Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako teidän henk.koht. kauneusihanne yleisestä kauneusihanteesta?

Vierailija
14.09.2017 |

Miten? Laita kuva esimerkkijulkkiksesta.

Esim. jos yleinen kauneusihanne naisista on, että pitää olla suloinen pikkunenä ja tykkääkin isonenäisistä naisista. Tai jos yleinen kauneusihanne on, että pitää olla vahvaleukainen mies, mutta tykkääkin aika androgyyneistä, ns. siropiirteisistä miehistä... jne.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina moni ystäväni on pitänyt Kim Kardashianin kasvoja täydellisinä, ja olen muutenkin huomannut nuorten naisten jäljittelevän mm. contouringilla Kimin piirteitä. Yksi piirre erityisesti, jonka ihailua nuorten naisten keskuudessa en ymmärrä, on matalaotsaisuuden ihailu (koska Kimillä on matala otsa). Moni varjostaa hiusrajaansa luodakseen vaikutelman matalammasta otsasta, ja välillä näkee jopa mustalla tai tummanruskealla meikattuja "hiusrajoja". En kerta kaikkiaan käsitä, minusta tavallinen otsa on kaunein, ja jos on valittava tavallista korkeamman ja matalamman otsan välillä, niin korkea on minusta sievempi.

Kimin ihailun myötä kasvoihanne on myös muuttunut pitkäksi ja kolhoksi, posket meikataan lommolle. Instakuvakulmilla koitetaan saada väli kulmakarvoista leuanpäähän näyttämään mahdollisimman pitkältä ja kapealta. Minua miellyttää naisilla enemmän feminiinisemmät kasvot, sellaiset sydämenmuotoiset ja vähän nuorekasta pyöreyttä poskissa.

Kim on minusta ihan nätti nainen, mutta en itse näe sitä, miksi häntä pidetään "täydellisenä" ja sellaisena normina, johon monet pyrkivät ehostamalla omia piirteitään samankaltaisiksi.

Vierailija
2/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hoikemmista kuin monet muut. En ihaile sellaista isojen tissien ja perseiden korostamista ja tyrkyttämistä. Monet normaalipainoiset naiset on mun silmään liian tukevia. Tykkään enemmän sellaisesta sirosta sopusuhtaisesta vartalosta.

Nykyään kun on tämä trendi että muodokkuutta ja muhkua ylistetään niin itse en kyllä siihen ole ihastunut.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosina moni ystäväni on pitänyt Kim Kardashianin kasvoja täydellisinä, ja olen muutenkin huomannut nuorten naisten jäljittelevän mm. contouringilla Kimin piirteitä. Yksi piirre erityisesti, jonka ihailua nuorten naisten keskuudessa en ymmärrä, on matalaotsaisuuden ihailu (koska Kimillä on matala otsa). Moni varjostaa hiusrajaansa luodakseen vaikutelman matalammasta otsasta, ja välillä näkee jopa mustalla tai tummanruskealla meikattuja "hiusrajoja". En kerta kaikkiaan käsitä, minusta tavallinen otsa on kaunein, ja jos on valittava tavallista korkeamman ja matalamman otsan välillä, niin korkea on minusta sievempi.

Kimin ihailun myötä kasvoihanne on myös muuttunut pitkäksi ja kolhoksi, posket meikataan lommolle. Instakuvakulmilla koitetaan saada väli kulmakarvoista leuanpäähän näyttämään mahdollisimman pitkältä ja kapealta. Minua miellyttää naisilla enemmän feminiinisemmät kasvot, sellaiset sydämenmuotoiset ja vähän nuorekasta pyöreyttä poskissa.

Kim on minusta ihan nätti nainen, mutta en itse näe sitä, miksi häntä pidetään "täydellisenä" ja sellaisena normina, johon monet pyrkivät ehostamalla omia piirteitään samankaltaisiksi.

Kim on tavallaan tosi kaunis kasvoiltaan, mutta sillä on menny leikkaukset ihan pikkusen liian pitkälle ja se muovisuus pilaa jo sen kauneuden. Harmi. Sen vartaloa en tajua ollenkaan, siinäkin vedetty yli tuo touhu ja pahasti.

Vierailija
4/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten nykyinen hiusmuoti on lähes tehnyt minusta lesbon. Onneksi ihan kaikilla ei ole tuota sivuilta lyhyttä natsitukkaa tms.

Vierailija
5/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian ja nätti eivät sovi samaan... samalle sivulle edes!

Vierailija
6/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Almaa kauniina.

Vierailija
7/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen vaaleita naisia, jotka ovat hoikkia ja pitkiä, näkyvät solisluut, korkea otsa ja pienet rinnat. Ei nyt ole antaa esimerkkikuvaa, mutta yksi tyttö koulussa on juuri tuollainen ja näyttää todella upealta.

