Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat kokkausmokat

huono kokki
14.09.2017 |

Mikä on pahin tohelointisi kokatessa? Kuvaa tilannetta, milloin ruoat ovat lentäneet roskiin syömäkelvottomina, kokkauksen lopputulos on ollut suorastaan hupaisa tai kokkaus on aiheuttanut suoranaista vahinkoa keittiön tavaroille, sisustukselle tai terveydelle. Tai ainakin aiheuttanut pahan sotkun tai käryn.
Onko täällä muita kelle sattuu ja tapahtuu?

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun ajatuksissaan laittaa leipomukseen currya kanelin sijaan...

Vierailija
2/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köksän tunnilla eräs poika sotki keskenään tl ja dl lyhenteet ja iski ruokaan desin suolaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin chiliä. Silmäkulmaa rupesi kutittamaan, niin menin sitten hieraisemaan chilit silmään. Siihen päälle ruoka oli niin tulista, että roskiin meni.

Vierailija
4/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasin chiliä. Silmäkulmaa rupesi kutittamaan, niin menin sitten hieraisemaan chilit silmään. Siihen päälle ruoka oli niin tulista, että roskiin meni.

Mulle on käynyt näin Tabascon kanssa. Tippui pieni tippa sormelle ja pyyhkäisin sen vain paperilla pois ja menin sen jälkeen rapsuttelemaan silmää. Auts.

Vierailija
5/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se, kun ajatuksissaan laittaa leipomukseen currya kanelin sijaan...

Minä taas tein just päinvastoin, mutta oli ihan syötävää. Tosin en kehdannut tarjota lapsille ja kaverilleen vaan vedin itse.

En ole tainnut mitään heittää kokonaan pois, jotkut epäonnistuneet yrityksetkin olen saanut ujutettua toiseen ruokaan eivätkä ole siellä haitanneet.

Vierailija
6/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravistelin oikein rivakasti ruokakermapurkkia mikä olikin avattu. Joo, hiukset ja silmälasit ihan kermassa.

Vierailija
7/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jauhelihaperunakeittoa 5 henkiselle perheelle. Oikein parin päivän täyden kattilallisen. Ensin ruskistin jauhelihan pannussa ja sitten kippasin sen isoon kattilaan perunoiden ja sipulien sun muun joukkoon. Keittelin sitä aikani ja sitten maistoin ja maistui tiskiaineelta. Ajattelin että mitä kummaa. Onko tiskatessa kattila jäänyt huuhtelematta. Sitten maistelin enemmän ja ajattelin että ei tätä oikein voi syödä. Ihmettelin aikani ja näin tiskiaineen lieden vieressä. Olin ruskistanut jauhelihat tiskiaineessa. Ihmettelinkin että miksi öljy niin vaahtoaa:)

Kippasin keiton kompostiin.

Vierailija
8/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pinaattikeittoon valkopippurin sijaan valkosipulijauhetta. Yöks!

Vierailija
9/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sisarus sai päähänsä että kukin pitää vuorovuosina muille sisaruksille pikkujoulut. Saatiin läpi  viitenä vuonna:)

Meillä kun pidettiin pikkujoulut niin tarjosin jouluaterian kinkkuineen ja riisipuuroineen ja luumukiisseleineen. Kokkasin siinä sitten luumukiisseliä ja vanhin tyttäreni varmaan jotain 10 putsasi pöytiä tiskirätillä. Hääräsin sitten siinä ja luumukiisseli oli tiskialtaassa ja tytär tulee rättinsä kanssa ja puristaa sen luumukiisseliin. Siinä katseet kohtasivat että taisi tulla vahinko mutta katseet viesti että vaikenemisen laki omerta astuu voimaan. Tupa täynnä vieraita ja oli puuron ja luumukiiselin aika.

Vierailija
10/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei nyt mikään pahin moka ole, mutta leivoin sämpylöitä ja olin niin tohelo, että en sitten lainkaan kohottanut hiivaan tekemääni sämpylätaikinaa. Suoraan uuniin vaan. Ei ollut kyllä mikään ylpeilyn aihe ne sämpylät. Mieskin ihmetteli vähän koostumusta. Erehtyessä oppii.

Vierailija
11/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun yritän leipoa. Olen ihan järjettömän huono leipomaan, vaikka seuraisin mitä ohjetta miten tarkkaan tahansa, aina lopputulos on jokinsortin katastrofi. Sämpylät näyttää yleensä aina jonkinlaisilta meteoriiteilta.

Vierailija
12/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun yritän leipoa. Olen ihan järjettömän huono leipomaan, vaikka seuraisin mitä ohjetta miten tarkkaan tahansa, aina lopputulos on jokinsortin katastrofi. Sämpylät näyttää yleensä aina jonkinlaisilta meteoriiteilta.

Sama homma. Olen keliaakikon äiti ja en millään saa gluteenittomia leipomuksia onnistumaan. Sämpylät on joko lättänöitä, raakoja tai kivikovia. Vastikään leipomani muffinssit oli sisältä raakoja vaikka olivat yli suositusajan uunissa. Pizzaohjeita olen kokeillut jo kolme ja kaikki omituisen koostumuksen omaavia. Nyt ostin rahkapulla-ainekset. Voin raportoida miten meni. :D

Vierailija
13/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin pinaattikeittoon valkopippurin sijaan valkosipulijauhetta. Yöks!

No tämä ei saisi mua heittämään pois, ja muutenkin kun ajattelee että jos sen pienen hitusen mitä yleensä valkopippuria laittaa korvaisi valkosipulilla, niin ei kai se edes juuri maistu.

t. pihi

Vierailija
14/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuna-suolasin lohta valmiilla sitrus-pippurimausteella (ei sitruunapippuri) ja kaloista tuli pinnaltaan kelta-vihreitä. Oli kiva yllätys, sillä kalat oli menossa juhlapöytään ja niitä oli varmaan se 20 kiloa. Leikattua lohta ei voinut latoa takaisin kalan muotoon, sillä se näytti ihan pilaantuneelta - vaan ne piti kikkailla rullille ja koristella tillillä ja sitruunaviipaleilla ettei värivirhe paljastuisi.

Vierailija
15/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Olen keliaakikon äiti ja en millään saa gluteenittomia leipomuksia onnistumaan. Sämpylät on joko lättänöitä, raakoja tai kivikovia. Vastikään leipomani muffinssit oli sisältä raakoja vaikka olivat yli suositusajan uunissa. Pizzaohjeita olen kokeillut jo kolme ja kaikki omituisen koostumuksen omaavia. Nyt ostin rahkapulla-ainekset. Voin raportoida miten meni. :D

Odotan innolla. :D

Vierailija
16/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 4 pizzaa, vaikka piti tilata vaan 3.

Vierailija
17/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin raakapakasteisen dallaspullan mikroon täydelle teholle n. 7 minuutiksi.

Vierailija
18/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipominen on kivaa kun siinä tulee kädet niin puhtaiksi sanoi entinen piika.

Vierailija
19/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leipominen ei onnistu niin epäilen että on puutteita empatiakyvyissä.

Olen ihan tosissani tämän kanssa ja luulen että olen oikeassa.

Vierailija
20/181 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos leipominen ei onnistu niin epäilen että on puutteita empatiakyvyissä.

Olen ihan tosissani tämän kanssa ja luulen että olen oikeassa.

??