Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen kaunistua vanhetessaan?

Vierailija
14.09.2017 |

Koska oma naama tuntuu muuttuvan sitä paremmaksi, mitä vanhemmaksi tulen. Oletan tämän johtuvan siitä, että ennen lapsenpyöreistä kasvoista tulee iän myötä piirteet paremmin esille ja pullataikina jalostuu nätimmäksi. Vrt. esim. Kate Winslet ennen ja nyt.

No mutta mietinkin tässä, että onko tämä vaan iän mukanaan tuomaa itsetunnon vahvistumista vai voiko nainen todella kaunistua vanhetessaan? Palstalla ollaan kovasti sitä mieltä, että miehet vain paranevat iän myötä (haha) mutta voisiko sama päteä naisiinkin?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen harva on kauniimpi 35 vuotiaana kuin oli 25 vuotiaana.

Sama pätee 35 vs 45.

M36

Olen itse tuollainen äärimmäisen harva, samoin monet monet ystäväni!

Rohkenen epäillä. Tilastollisesti epätodennäköistä joskaan ei mahdotonta.

Pistäpä tilastoa tulemaan sitten.

Vierailija
22/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Uskoisin, kuten jo todettukin täällä, että monesti johtuu esim. "liian" pyöreistä kasvoista, jotka iän myötä sulavat ja kasvonpiirteet pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Itse olen huomattavasti kauniimpi nyt 35 vuotiaana kuin 10 vuotta sitten. Olen itse tätä mieltä ja samaa olen kuullut ystäviltäni ja sukulaisilta. Olen myös laihtunut vuosien saatossa ja painan nyt  lähes 20 kg vähemmän kun viisi vuotta sitten, sekin vaikuttaa.  Ryppyjä ei vielä(kään) ole koska tässä naamassa on tosiaan vieläkin extraa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 17-vuotiaana anorektisen laiha ja rinnaton finninaama, ja kaiken kukkuraksi vielä punkkari. Nyt 42-vuotiaana olen itse paljon tyytyväisempi ulkonäkööni. En ole muuttunut näkymättömäksi miehillekään, viimeksi eilen kuulin n. 15-20 vuotta nuoremmalta työtutulta mieheltä kuinka ihana olenkaan.

Vierailija
24/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti.

Olin parikymppisenä pallonaama, jolla aivan surkea tyylitaju ja naama täynnä meikkiä. Tukkakin oli luonnottoman vaaleaksi blondattu. Ylipainoa oli semmoinen + 10 kg.

Nyt 34-vuotiaana on pakko sanoa että olen huoattavasti kauniimpi kuin teiininä. Oma tyyli on löytynyt, hiuksissa luonnollinen väri ja ihmonhoitoon satsaan todella paljon, samoin kuin liikuntaan jne.

Eli näin 15 vuodessa voin sanoa todellakin kaunistuneeni.

Vierailija
25/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ei voi. Vaikka olisi kuinka korkea koulutus ja rahaa tilillä, niin ei.

Nuoruus on naisen etsikkoaika. Katkera paikka joillekin vanhemmiten mutta soodan ee liivet :)

Vierailija
26/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta vääristää pahasti miesten mielipiteitä tästä asiasta. Siihen on nimittäin syy, miksi nämä aikuisia naisia pelkäävät miehet provoilevat palstalla päivästä toiseen eivätkä ole esim. treffeillä tai perheensä kanssa.

Vierailija
27/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen ei voi. Vaikka olisi kuinka korkea koulutus ja rahaa tilillä, niin ei.

Nuoruus on naisen etsikkoaika. Katkera paikka joillekin vanhemmiten mutta soodan ee liivet :)

Mitä tekemistä korkealla koulutuksella, rahalla ja etsikkoajalla on kasvoinpiirteiden kanssa? Wtf.

Vierailija
28/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana ja sen jälkeen on pelkkää alamäkeä.