Vierailija
8/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lihaksikkuudesta naisilla, vaan melko korkeasta rasvaprosentista. Sellaisesta kurvikkaasta ja isotissisestä ja -perseisestä. Tykkään myös naisen kasvoissa melko maskuliinisista piirteistä, esim. leveistä leukaperistä ja jykevästä nenästä. 

Miehissä tykkään yleisesti kolkon ja karun näköisinä pidetyistä tyypeistä. Ei mitään nättipoikia vaan sellaisia "barbaarin" näköisiä, ehkä vähän partaisia, kulmikkaan laihoja tai sitten vatsakkaita.

Vierailija
9/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen juuri mitään siitå, mikä on yleistä. mitään. Kovuus ja ylimielisyys ei pue ketään. Avoimuus kaunistaa kasvot kuin kasvot. Vanhat ihmiset ovat kauniita. Hymy riittää.

Vierailija
10/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nykyisestä kulmakarvaihanteesta. Eli siitä sarjakuvamaisesta ylisiististä instagramkulmakarvatrendistä, jota toteutetaan jopa microbladingilla. Tällä hetkellä on muutenkin liian viimeistelty kauneusihanne omaan makuun. Kaikki pitää olla viimeisen päälle tiptop. Superkiiltävät suoristetut tai kiharretut hiukset, täydellisesti muotoillut kasvot, täydellinen salikroppa, superseksikkäät vaatteet jne...

Luonnolliset hiukset, hieman epätäydellinen hymy  ja rennon tyylikkäät vaatteet ovat enemmän omaan makuun.

Vierailija
11/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun täällä tai iltalehdissä on jotain kyselyitä, että kuka on kaunein, valitsen sen joka on saanut vähiten ääniä... Kaipa mulla sitten on vähän erilainen kauneuskäsitys.

Tässä on esimerkki todella kauniista naisesta:

http://bot.fi/236k

Ja tässä sellainen, joka ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen:

http://bot.fi/236l

Vierailija
12/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän pitkistä. laihoista ja hieman feminiinisen näköisistä miehistä, eli sellaisista "näteistä pojista". Selvästi näkyvät lihakset ovat turn-off.

Vierailija
13/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hoikista naisista, joilla on pehmeä pömppövatsa.

Vierailija
14/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään epätäydellisyyksistä, esim siis joku vino hammas, raskausarvet, normaalit arvet. Johtunee varmaan siitä, että mun oma vartaloni on kaukana täydellisestä, tissitkin on eri paria. Näyttäisin varmaan ihan kamalalta peikolta jonkun täydellisen naisen vieressä. :D

Vierailija
15/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä varsinaisesti eroa, mutta olen huomannut, että monien muiden mielestä kauniit ovat omasta mielestäni ihan tavallisen näköisiä. Tosi kauniita on vähän.

Vierailija
16/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä tai iltalehdissä on jotain kyselyitä, että kuka on kaunein, valitsen sen joka on saanut vähiten ääniä... Kaipa mulla sitten on vähän erilainen kauneuskäsitys.

Tässä on esimerkki todella kauniista naisesta:

http://bot.fi/236k

Ja tässä sellainen, joka ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen:

http://bot.fi/236l

Hui kamala. Tuollaisia albiinoja on näytteillä tivolien freak-showssa.

Vierailija
17/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen vaaleita naisia, jotka ovat hoikkia ja pitkiä, näkyvät solisluut, korkea otsa ja pienet rinnat. Ei nyt ole antaa esimerkkikuvaa, mutta yksi tyttö koulussa on juuri tuollainen ja näyttää todella upealta.

miten hoikka, vaalea ja siro nainen eroaa yleisistä kauneusihanteista?

Vierailija
18/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä isot tissit on rumia. Mun oma kuppikoko on c, ja mun mielestä nekin on liian isot. Pienemmät tissit näyttää vaan paljon paremmilta. Silikonitissitkin on jotenkin irvokkaita.

Vierailija
19/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+

Pisamat

Punatukka

Kalpea iho

Voimakas leuka naisella

Pitkä nainen ja hyvin pieni perse

Pariisitar-lookki

-

Mitä tahansa Kardashian

Mitä tahansa jenkkijulkkikset

Trikoot&leggingsit

Lihaksikkaat naiset

Vierailija
20/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkemainen täydellisyys, johon nykyään monet pyrkivät, ei vaan ole mielestäni viehättävää. Persoonallinen ulkonäkö ja tyyli kiinnittää katseeni. Tai vaihtoehtoisesti sellainen oikein klassinen kaunotar Marilyn Monroe -tyyliin. En myöskään pidä suurista rinnoista, niistä tulee henkilöstä riippuen joko emäntämäinen tai maksullinen fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi