Tärkeää asiaa kaupan ostoskärryistä!
Hei! Olen todella huolestunut siitä että vanhemmat, usein ei-suomalaiset istuttavat pienet lapsensa haalareissa ja ulkokengät jalassa sinne kärryyn. Aina ei kehtaisi olla sanomassa. (Olen kyllä puuttunut asiaan kun olen nähnyt pienen lapsen rattaissa kylmällä ilmalla heikosti puettuna ilman hanskoja. Siihen tuli toinenkin nainen nätisti selittämään että kyllä pitää laittaa tumput käteen)
Voisitteko kauppiaat, ( jos joku nyt ehtii av:ta lukea, laittaa jonkin kyltin siihen kärryparkkiin, missä olisi piirrettynä lapsi kärryissä ja ruksi päälllä kieltomerkkinä? Teksti Suomeksi ja Englanniksi, niin ei k.o. ryhmä joka tätä lähinnä harjoitta, saisi pultteja kiellosta.
Kiitos sinulle tamperelainen market-kauppias, joka olet tämän tehnyt!
Kiva laittaa sinne koirankakkaisiin kärryihin ruokatarvikkeita ja kotona sitten pöydälle ja jääkaappiin. Yäk! Viekää myyjät viestiä pomoille! Ei maksa paljon ja saatte asiakkaita meistä "pöpökammoisista"
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ne koritkin kyllä ällöttää. Kun ne on pinossa, niin osuuko se ylemmän korin "lattiapohja" muuten sinne alemman "sisäpohjaan"?
Ei osu, pari senttiä jää väliin.
Kaupassa, jossa työskentelen, pestään korit ja kärryt vain muutaman kerran vuodessa painepesurilla pysäköintihallissa. Useamminkin pitäisi pestä, mutta pomoja ei kiinnosta. Kassahihnat sentään putsataan viikoittain.
Kihomatoja??? Ei!!