaan ja suljetulle. Riippumatta siitä onko se oikein vai väärin tai halusit sitä tai et. Sinä vain et tunnu sopivan joukkoon ja sinua on hankala ymmärtää. Eli yritä olla kiitollinen siitä että olet vapaa (jankuttamaan täällä) sen sijaan että sinut on sidottu jonnekin pois silmistä.
Yritä olla kiitollinen, että olet vapaa!! Tirsk, siis what! Olet mennyt muodpstelemaan harhaisessa pikku päässäsi hiukan väärän käsityksen minusta nyt kyllä.
ap
Seksinkaipuu. Yksi äitihullun vakiojankkaus
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Rupeaisit hoitamaan velvollisuuksiasi kun kerran et muka ole heikko ruikuttaja. Psykoosiin ei ole varaa mennä, kun pitää keskittyä omaan napaan, mutta omiin lapsiin ei sitten viitsikään sitä oletettua vahvuutta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apVaikka et sitä itse ymmärrä niin sinut olisi muutamia vuosikymmeniä sitten kiikutettu mielisairaalaan ja suljetulle. Riippumatta siitä onko se oikein vai väärin tai halusit sitä tai et. Sinä vain et tunnu sopivan joukkoon ja sinua on hankala ymmärtää. Eli yritä olla kiitollinen siitä että olet vapaa (jankuttamaan täällä) sen sijaan että sinut on sidottu jonnekin pois silmistä.
Ihmettelen, että mistä käsityksesi edes on peräisin? Omasta suvustasiko? Ihan ilman ilkeilyä mietin, koska itselläni ei ainakaan ole mitään omakohtaista tai suvussammekaan kulkevaa tietoa mielisairaaloista tai hulluista. Tiedän sen, mitä lääkärit asiasta osaavat sanoa, ja lausuntosi ei kuulostanut lääkäristä lähtöisin olevalta, vaan ennemminkin sellaiselta kansan suusta tulevalta pelottelulta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi siis tuntea syyllisyyttä siitä, että reagoin lapsena aika pahastikin siihen, että minua haavoitettiin? Itkin, huusin ja karjuin takaisin, syyllisyyttä siitä, koska minua satutettiin, ja reagoin? Sekö pilasi äitini elämän? Tuskin hän sitä tarkoittaa, en vain ymmärrä, mitä? Olin laudaturin ylioppilas ja niin edelleen. Miten mä pilasin äidin elämää, niin että siitä voitaisiin syyttää minua ja laittaa vastuuseen ja korjaamaan asia? Koska mä haluan korjata asian, jos olen tehnyt jotain väärin, mutta on aika vitun vaikeaa nähdä, missä on se korjattava asia. Näkeekö joku muu sen minusta?
apOnhan sulla selkeästi pahemmanlaatuinen luonnehäiriö.
Tämä on kyllä totta, ei edes provo ole noin sitkeästi jumissa yhdessä asiassa. Uskon, että äidissäsi vikaa on ja olet siksi tuollainen. Ihmettelenkin naisia, jotka tahallaan kohtelevat lapsia huonosti, kun on vaarana, että lapsi sairastuu myöhemmin, kun geneettistä alttiuttakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apRupeaisit hoitamaan velvollisuuksiasi kun kerran et muka ole heikko ruikuttaja. Psykoosiin ei ole varaa mennä, kun pitää keskittyä omaan napaan, mutta omiin lapsiin ei sitten viitsikään sitä oletettua vahvuutta käyttää.
Ei ole vahvuutta äitiyteen, ei kaikki vahvat ihmiset kaikkea osaa, vaikka mielellään osaisivatkin, kun ei ole annettu heittäytyä heikoksi missäään ja sitä kautta tutustua omiin vajeisiin. Jokin trauma voi estää. Erona vain, että vahvuutta vaadituilta ei tule mieleenkään olla ryhtymättä kaikkeen, ne, joille on annettu olla heikkoja eivät halua edes kokeilla.
ap
O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
ap
Onko sulta mennyt muisti? Jankkasit sitä ja ihastustasi jatkuvasti jokin aika sitten.