Tämä on kyllä vihoviimeinen vale tämä myytti 17-vuotiaiden kauneudesta! Tämän toistelijat eivät selvästikään ole tavanneet esimerkiksi minua 17-vuotiaana. Vai väitätkö, että esim. Angelina Jolie olisi mennyt tästä kuvasta huonompaan suuntaan: http://images.boomsbeat.com/data/images/full/893/ angelina-jolie-young-photo-jpg.jpg (linkki toimii välilyönnin poistamalla)

Poikkeus ei vahvista sääntöä tässäkään tapauksessa, eikä varsinkaan töröhuuli-angelinan kohdalla :)

Lopezin tyttö on kyllä edelleen kauhian komia ja niin on Salma H -tätikin :)

Vierailija
29/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 17-vuotiaana anorektisen laiha ja rinnaton finninaama, ja kaiken kukkuraksi vielä punkkari. Nyt 42-vuotiaana olen itse paljon tyytyväisempi ulkonäkööni. En ole muuttunut näkymättömäksi miehillekään, viimeksi eilen kuulin n. 15-20 vuotta nuoremmalta työtutulta mieheltä kuinka ihana olenkaan.

Heh, melko epätoivoinen mies, ilmeisesti pahassa seksinpuutteessa.

Vierailija
30/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillian Anderson on hyvä esimerkki naisesta, joka oli kolmikymppisenä tavallinen pulliainen, nyt viisikymppisenä häikäisevän kaunis.

Vierailija
31/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana ja sen jälkeen on pelkkää alamäkeä.

Tämä on kyllä vihoviimeinen vale tämä myytti 17-vuotiaiden kauneudesta! Tämän toistelijat eivät selvästikään ole tavanneet esimerkiksi minua 17-vuotiaana. Vai väitätkö, että esim. Angelina Jolie olisi mennyt tästä kuvasta huonompaan suuntaan: http://images.boomsbeat.com/data/images/full/893/ angelina-jolie-young-photo-jpg.jpg (linkki toimii välilyönnin poistamalla)

Poikkeus ei vahvista sääntöä tässäkään tapauksessa, eikä varsinkaan töröhuuli-angelinan kohdalla :)

Lopezin tyttö on kyllä edelleen kauhian komia ja niin on Salma H -tätikin :)

No mutta otsikossa taidettiin juurikin kysellä näitä poikkeuksia.

Vierailija
32/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It takes one to know one.

Vierailija
33/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gillian Anderson on hyvä esimerkki naisesta, joka oli kolmikymppisenä tavallinen pulliainen, nyt viisikymppisenä häikäisevän kaunis.

http://www.xfsource.net/wp-content/uploads/2015/06/26/the-x-files-gilli…

Samaa mieltä!

Vierailija
34/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hänen puutteistaan tai epätoivoistaan, ei ollut mua vonkaamassa, kunhan flirttasi.

Munaa saan kyllä riittävästi omalta mieheltäni, hän juuri aamulla ehdotti mulle seksikuukautta, eli että hässittäisiin joka päivä. Sehän sopii,

Vierailija
35/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti! Näin tässä jokin aika sitten tuttavan nuoruudesta, en ollut nähnyt häntä lähes 30 vuoteen. Nuorena hän oli oikeasti ruma, nyt kaunotar, oli ihan vaikea tunnistaa. Oli kasvattanut pitkät hiukset ja värjännyt kuparinpunaiseksi (oma hiusväri oli pissankeltainen) ja kammannut hiukset ylös upealle nutturalle. Oli laihtunut (nuorena selvästi ylipainoinen), vaihtanut farkut mekkoon, ilme oli iloinen, ryhti hyvä ja olemus kaikinpuolin upea ja naisellinen. Ei voinut kuin ihailla.

