Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rumat naiset haluavat komean miehen?

Vierailija
14.09.2017 |

Miksi juuri ne mitäänsanomattomimmat naiset vaativat saada komean ja hyvännäköisen miehen ja arvostelevat miehiä rumiksi/ei tarpeeksi komeiksi heille. Lähipiirissä pari tällaista, tekisi mieli joskus sanoa että katsoisivat peiliin... Ovat sellaisia, että eivät juuri saa miehiltä huomiota, mutta kovat luulot on itsestään kuitenki.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei haluaisi viehättävää puolisoa? Jos peilistä vastaan katsoo ruma naama, ei se aiheuta sellaista reaktiota, että automaattisesti rupeaisi ihastumaan rumiin ihmisiin. Se, mitä sattuu saamaan, on toinen juttu, mutta halutahan voi, vaikka kuun taivaalta.

Kyllä pienestä asti rumuuteen tottuneella on suurempi sietokyky ulkonäön suhteen. Siitä huolimatta on järkevää hommata kaunis puoliso jos haluaa lapsia. On sitten lapsella enemmän toivoa.

Vierailija
22/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun muu ei vaan seksuaalisesti sytytä, ja ilman mitään seksuaalisti kipinää on vaikea olla suhteessa johon kuuluu seksi. 

Itse olen melko ruma nainen ollut aina, ja huomasin jo nuorena sen, että ei vaan yhtään sytytä miehet joita realistisesti pystyn saamaan. Olen kyllä sellaisten kanssa mennyt sänkyyn, jopa seurustellut muutaman kerran, mutta ei vaan sitä kipinää synny. Päinvastoin, ulkoisesti epäviehättävä ihminen alkaa seksissä inhottaa ajan kanssa entistä enemmän. Itse jättäydyin tämän ongelman takia pysyvästi vanhaksipiiaksi, koska en kerran saa niitä miehiä joiden kanssa pystyn olemaan ilman kuvotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma nainen. Mutta aina mun pää kääntyy komean miehen kohdalla. Minun mielestäni komean. Kun se komeus ylipäätään on sen katsojan silmässä. Nytkin katselen yhtä komistusta. Kaverille sanoin että onpas komee huoltomies. Kaverin mielestä ei. Oli kuitenkin tumma, keskimittanen eikä mikää punkero. Mutta kasvonpiirteitä on erilaisia. Hiustyylejä on erilaisia. Vaatteilla saa tietyn kuvan ja tietenkin ryhdikkyys tms.

Mutta tärkeintä on silmät ja hymy. Jos niissä on kopeutta ja epäaitoutta ei komeinkaan ole komein eikä kaunein kaunis.

Mulla muuten on kaksoisleuka, ylipainoa ja tänään just rankka yötyö takana etten varsin kukkeimmillani ollut. Mut se huoltomies hymyili ja moikkas.

Vierailija
24/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun muu ei vaan seksuaalisesti sytytä, ja ilman mitään seksuaalisti kipinää on vaikea olla suhteessa johon kuuluu seksi. 

Itse olen melko ruma nainen ollut aina, ja huomasin jo nuorena sen, että ei vaan yhtään sytytä miehet joita realistisesti pystyn saamaan. Olen kyllä sellaisten kanssa mennyt sänkyyn, jopa seurustellut muutaman kerran, mutta ei vaan sitä kipinää synny. Päinvastoin, ulkoisesti epäviehättävä ihminen alkaa seksissä inhottaa ajan kanssa entistä enemmän. Itse jättäydyin tämän ongelman takia pysyvästi vanhaksipiiaksi, koska en kerran saa niitä miehiä joiden kanssa pystyn olemaan ilman kuvotusta.

Sama. Jään mieluummin vanhaksipiiaksi kun tyydyn vain johonkin, se ei ole sitä toistakaan kohtaa oikein.

Vierailija
25/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistä katsoo huonoryhtinen peikonnäköinen kaksoisleualla varustettu hirviö, ja silti kuvitellaan että komea mies kiinnostuu, vaikka edes ne aiemmat panot eivät ole halunneet mitään enempää kuin parin kerran panon.

Ap

Rölli on ihku! Panisin heti <3

Vierailija
26/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on puutteita ulkonäössä ja mietin mahtaako siinä olla syy, etten yleensä juuri katsele kaunottarien perään. Toisaalta olen kyllä joskus ollut kiinnostunut kauneusihannetta vastaavista naisistakin, mutta silloin olemme olleet jo pitkään läheisiä ja kyse oli muustakin kuin ulkonäöstä.

Vierailija
27/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oma rumuus siitä toisesta yhtään sen paremman näköistä ja haluttavampaa tee.  Tietysti sitten voi jäädä kokonaan ilman jos ei oman tasoista huoli, mutta monille tämä on varmaan ihan ok.