Enkä siis ole vahva, mutta kun tuo kommentoija niin luokitteli, niin vastasin siihen sanalla vahva.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä olla kiitollinen, että olet vapaa!! Tirsk, siis what! Olet mennyt muodpstelemaan harhaisessa pikku päässäsi hiukan väärän käsityksen minusta nyt kyllä.
ap
No kerropa minkälainen käsitys minulla pitäisi olla ihmisestä joka ei kuuntele mitään mitä tälle sanotaan ja jankkaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen eikä opi niin kuin muut ihmiset eikä myöskään ymmärrä muita ihmisiä. Tyhmyyttä sellainen on että toistetaan samaa asiaa monta kertaa ja odotetaan eri tuloksia. Ja sinä olet tehnyt tänne aloituksia vuosien ajan samasta asiasta. Mitä hyötyä siitä on ollut tähän asti? Ihan noin konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
apOnko sulta mennyt muisti? Jankkasit sitä ja ihastustasi jatkuvasti jokin aika sitten.
No ihastuksesta puhuessani puhuin ennemminkin rakastamisesta, en seksistä, niin että voisi sanoa sen olleen vakioaiheeni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että mistä käsityksesi edes on peräisin? Omasta suvustasiko? Ihan ilman ilkeilyä mietin, koska itselläni ei ainakaan ole mitään omakohtaista tai suvussammekaan kulkevaa tietoa mielisairaaloista tai hulluista. Tiedän sen, mitä lääkärit asiasta osaavat sanoa, ja lausuntosi ei kuulostanut lääkäristä lähtöisin olevalta, vaan ennemminkin sellaiselta kansan suusta tulevalta pelottelulta.
ap
Sinä olet ollut mielisairaalassa. Onko sekin unohtonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo kerropa minkälainen käsitys minulla pitäisi olla ihmisestä joka ei kuuntele mitään mitä tälle sanotaan ja jankkaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen eikä opi niin kuin muut ihmiset eikä myöskään ymmärrä muita ihmisiä. Tyhmyyttä sellainen on että toistetaan samaa asiaa monta kertaa ja odotetaan eri tuloksia. Ja sinä olet tehnyt tänne aloituksia vuosien ajan samasta asiasta. Mitä hyötyä siitä on ollut tähän asti? Ihan noin konkreettisesti.
"Tyhmyys" ei ole syy laittaa mielisairaalaan. Ja on hyötyä olla kuuntelematta mitä sanotaan, jos viestissä on jotakin vikaa. Että viesti esimerkiksi haukkuu minua, kun syy on äidissäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinä olet ollut mielisairaalassa. Onko sekin unohtonut?
En ole, mistä sellaista olet keksinyt? En tosiaan ole. Olen joskus halunnut mennä lepäämään sinne, mutta minulle sanottiin, ettei kuulosta sille, että tarvetta on. Sittemin se levon tarve selittyikin muilla asioilla, fyysisillä. Ei liity ruokaan!
ap
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
apOnko sulta mennyt muisti? Jankkasit sitä ja ihastustasi jatkuvasti jokin aika sitten.
No ihastuksesta puhuessani puhuin ennemminkin rakastamisesta, en seksistä, niin että voisi sanoa sen olleen vakioaiheeni.
ap
Teit kymmeniä aloituksia seksistä ja sen puutteesta. Maalailit fantasiaa. Kuinka haluaisit hyvää seksiä. Kerroit myös että seksiä miehesi kanssa on.
Mutta ei se tietenkään sinulle riitä
Moniakaan pahoinvoivia ihmisiä ei oteta mielisairaaloihin. Tutuissani on muitakin, jotka olisivat sinne halunneet, eikä otettu. Pahoinvoinnista syntyvä olo ei ole niille mikään hoidon syy. Vaikka minusta meillä tulisi olla paikkoja siihenkin.
ap
Tarina ei ole fakta. Ne tarinat on nätimpiä kuin tämä sinun tarinasi. Ja sinä olet tarinan konna. Pahempi kuin ne sohvalla makaajat. Miestäsi käy sääliksi. Eikä ole edes mitään vastapainoksi. Kyvytön kumppani. Ja ilkeä