Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita noloin "peliliike", mitä naiset ovat yrittäneet sinuun

Helppo huudella
12.09.2017 |

Ai niin, eihän naiset uskalla tehdä aloitteita.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kiltti ja kunnollinen kympin tyttö olin juonut hieman liikaa ja syönyt aivan liian vähän. Tanssiessa törmäsin pylly edellä erääseen kavaljeeriin, joka innostui hyvinkin rohkeaan kanssakäymiseen kanssani. Havahduin, kun kaverit hakivat minut kädestä pitäen pöytäämme ja tuhannen jurrissa sammuin sohvalle. Kaverit kertoivat, että tanssimme oli kuin seisaaltaan paneksimista, eli todella noloa *facepalm* Toivottavasti en enää koskaan törmää tähän mieheen.

Vierailija
22/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiii, tulee mieleeni eräs trauma. Otin Interin yökerhossa 80-luvulla yhtä komeaa kaveria kravatista kiinni ja vedin luokseni antaakseni pusun oikein elokuvatyyliin. En vain huomannut, että takavasemmalla seisoi sen tyttöystävä myrtyneen näköisenä. Katosin vähin äänin naistenvessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet naiset negaavat äärimmäisen komeaa ja itsevarmaa miestä. Logiikka, että tuo luulee olevansa taivaan lahja naisille ja minäpä otan luulot pois. Se ei kyllä toimi koskaan, sillä se mies on tosiaan niin monen naisen mielestä hyvännäköinen, ettei sen tarvitse välittää, kun joltain muulta saa varmasti.

Niin ja tuohan on tietysti aina pelkkä peliliike, eikä ihan vain yritys päästä tyypistä eroon? Kyllä minä ainakin olen antanut montakin kertaa ihan tahallani pakit komealle ja itsestään liikaa luulevalle miehelle. Ei ole kyllä ollenkaan harmittanut, että ovat siirtyneet seuraavaan naiseen, vaan se on ollut ihan tavoitekin. 

Se on yllättävän monella peliliike. Aivan älytöntä. Naiset vielä itse menevät juttelemaan sille miehelle eivätkä poistu millään.

Seurasin tällaista sivusta ekana iltana, kun tapasin mieheni. Yksi nainen yritti siinä koko ajan iskeä häntä olemalla hirveän ilkeä ja tyly. Ei päästänyt miestä millään menemään tilanteesta ja mulkoili minua vihaisesti. Mies olisi voinut laittaa sen poikki, mitta hän taisi kierosti nauttia tilanteesta, siis kun yksi nainen iskee epätoivoisesti arvostelemalla ja toinen iskee ehdottamalla suoraan ja odottamalla sitten kärsivällisesti vieressä, että hän vapautuisi.

N

No kuulostaa kyllä todella oudolta. Yrittää iskeä olemalla ilkeä ja tyly ja ihan itse tuppautuu seuraan, vaikka sinäkin olit vieressä? Oletko varma, etteivät tunteneet entuudestaan? 

Tunsivat kyllä, siksi se nainen tietysti ajatteli, että mies olisi enemmän hänen. Ei vaan ollut mitään mahdollisuuksia, koska hännoli hirveän ruma ja mies on sattulta äärettömän pinnallinen. (Tämän helmen kanssa siis olen mennyt naimisiinkin, joten tiedän.)

Ai niin, yksi todella kaunis nainen yritti kerran iskeä häntä, kun olin vieressä, vetämällä hameen korviinsa ja esittelemällä alusvaatteitaan. Se oli minusta tosi nolo peliliike, mutta näytti kyllä toimivan, mies selvästi kiihottui ja olisi takuulla lähtenyt, jos olisi ollut sinkku.

Vierailija
24/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyytää kotiinsa korjaamaan tai asentamaan jotain. No panemiseksi se aina menee.

Vierailija
25/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet naiset negaavat äärimmäisen komeaa ja itsevarmaa miestä. Logiikka, että tuo luulee olevansa taivaan lahja naisille ja minäpä otan luulot pois. Se ei kyllä toimi koskaan, sillä se mies on tosiaan niin monen naisen mielestä hyvännäköinen, ettei sen tarvitse välittää, kun joltain muulta saa varmasti.