Itse olin parhaimmillani n. 30-45-vuotiaana. Nuorena olin laiha riuku, finninaamainen ja arka, hiukset tietysti kasarityyliin pitkät hattarat ja silmissä sähkönsinistä ripsaria :D. Aikuistuttua löytyi oma tyyli, lasten myötä sain sopivasti lisää kiloja ja muotoja, aloin harrastaa liikuntaa, iho muuttui persikkaiseksi ja itsetuntokin parani. Nyt olen kohta 50 ja ryppyjä on alkanut tulla silmien alle ja naama venähtänyt, kiloja meinaa kertyä, vaikka kuinka liikun ja katson tarkemmin syömiset. Parhaat päivät siis ulkonäön osalta ohitse, mutta muuten nautin kyllä elämästä aina vain enemmän, että enpä ala rupsahdusta surra, olen iloinen, että olen terve ja hyvinvoiva. Ja rupsahtaahan tuo rakas puolisokin samaa tahtia. 

Vierailija
36/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja melkein 60 v saakka.

Vierailija
37/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen montakin naista joilla se lapsenpyöreyden häviäminen 20 ikävuoden jälkeen on tehnyt todellakin hyvää ulkonäölle. Ei siis ole kyse ylipainoista vaan siitä että ne poskipäät vaan tulee vanhemmiten esiin. En tiedä miksi näin käy.

Itsestäni en tiedä sanoa, kasvoni ovat niin erikoiset että on vaikea verrata muihin ja arvioida sitä onko ylipäänsä sievä vai ruma. Näytän jotenkin läpeensä oudolta. Siinä on se hyvä puoli kyllä että kukaan ei osaa ikinä arvioida ikääni; nuorena sain aina ostettua alkoholia ja nykyään minua luullaan nuoremmaksi kuin olen.

Vierailija
38/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies kaunistua vanhetessaan? No valitettavasti näitäkin tapauksia on todella harvassa. Hopeakettu on hopeakettu. Charmia se voi lisätä. Seksikkyys on minulle jotain aivan muuta. Kiitos ja anteeksi. Nimin. Nainen joka tykkää nuoremmasta tai vanhemmista jotka on iha hyvii vielä

Vierailija
39/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vielä 23-vuotiaana masentunut, pullanaamainen rumatukkainen ja tyylitajuton. Sit oli vähän aikaa pakkelinaamavaihe ja nyt 27-vuotiaana alan olla tasapainoisempi ja enemmän oma itseni. Vieläkin olen pyöreäkasvoinen, mutta nykyään se sopii mulle kun olen ilosempi ja hiuksetkin ovat kasvaneet kauniiksi. Pidän myös paremmin huolta itsestäni, treenaan, joogaan ja ainakin yritän syödä oikein. Juon vieläkin liikaa viiniä ja kahvia, mutta pyrin vähentämään.

Jos ei nyt mikään kriisi tai sairaus iske, tulen olemaan kolmikymppisenä kauniimpi kuin ikinä :D Ihanaa kun vihdoinkin on toivoa kun olin lapsesta nuoreksi aikuiseksi täysin onneton ja masentunut ja tunsin itseni rumaksi.

Vierailija
40/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vielä 23-vuotiaana masentunut, pullanaamainen rumatukkainen ja tyylitajuton. Sit oli vähän aikaa pakkelinaamavaihe ja nyt 27-vuotiaana alan olla tasapainoisempi ja enemmän oma itseni. Vieläkin olen pyöreäkasvoinen, mutta nykyään se sopii mulle kun olen ilosempi ja hiuksetkin ovat kasvaneet kauniiksi. Pidän myös paremmin huolta itsestäni, treenaan, joogaan ja ainakin yritän syödä oikein. Juon vieläkin liikaa viiniä ja kahvia, mutta pyrin vähentämään.

Jos ei nyt mikään kriisi tai sairaus iske, tulen olemaan kolmikymppisenä kauniimpi kuin ikinä :D Ihanaa kun vihdoinkin on toivoa kun olin lapsesta nuoreksi aikuiseksi täysin onneton ja masentunut ja tunsin itseni rumaksi.

Hyvä meininki! Jatka samaan malliin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan