Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamosväsymys ei meinaa päästää minua tiskaamaan

Vierailija
14.09.2017 |

Olisi isot tiskit. Likaisia astioita on työpöydällä asti pinoissa, kun tiskipöytä ei riittänyt. Olen lykännyt tiskaamista noin viikon. Kaamosväsymys on aiheuttanut sen. Miten ihan oikeasti taistelisin sitä vastaan? Luomukookosöljyä ehdotettu. Muita ehdotuksia? Syön jo d-vitamiinilisää.

"Et sinä jaksa. Et jaksa muuta kuin käydä pitkäksesi ja nukahtaa rentoutusvideon myötä nokosille", kaamosväsymys kuiskaa ja hivelee otsaani hämärällä kädellään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole kaamosta vielä missään, joten potku persuksillesi ja tiskaamaan siitä!

Vierailija
2/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaine säätä on ollut. Ainakin minulle se aiheuttaa pientä alakulua/väsymystä.  Korkeapaineessa vaikutus on päinvastainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaamos, kun ei ole vielä edes syyspäiväntasaus.

Vierailija
4/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi iltapäivälehden jutussa että joillain kaamosväsymys alkaa jo elokuussa. En jaksa hakea juttua tähän. Itse kuulun noihin. ap

Vierailija
5/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken lusikallisen luomukookosöljyä ja nyt nautin lasin vettä tässä sohvalla samalla kun kirjoittelen. Haukottelen minuutin välein. Silmät lumppaa. Jäseniä särkee. Tiskivuori odottaa. ap

Vierailija
6/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko kaamosta, kroppa vaatii lepoa. Jos sen verran jaksaa, niin soita ja tilaa astianpesukone asennuksineen. Saa talvella kaamoksen kanssa kuunnella unettavaa lorinaa astioitten peseytyessä itsekseen. Sano asentajille, että tuovat paketin vihreitä kuulia tullessaan. Lups lups krooh. 😴

Vierailija
7/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on katsoa leffa 30 päivää pimeyttä(?), ei uskalla nukkua joten tiskit häviää.

Vierailija
8/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin tässä. Söin toisen lusikallisen luomukookosöljyä. Tiskivuori odottaa. Ei voimia. ap

Vierailija
9/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoi iltapäivälehden jutussa että joillain kaamosväsymys alkaa jo elokuussa. En jaksa hakea juttua tähän. Itse kuulun noihin. ap

Olet vain saamaton. Jospa tiskaisit jatkossa useammin niin sitä tiskiä ei  ehtisi kertyä.Kaamosväsy on vaan tekosyy, oikea syy on puhdas laiskuus.

Vierailija
10/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kaikkee voi kaamoksen piikkiin laittaa. Nyt persus ylös penkistä ja tiskaamaan. Mullakin tiskit odottaa, eli tiskataanpa kilpaa:)

Vierailija
11/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hän olla sairaskin, mutta ei vain vielä tiedä sitä. Ap, mene lääkäriin, täysi verenkuva, aivojen mri.

Vierailija
12/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiiniöljy auttaa tehokkaammin kun kookosöljy:) Kyllä väsymykset väistyy.

Vierailija
13/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskasin, laitoin ruokaa, selvittelin ja laitoin pyykit koneeseen. ap

Vierailija
14/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ole kaamosta vielä missään, joten potku persuksillesi ja tiskaamaan siitä!

Totta, eihän Tokmannikaan pärjää, koska "talvi oli liian lämmin ja kesä liian viileä".

Vierailija
15/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskasin, laitoin ruokaa, selvittelin ja laitoin pyykit koneeseen. ap

Hyvä sinä. Älä nyt usko kaikkee mitä lääkärit lehtiin kirjottelee:)

Vierailija
16/16 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, eihän Tokmannikaan pärjää, koska "talvi oli liian lämmin ja kesä liian viileä".

Joopa. Jää lumilapiot, pulkat ja uimapuvut hyllyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi