Kerro milloin me harrastettaisiin seksiä?
Ongelma siis tämä lapsiperheen klassikko, milloin on aikaa (ja jaksamista) harrastaa seksiä.
Lapset 1x koululainen, 1xeskarilainen ja 1x vauva 3kk. Minä kotona ja mies päivätöissä. Iltaisin kaikkina iltoina joku harrastus/meno paitsi viikonloppuna ei vakituista menoa. Eskarin haen kotiin n.13 aikaan, koululainen tulee iltapäivällä. Vauva nukkuu päiväunet aamulla ja iltapäivällä. Illalla pienet torkut yleensä kun ollaan jossain ulkoilemassa/kaupassa tms. Isot menee nukkumaan n.20-21 ja vauva 00-01. Kun vauva nukahtaa olen itse jo aina heti unessa ja kello soi taas aamulla kuudelta jolloin vauvakin herää tissille.
Tuntuu ettei ikinä lapset nuku yhtä aikaa "ihmisten aikaan" milloin/miss teillä ehditään harrastaa seksiä?
Kommentit (25)
On kyllä uusavuttomuuden huippu, jos odotatte täysin tuntemattomien vauvapalstalaisten laittavan seksielämänne kuntoon. Keinot löytyy kun on tahtoa ja kykyä ottaa itsekin vähän vastuuta elämästään. Jos ei ole, niin ehkä parempi ettei löydy aikaa lisääntyä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viikonloppuna kun vauva on päikkäreillä. Isommat pihalle.
Nyt ollaan tehty juuri näin. Usein ei vaan olla molemmat kotona tällöin tai pakko tehdä jotain muuta kuten ruoka, siivous tms.
-ap
Järjestätte niin, että molemmat on kotona. Se siivousko on siitä pikapanoon menevästä viidestä minuutista kiinni?
No ei mulle riitä itselle 5min :D voi kun riittäis
-ap
Voi juma näitä tyyppejä, jotka neuvovat vain laittamaan vauvan yöunille aiemmin. Omasta kokemuksesta tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty. Noin pieni vauva saattaa hyvinkin vielä hakea sitä oikeaa vuorokausirytmiä. Ei välttämättä auta mitkään temput. Mun vauva silloin pienenä nukahti kyllä illalla hetkeksi, mutta heräsi myöhään illalla valvomaan useammaksi tunniksi ja vasta keskiyön jälkeen kävi pidemmilke unille. Ei siis ymmärtänyt alkuillasta käydä yöunille, vaan piti niitä enemmänkin päiväunina ja kävi yöpuulle sitten myöhemnin. Siinä yritettiin kaikki temput ja lopulta aika ratkaisi asian. Kiva, että teillä muulla oli nin helppoa, että senkus vain laitoitte vauvan nukkumaan yöunia, mutta älkää nyt kuvitelko, että kaikilla olisi samalla tavalla.
Minkäikäinen vauva? Viihtyy varmaan hetken yksin klo 21->