Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rumat naiset haluavat komean miehen?

Vierailija
14.09.2017 |

Miksi juuri ne mitäänsanomattomimmat naiset vaativat saada komean ja hyvännäköisen miehen ja arvostelevat miehiä rumiksi/ei tarpeeksi komeiksi heille. Lähipiirissä pari tällaista, tekisi mieli joskus sanoa että katsoisivat peiliin... Ovat sellaisia, että eivät juuri saa miehiltä huomiota, mutta kovat luulot on itsestään kuitenki.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tällainen rumahko nainen. En vaan pysty kerta kaikkiaan tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen, jota en pidä komeana tai seksikkäänä. Ja tuntuisi täysin vieraalta ajatus, että jotenkin ilman mitään halua tai himoa vaan alkaisi jonkun kanssa seksisuhteeseen, jonkinlaisen järkeilyn perusteella. Mahtaisi olla vaivaannuttavia ne seksipuuhat, kun ei ole minkäänlaista halua ja fiilistä. 

Joten minä olen sitten ihan tietoisesti päättänyt jäädä yksin, kun kävi ilmi että sellaiset miehet ei minusta kiinnostu, joista minä olisin kiinnostunut. Jos olisi ollut kova hinku saada perhe, sitten olisin voinut ehkä ajatella, että täytyy ottaa joku joka ei sytytä, että saa sen perheen. Mutta minulle on ollut perheetön ja lapseton elämäkin ihan ok, joten olen sitten ajatellut, että jos en saa ketään kenet haluaisin, olen mieluummin yksin kuin jonkun kanssa vaan.

Kuulostaapa surulliselta. Seksikkyys tarkoittaa sinulle jotain tiettyä ulkonäköä, mutta luonteella, olemuksella jne ei ole mitään väliä? Entä jos se komea mies vammautuisi onnettomuudessa eikä olisi enää komea, niin sitten ei kiinnosta enää? On kyllä järkevää jättäytyä sinkuksi, vaikka komean miehen sattuisitkin saamaan. 

Vierailija
42/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset eivät tiedä, että kukaan mies ei halua heitä. Usein kuvittelevat vielä olevansa haluttavia.

Olet väärässä. Kyllä me tiedämme olevamme rumia, koska se on kerrottu meille jo nuorena. Tiedän varsin hyvin olevani epäviehättävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa "rumista" miehistä on ihan tavallisia miehiä. Tavallinen mies taas löytää seuraa, jos ei ole juntti, tyhmä tai ilkeä. Mikäli miestä ei kukaan huoli vika on yleensä luonteessa.

Vierailija
44/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin komean miehen ihan rehellisesti siksi, että tällöin on mahdollisuus siihen, ettei lapsistani tule rumia. Muuten puolison ulkonäöllä ei ole minulle väliä, rumakin ihminen voi mielestäni olla viehättävä. Tiedän kuitenkin, ettei enemmistö ajattele näin, vaan elämässä on helpompaa kun on kivan näköinen. Pakko niitä geenejä on vähän miettiä isää valitessa! 

Rumia niistä tulee. Ulkonäkö periytyy äidiltä.

Geenit ja siten myös ulkonäkö periytyy molemmilta vanhemmilta.

Itse olen pitkä ja hoikka nainen ruumiinrakenteelta, kuten isänikin on pitkä ja hoikka. Äitini on taas aivan erilainen. En vastaa lainkaan sukuni naisten ulkonäköä. Sukuyhteyttä isääni ei ole epäilty taas koskaan. Ja tietyin pienin ulkoisten ominaisuuksin myös äitiäni esim. osittain sävyiltäni.

Vierailija
45/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä rumalta naiselta joka haluaa komean miehen.

Vierailija
46/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tulee muistaa se, että esim. minun mielestä komea ei välttämättä ole ap:n mielestä komea. Ja päinvastoin. 

Vierailija
47/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sais ihan vapaasti valita, niin jokanen ottaisi uuden Ferrarin eikä vanhaa Ladaa.

Vierailija
48/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa "rumista" miehistä on ihan tavallisia miehiä. Tavallinen mies taas löytää seuraa, jos ei ole juntti, tyhmä tai ilkeä. Mikäli miestä ei kukaan huoli vika on yleensä luonteessa.

Ei löydä. 

Vierailija
49/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tulee muistaa se, että esim. minun mielestä komea ei välttämättä ole ap:n mielestä komea. Ja päinvastoin. 

Mauton klisee, jotain pieniä mielipide eroja voi olla joidenkin pienten epäoleellisten asioiden suhteen, mutta kyllä ne perusraamit on niin miesten kuin naistenkin osalta aika vakio muottiin asetettu ja kaikkien tiedossa.

Vierailija
50/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oikeastaan tunne yhtään rumaa ihmistä. 

Vierailija
51/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauton klisee, jotain pieniä mielipide eroja voi olla joidenkin pienten epäoleellisten asioiden suhteen, mutta kyllä ne perusraamit on niin miesten kuin naistenkin osalta aika vakio muottiin asetettu ja kaikkien tiedossa.

No voi voi sitten. Tämän asian kanssa on sitten vain elettävä. 

Vierailija
52/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tällainen rumahko nainen. En vaan pysty kerta kaikkiaan tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen, jota en pidä komeana tai seksikkäänä. Ja tuntuisi täysin vieraalta ajatus, että jotenkin ilman mitään halua tai himoa vaan alkaisi jonkun kanssa seksisuhteeseen, jonkinlaisen järkeilyn perusteella. Mahtaisi olla vaivaannuttavia ne seksipuuhat, kun ei ole minkäänlaista halua ja fiilistä. 

Joten minä olen sitten ihan tietoisesti päättänyt jäädä yksin, kun kävi ilmi että sellaiset miehet ei minusta kiinnostu, joista minä olisin kiinnostunut. Jos olisi ollut kova hinku saada perhe, sitten olisin voinut ehkä ajatella, että täytyy ottaa joku joka ei sytytä, että saa sen perheen. Mutta minulle on ollut perheetön ja lapseton elämäkin ihan ok, joten olen sitten ajatellut, että jos en saa ketään kenet haluaisin, olen mieluummin yksin kuin jonkun kanssa vaan.

Kuulos

On niillä väliä, mutta kun yleensä se tutustuminen menee ulkonäkö edellä. En usko että se, että alussa mieleisen näköinen muuttuisi esim. onnettomuuden, sairauden tai ikääntymisen takia vähentäisi mitenkään rakkauttani häneen. Siinähän olisi jo rakastunut paljon muuhunkin kuin ulkonäköön, koko persoonaan. Mutta miten sinne asti voisi päästä jonkun kanssa, joka ei alussa nappaa ollenkaan seksuaalisessa mielessä. Niistä tulee kaverimiehiä, joiden kanssa on ihan mukava olla, mutta joiden kanssa ei tunnu sitä kemiaa.

Vierailija
53/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on naisten silmissä komea ja haluttava jos lompakko on vain tarpeeksi paksu.

Vierailija
54/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Esim. mä haluan omasta mielestäni komean miehen, mutta mun maku on 160-170 cm pitkät, laihat ja poikamaiset, älykkönörtin näköiset miehet. Ei mitkään yli 180 cm hiusraja-laatikkoleukamiehet, ne on mulle turn off.

Vierailija
55/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma nainen, ja tietenkin olisi kiva saada komea mies, mutta kyllä minä ymmärrän että komea mies ei koskaan tyytyisi minuun. Minä puolestani tyytyisin ihan ok näköiseen mieheen, mutta näyttää vähän siltä että en kykene sellaistakaan saamaan.

Vierailija
56/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Totta kai ulkonäköasioissa on preferenssieroja, mutta kyllä kaikki tunnistavat kuka on oikeasti kaunis, ja kuka ruma. 

Vierailija
57/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi komeat naiset ottavat ruman naisen? Se on minulle mysteeri.

Itse en edes hakenut koskaan rumia naisia tansseihin. Enkä ollut naistenhaussa tyrkyllä ellei ollut jo vakiotyttöystävää, joka haki.

Vierailija
58/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi komeat naiset ottavat ruman naisen? Se on minulle mysteeri.

Itse en edes hakenut koskaan rumia naisia tansseihin. Enkä ollut naistenhaussa tyrkyllä ellei ollut jo vakiotyttöystävää, joka haki.

Siis komeat miehet ottavat ruman naisen.Korjaus.

Vierailija
59/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Totta kai ulkonäköasioissa on preferenssieroja, mutta kyllä kaikki tunnistavat kuka on oikeasti kaunis, ja kuka ruma. 

Jos asia on näin, mitä ap aikoo asialle tehdä? Tai mitä tälle ilmiölle pitäisi ap:n ja muiden mielestä tehdä? 

Vierailija
60/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Esim. mä haluan omasta mielestäni komean miehen, mutta mun maku on 160-170 cm pitkät, laihat ja poikamaiset, älykkönörtin näköiset miehet. Ei mitkään yli 180 cm hiusraja-laatikkoleukamiehet, ne on mulle turn off.

Minä olen ihastunut naapuriini, koska lyhyiden jutteluiden perusteella minulle jäi hänestä kiva mielikuva. En edes muista kunnolla, miltä hän näyttää. Olen ujo enkä uskalla katsoa ihmisiä kunnolla silmiin. Ei hän mikään stereotyyppisen komea taida olla, mutta olen kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän