Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiotte äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa (2019)?

Vierailija
14.09.2017 |

Olen kiinnostunut tästä, koska tuntuu et kaikki haukkuu kaikkia puolueita? Kertokaa siis!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa asua tynnyrissä

Vierailija
62/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa, kuten viimeksikin.

Ja tuohon että kaikki haukkuu kaikkia puolueita: en minä ainakaan. Monen puolueen joko ohjelmasta tai käytännön toimista löytyy myös hyvää, monessa puolueessa on mukana myös fiksuja tyyppejä. Mutta kaikissa on myös niitä typerämpiä tapauksia ja omia keskenään kiisteleviä kuppikuntiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin viime vaaleissa eli Vasemmistoliittoa. Presidentinvaaleissa todennäköisesti myös samaa kuin viime vaaleissa eli Pekka Haavistoa (oli muuten eka kerta, kun äänestin vihreitä; tälläkin kertaa valitsen henkilön mukaan, en puolueen.)

Vierailija
64/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ope kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ope kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluatte äänestää vihreitä tai vasemmistoa, jotka avosylin haluavat kaikki kyseenalaisen moraalin omaavat hyväkuntoiset partajonnet tänne?? Petsut ainoa, joka tämän hulluuden haluaa pysäyttää eli ehdottomasti persut!!

Vaikka sinulle maahanmuuttopolitiikka on näköjään ainut merkitsevä poliittinen kysymys, niin monelle muulle se ei ole, vaan aivan mitättömän pieni verrattuna vaikkapa kysymyksiin verotuksesta ja työmarkkinapolitiikasta. Tai vaikkapa verrattuna ilmastokysymyksiin ja kaupunkien kehittämiseen.

Ei kannata elää tynnyrissä.

Tynnyrissäpä hyvinkin. Minulla on fm paperit yliopistosta ja olen asunut kolmessa maassa Suomen lisäksi. Monet muut asiat politiikassa eripuolueiden ja heidän ohjelmien välillä on loppupeleissä hyvin pieniä. Maahanmuutto asia on ainoa, jolla erotaan tästä muusta porukasta. Minua inhottaa katsella millaiseksi tietyt alueet ovat muodostuneet viimeisen 15 vuoden aikana kotikaupungissani. Sinä mahdollinen minua arvosteleva ns cityvihreä, aivan turha tulla vähättelemään minun kokemuksiani Suomesta, IsoBritanniasta, Ranskasta ja Ruotsista!

Meni arvauksesi sinänsä vähän väärin, en ole Vihreiden tai Vasemmistoliiton kannattajakuntaa. Mutta siltikään minulla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää tai käsittää, miksi jotkut näitä puolueita äänestävät. Sinähän et sitä käsittänyt ja se ilmeisesti johtunee siitä, että et näe muuta kuin maahanmuuttopolitiikan.

Ja sinulla tuntuu olevan vaikeuksia luetunymmärtämisessä! Mitähän minä mainitsin juuri muiden puolueiden ohjelmista. Mene sinäkin töihin ja palstaile vähemmän!

65/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa tai vihreitä äänestän. En oikein tiedä, kumpaa kannatan enemmän, mutta kumpikin ajaa minulle tärkeitä asioita. 

Vierailija
66/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät. Ainoa puolue joka on selkeästi sanoutunut irti rasismista.

Vierailija
67/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps.

Vierailija
68/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps

Vierailija
69/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Laurasta pressa.

Vierailija
70/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS.

Ps. Huhtasaaresta tulisi ensimmäinen _kaunis_ Presidentti.

Ja presidentin pitää olla kaunis, koska...?

Sauli ei ehkä ole komea mies, mutta minusta hän on ollut harvinaisen pätevä ja koko kansan presidentti. Huhtasaari on niin jyrkkä ja mustavalkoinen ihminen, että hän ei voi milloinkaan olla koko kansan edustaja. Eikä hän mielestäni ole ylipäänsä erityisen kaunis, ihan tavallinen porilainen nainen. Haukiokin on kauniimpi, jos nyt tässä aletaan näitä porilaisia miettimään.

Vierailija
71/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS.

Ps. Huhtasaaresta tulisi ensimmäinen _kaunis_ Presidentti.

Ja presidentin pitää olla kaunis, koska...?

Sauli ei ehkä ole komea mies, mutta minusta hän on ollut harvinaisen pätevä ja koko kansan presidentti. Huhtasaari on niin jyrkkä ja mustavalkoinen ihminen, että hän ei voi milloinkaan olla koko kansan edustaja. Eikä hän mielestäni ole ylipäänsä erityisen kaunis, ihan tavallinen porilainen nainen. Haukiokin on kauniimpi, jos nyt tässä aletaan näitä porilaisia miettimään.

Ja miksi ei saisi olla? Nätti keulakuva uppoavalle laivalle nimeltä suomi. Niinistö ei ole todellakaan koko kansan edustaja. Jyrkkyyttä ja mustavalkoisuutta ei ole oman kansan laittaminen etusijalle omassa maassa.

Vierailija
72/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa äänestän :) jos Li Andersson on ehdolla, niin sille menee todennäköisesti ääneni

Vierailija
73/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja taidan tällä kertaa.

Vierailija
74/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ensin

Vierailija
75/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä. Olen arvoiltani tosin ennemmin sosiaalidemokraatti, mutta SDP tuntuu jotenkin ummehtuneelta nykyään. Sitäpaitsi työelämäni on varsin silputtunutta freelance, määräaika, hoitovapaa-settiä. Tuntt, että vihreät ymmärtävät SDP:tä tällaisia nykytyöelämän haasteita.

Vierailija
76/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä kokoomusta. Olen hyvin toimeentuleva työssä käyvä nainen. Oksettaa kuitenkin tuo puolueen omaan pesään veto ( kai ne kaikki muutkin puolueet sen tekevät). Kaikki mulle, mulle ja mun kaverille. Me ollaan niin hyvin voivia ja sivistyneitä. Köyhät lautalle ja unohdetaan, oma vika jos on köyhä. 

Hyi oksetus!

Vierailija
77/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä, koska se on persujen päävastustaja (joskaan persut eivät kummoista vastusta anna).

Vierailija
78/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset, etenkin nyt kun linja on selvä ja rivit siivottu.

Vierailija
79/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocktailkirsikoita

Vierailija
80/88 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaaren nimen mainitseminen näyttää johtavan viestin hävittämiseen, mutta siinähän pelkurit räpellätte. Huhtis haastaa tiukasti Niinistön pressanvaalissa, ja persut on seuraavassa eduskunnassa pääministeripuolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi