Mies tai nainen, miksi haet tinderissä seuraa lastesi kuvilla?
En tidä hetero naisena naisista, mutta on pistänyt silmään kuinka usealla miehellä on profiilissaan kuvia lapsistaan niin että lasten kasvot selkeästi näkyvissä. Henkilökohtaisesti ei yhtään sytytä aikuinen joka ei tuon vertaa ajattele lastaan. Minulle riittää se että mainitset profiilitekstiin olevasi isä. Mistä tämä johtuu? Olisi kiva kuulla vastauksia.
Kommentit (12)
Omassa tekstissäni on maininta lapsesta mutta kuvaa lapsesta en todellakaan laita mihinkään tinderiin ja kaikki ne miehet jotka laittavat hylkään, koska mielestäni pelkkä maininta tekstissä riittää lapsista. Mitähän näiden lapsien äidit mahtaa ajatella kun ex-mies laittaa lapsista kuvia tinderiin?
Kyllä siinä kuvassa olen minä itse. TBabyface
No tavallaan ymmärrettävää, että tuodaan ilmi muksun kuuluvan samaan pakettiin. Tietysti fiksumpaa tuoda se tekstissä ilmi, mutta miksikäs ei suloista yhteiskuvaa vaikkapa. Mielummin tuo esille kuin eksyy kuvioihin pikku bonarina myöhemmin.
Minulla oli kuva koirastani, samaisesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät lue niitä biotekstejä. Itse ainakin osaan vapaaehtoisesti lapsettomana lapsivihaajana arvostaa sitä, että lapsi esiintyy kuvissa. Osaa sitten nopeasti svaipata oikeaan suuntaan.
jep, muuta tämänkin voi tehdä tyylillä sitn ettei lapsen kasvot ole kuvassa. pahimmillaan lapsia on ollut pikkuhoususillaan kuvissa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät lue niitä biotekstejä. Itse ainakin osaan vapaaehtoisesti lapsettomana lapsivihaajana arvostaa sitä, että lapsi esiintyy kuvissa. Osaa sitten nopeasti svaipata oikeaan suuntaan.
Aika monet lukee. Ja jos säkin olisit lukenut, olisit saattanut monen kohdalla huomata, että he ilmoittavat, että kyseinen lapsi kuvassa se ja se onkin kummilapsi/siskonlapsi/veljenlapsi/blaablaa ja tätä ymmärrän vielä vähemmän kuin kuvia omista lapsista, jota en sitäkään ymmärrä ollenkaan.
Kannattaa muistaa että pakoloiset metsästävät myös tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet lukee. Ja jos säkin olisit lukenut, olisit saattanut monen kohdalla huomata, että he ilmoittavat, että kyseinen lapsi kuvassa se ja se onkin kummilapsi/siskonlapsi/veljenlapsi/blaablaa ja tätä ymmärrän vielä vähemmän kuin kuvia omista lapsista, jota en sitäkään ymmärrä ollenkaan.
En ole kiinnostunut lapsirakkaista ihmisistä ylipäätään, joten ei ole iso menetys, jos vaikka 10 % lapsikuvan vuoksi hylätyistä poseerasikin kummilapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep, muuta tämänkin voi tehdä tyylillä sitn ettei lapsen kasvot ole kuvassa. pahimmillaan lapsia on ollut pikkuhoususillaan kuvissa.
ap.
Enemmistö ihmisistä on tyhmiä ja harkitsemattomia. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että pakoloiset metsästävät myös tinderissä.
Ja muutkin elukat.
En voi käsittää tuollasta. Itselle ei tulis mieleenkään hakea seuraa lasten kuvilla.
Koska varsinkin miehet ei stressaa näillä samoilla asioilla, kuin naiset. Ei miehet pysähdy miettimään, onko nyt soveliasta julkaista lapsen naamakuvaa vai ei, vaan he ovat ylpeitä jälkikasvustaan ja haluavat näyttää sen muillekin.