Vierailija
28/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustumassa mieheen, joka ei ulkoisesti vastaa piirteitä, joita olen miehellä pitänyt tärkeinä. (tumma, mieluummin hiukan tukeva kuin laiha, nallemainen). Tämä ei ole mitään noista, mutta näyttää silti silmissäni hyvältä. Arvomaailma, sama harrastus, persoonallisuuspiirteet, huumori. älyllinen keskustelu. Noilla on se isoin merkitys. 

Olen nainen, jota sanotaan kauniiksi miesten ja naisten taholta. Itse pidän itseäni tavallisena, mutta olen "tietoinen", varma itsestäni. Ehkä se on se juttu. Meikkaan vähän tai en lainkaan ja olen sopusuhtainen.

Ellen miellytä tuota miestä tarpeeksi, ei ole katastrofi. Voi olla, että hän hakee muuta kuin minua. Selviää.

Vierailija
29/61 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
30/61 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Minusta tatuoidut naiset ovat rumia, mutta usea pitää heitä himottavina. Lihavat naiset kelpaavat monille,

jopa sairaaloisen lihavat. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.

Vierailija
31/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja joo. Suomalaiset miehet kirjoitti jossain, että eivät halua suomalaisnaisten kanssa sänkyyn, koska saavat paskaa seksiä. En mäkään haluis suomalaista miestä mun sänkyyn. Nää on just niitä kaljamahasia läskejä, jotka ei huolehdi itestään, mutta vaatimukset on kovat.

Vierailija
32/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhatpiiat ovat mt-ongelmaisia.

Vierailija
33/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se "komea" mies on aina joku afrikkalainen metrin leveellä nenällä. Ja KAKKI suomalaiset miehet ovat rumia juntteja ja ulkomaalaiser niin paljon parempia. Jne jne

Oksettaa tuollaiset naiset.

Vierailija
34/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin komean miehen ihan rehellisesti siksi, että tällöin on mahdollisuus siihen, ettei lapsistani tule rumia. Muuten puolison ulkonäöllä ei ole minulle väliä, rumakin ihminen voi mielestäni olla viehättävä. Tiedän kuitenkin, ettei enemmistö ajattele näin, vaan elämässä on helpompaa kun on kivan näköinen. Pakko niitä geenejä on vähän miettiä isää valitessa! 

Vierailija
35/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin komean miehen ihan rehellisesti siksi, että tällöin on mahdollisuus siihen, ettei lapsistani tule rumia. Muuten puolison ulkonäöllä ei ole minulle väliä, rumakin ihminen voi mielestäni olla viehättävä. Tiedän kuitenkin, ettei enemmistö ajattele näin, vaan elämässä on helpompaa kun on kivan näköinen. Pakko niitä geenejä on vähän miettiä isää valitessa! 

Rumia niistä tulee. Ulkonäkö periytyy äidiltä.

Vierailija
36/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan haluaa nimenomaisesti rumaa miestä 

Vierailija
37/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat kauniin naisen?

Saahan sitä aina haluta sukupuolesta riippumatta. Ei se haluaminen väärin ole ;)

Vierailija
38/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaisin naisen joka kertoisi haluavansa ehdottomasti ruman miehen, niin juoksisin äkkiä karkuun. Vaikka ehkä kelpaisinkin hänelle, niin olisi silti liian creepyä.

Vierailija
39/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia niistä tulee. Ulkonäkö periytyy äidiltä.

Väärässä olet, lapseni on poika ja näyttää isältään. 

Vierailija
40/61 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tällainen rumahko nainen. En vaan pysty kerta kaikkiaan tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen, jota en pidä komeana tai seksikkäänä. Ja tuntuisi täysin vieraalta ajatus, että jotenkin ilman mitään halua tai himoa vaan alkaisi jonkun kanssa seksisuhteeseen, jonkinlaisen järkeilyn perusteella. Mahtaisi olla vaivaannuttavia ne seksipuuhat, kun ei ole minkäänlaista halua ja fiilistä. 

Joten minä olen sitten ihan tietoisesti päättänyt jäädä yksin, kun kävi ilmi että sellaiset miehet ei minusta kiinnostu, joista minä olisin kiinnostunut. Jos olisi ollut kova hinku saada perhe, sitten olisin voinut ehkä ajatella, että täytyy ottaa joku joka ei sytytä, että saa sen perheen. Mutta minulle on ollut perheetön ja lapseton elämäkin ihan ok, joten olen sitten ajatellut, että jos en saa ketään kenet haluaisin, olen mieluummin yksin kuin jonkun kanssa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi