Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen kaunistua vanhetessaan?

Vierailija
14.09.2017 |

Koska oma naama tuntuu muuttuvan sitä paremmaksi, mitä vanhemmaksi tulen. Oletan tämän johtuvan siitä, että ennen lapsenpyöreistä kasvoista tulee iän myötä piirteet paremmin esille ja pullataikina jalostuu nätimmäksi. Vrt. esim. Kate Winslet ennen ja nyt.

No mutta mietinkin tässä, että onko tämä vaan iän mukanaan tuomaa itsetunnon vahvistumista vai voiko nainen todella kaunistua vanhetessaan? Palstalla ollaan kovasti sitä mieltä, että miehet vain paranevat iän myötä (haha) mutta voisiko sama päteä naisiinkin?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen sanoit :)

Vierailija
2/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno Kekkonenkin kaunistui ainakin Leidit Lavalla ikään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaunistuin todella paljonkin. Olin parikymppisenä sellainen taikinanaama, jolla oli akneakin pullaposkissaan. Noin kolmikymppisenä yhtäkkiä minulle kehittyi selkeät poskipäät ja taikinamaisuus ja akne katosivat kokonaan. Leukalinjani selkeytyi myös, vaikka olin edelleen samanpainoinen kuin ennenkin.

Nyt toki näin nelikymppisenä alkaa jo ryppyjäkin näkymään, mutta olen silti kiitollinen poskipäistäni edelleen. 😊

Vierailija
4/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

M45

Vierailija
5/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana ja sen jälkeen on pelkkää alamäkeä.

Vierailija
6/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana ja sen jälkeen on pelkkää alamäkeä.

Tämä on kyllä vihoviimeinen vale tämä myytti 17-vuotiaiden kauneudesta! Tämän toistelijat eivät selvästikään ole tavanneet esimerkiksi minua 17-vuotiaana. Vai väitätkö, että esim. Angelina Jolie olisi mennyt tästä kuvasta huonompaan suuntaan: http://images.boomsbeat.com/data/images/full/893/ angelina-jolie-young-photo-jpg.jpg (linkki toimii välilyönnin poistamalla)

Vierailija
7/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen harva on kauniimpi 35 vuotiaana kuin oli 25 vuotiaana.

Sama pätee 35 vs 45.

M36

Vierailija
8/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä vihoviimeinen vale tämä myytti 17-vuotiaiden kauneudesta! Tämän toistelijat eivät selvästikään ole tavanneet esimerkiksi minua 17-vuotiaana. Vai väitätkö, että esim. Angelina Jolie olisi mennyt tästä kuvasta huonompaan suuntaan: http://images.boomsbeat.com/data/images/full/893/angelina-jolie-young-p… (linkki toimii välilyönnin poistamalla)

noin

Vierailija
9/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itseään häpeävät akneotsat kaunistuvat kyllä yleensä huomattavasti, kun ikää ja itsevarmuutta tulee lisää.

Toki, jos pelkää sitä naisen itsevarmuutta, niin.... 😄

Vierailija
10/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas omasta vanhenemisestaan epävarmat ukot huutelemassa.

Vierailija
11/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee 35 vs 45.

M36

Olen itse tuollainen äärimmäisen harva, samoin monet monet ystäväni!

Vierailija
12/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tittu, joka on nut 45 v huippumallitasoinen kaunotar. Teininä oli finninen rumilus ja upeat luusto peittyi ylipainon alle. Eli todellakin voi.

Vierailija
13/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään ikärasisteilta suomimiehiltä, joita suuri osa suomalaisista miehistä on, ei nainen ole 20 vuotta täytettyään enää kuin parasta ennen päiväyksen ylittänyt haaska.

Vierailija
14/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain! Erään partiokaverini pikkusisko oli teinityttönä kasvoiltaan ruma. Toki akne aiheutti osansa, mutta ei hänen piirteensäkään kummoiset olleet. Hiljattain näin hänestä tuoreita valokuvia, ja hän on oikein näpsäkän näköinen nelikymppinen nainen: jotensakin selväpiirteinen kasvoiltaan ja iloinen hymy.

Vierailija
15/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Elämänkokemus saa kasvot näyttämään kiinnostavimmiltä. Moni nuori nainen, vaikka onkin hyväihoinen jne., on kuin tyhjä taulu. Vuodet maalaavat kasvoille kauneuden.

Vierailija
16/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, Ranskassa. Suomessa ei.

Vierailija
17/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, Ranskassa. Suomessa ei.

Klassinen provo, jos joku vielä mainitsee kananp'rsetukan niin tulee BINGO.

Vierailija
18/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vastausten perusteella naisilla ja miehillä on näköjään eri kauneusihanne. Miehet tykkäävät lapsipyöreydestä ja naiset taas tykkäävät kasvoista, joissa poskipäät näkyvät kunnolla eli lapsipyöreys on hävinnyt. Eli naisten silmissä nainen kaunistuu vanhetessaan ja miesten silmissä aikuinen nainen on ruma ja alaikäinen tyttö (17-vuotias) on kauneimmillaan.

Vierailija
19/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee 35 vs 45.

M36

Olen itse tuollainen äärimmäisen harva, samoin monet monet ystäväni!

Rohkenen epäillä. Tilastollisesti epätodennäköistä joskaan ei mahdotonta.

Vierailija
20/58 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, tiettyyn ikään saakka. Mutta se edellyttää, ettei päästä itseään repsahtamaan huonoilla elämäntavoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi