Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen kun sisällä tuntuu järjetön palo mutta ette tiedä mikä se on tai mitä tulee tapahtumaan? Tuntuu vain, että jokin suuri juttu odottaa.

Vierailija
14.09.2017 |

Minulla on ollu jo kauan tämä tunne. Välillä se tuntuu voimakkaammin.
Jokin juttu vain odottaa..
Sisällä on suuri intohimo jotain kohtaa ja teen paljon asioita ja saan erilaisista asioista motivaatiota ja lisää energiaa. Jokin asia tuntuu huutavan minua luokseen mutta en tiedä mitä se on. Tuntuu, että se voisi liittyä uraani.
Olen kehittynyt niin paljon nopeasti ja opin järjetöntä vauhtia. Mielen täytyy jatkuvasti kehittyä ja visioita on mutta ei mitään selkeää.
Mutta jokin juttu vain tuntuu siltä, että minun täytyy tehdä paljon töitä. Ja teenkin koko ajan ja tunnen mielihyvää siitä mitä teen koska tiedän tekeväni oikein ja sydämelläni.
Tuntuu kuitenkin nopeasti tylsältä ja tahdon taas kehitystä. En vain pysty pysymään paikallani. Sisäinen palo on vaan jotain ihmeellistä.
Tiedättekö tästä tunteesta jotain?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatusten lukija? Tuohan olis voinut olla täysin minun kirjoittamaani tekstiä :)

Joka päivä on tunne että menee jotain kohti ja jokainen työ tai asia tapahtuu syystä että....en vielä tiedä mistä syystä. Kaikella tekemisellä tuntuu olevan tarkoitus, mutta mikä ? Osaako joku tätä avata enemmän? Hullua mutta niin motivoivaa ja tuo energiaa.

Vierailija
2/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa psykoosi. Vaikuttaa hiukan maaniselta tuo juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava mania.

Vierailija
4/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ratkeaa sillä että avaa helveti n portit ja päästää kaasut ulos.

Vierailija
5/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
6/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa psykoosi. Vaikuttaa hiukan maaniselta tuo juttu.

Tiedän kyllä mielenterveyden ongelmista.

Tiedän etten sairasta hypomaniaa saatika maniaa.

Tämä on jonkinlaista kunnian ja kehittymisen himoa. Sisällä vain tuntuu niin polttava tunne työtäni ja elämää kohtaan.

Pidän jalat maassa enkä halua kuulostaa ylimieliseltä mutta minusta on tuntunut pitkään, että minusta on johonkin ja tulen saavuttamaan jotain suurempaa, siis minulle itselleni. En ehkä jonkun toisen silmissä mutta oman elämäni mittakaavassa uskon, että kovalla työllä pääsen perille. Mikä minua sitten odottaakaan.

Ap

Vierailija
7/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole mitään tuohon viittaavaakaan tuntenut

Vierailija
10/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap varmaan tiedä sitä tunnetta mikä  valtaa mielen kun huomaa että taas joku onneton kännykälläsohlaaja on  kirjoittanut puolet epistolasta otsikkokenttään sen sijaan että  olisi vaivautunut tekemään lyhyen

ja informatiivisen otsikon.

Kertokaa kännysurffaajat miksi joidenkin teistä  on ihan pakko laittaa maksimimäärä merkkejä otsikkokenttään? Huono näkö/ei jaksa rullata/idiotismi?

Vierailija
11/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/12 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.