Niin ja tuohan on tietysti aina pelkkä peliliike, eikä ihan vain yritys päästä tyypistä eroon? Kyllä minä ainakin olen antanut montakin kertaa ihan tahallani pakit komealle ja itsestään liikaa luulevalle miehelle. Ei ole kyllä ollenkaan harmittanut, että ovat siirtyneet seuraavaan naiseen, vaan se on ollut ihan tavoitekin. 

Se on yllättävän monella peliliike. Aivan älytöntä. Naiset vielä itse menevät juttelemaan sille miehelle eivätkä poistu millään.

Seurasin tällaista sivusta ekana iltana, kun tapasin mieheni. Yksi nainen yritti siinä koko ajan iskeä häntä olemalla hirveän ilkeä ja tyly. Ei päästänyt miestä millään menemään tilanteesta ja mulkoili minua vihaisesti. Mies olisi voinut laittaa sen poikki, mitta hän taisi kierosti nauttia tilanteesta, siis kun yksi nainen iskee epätoivoisesti arvostelemalla ja toinen iskee ehdottamalla suoraan ja odottamalla sitten kärsivällisesti vieressä, että hän vapautuisi.

N

No kuulostaa kyllä todella oudolta. Yrittää iskeä olemalla ilkeä ja tyly ja ihan itse tuppautuu seuraan, vaikka sinäkin olit vieressä? Oletko varma, etteivät tunteneet entuudestaan? 

Tunsivat kyllä, siksi se nainen tietysti ajatteli, että mies olisi enemmän hänen. Ei vaan ollut mitään mahdollisuuksia, koska hännoli hirveän ruma ja mies on sattulta äärettömän pinnallinen. (Tämän helmen kanssa siis olen mennyt naimisiinkin, joten tiedän.)

Ai niin, yksi todella kaunis nainen yritti kerran iskeä häntä, kun olin vieressä, vetämällä hameen korviinsa ja esittelemällä alusvaatteitaan. Se oli minusta tosi nolo peliliike, mutta näytti kyllä toimivan, mies selvästi kiihottui ja olisi takuulla lähtenyt, jos olisi ollut sinkku.

No eihän tuo sitten mikään iskuyritys ollut, jos hän tunsi miehen entuudestaan. Ehkä heillä on ollut jotain sutinaa aiemmin ja nainen oli nyt sen takia miehelle vihainen. Ei se ole mikään iskuyritys tai negaamista, vaan ihan oikeita tunteita. 

Minut kerran jätti eräs mies pitkän veivaamisen jälkeen ilman mitään selityksiä. Yhtäkkiä ei vain vastannut puheluihin jne. Sitten näin baarissa hänet ja menin hänelle avautumaan ja kysymään, mitä tapahtui jne. Kun sitten miehen seuraan tuli joku nainen, jota en ollut ennen nähnyt, mies lähti hänen kanssaan tilanteesta pois ja kuulin, kun mies sanoi naiselle, että "en minä tiedä, mitä tuo nyt skitsoaa, yhtäkkiä vain tuli tuohon huutamaan". Tottakai mies sai tilanteen selitettyä naiselle siten, että minä olin se sekopää. 

Vierailija
26/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nainen ole jo tehnyt aloitteen jos hymyilee ja katsoo silmiin? Itse en ainakaan katso sellasia silmiin tiiviisti joista en kiinnostu. Toinen juttu että kapakoissa ja kaljapaikossa on varmasti helppp tehdä aloite kun on ottanut. Mutta entäpä selvin päin jossaain marketin kulmalla tai työpaikalla tms.

Varsinkin jos aika jona näkee on rajallinen ja joutuisi tapaamaan toista vielä pakkien jälkeen?

Itse tein pitkän katselun jälkeen tälläissessä tilanteessa aloituksen. Kun tuli sopiva keskustelu, minkä varjolla tein aloitteen. Mies naurahti ja sanoi että on oottanu koska teen aloitteen. Ja että hänelle on nyt helpotus sanoa ettei meillä ikinä olisi mitään tekemistä toistemme kanssa ja että häntä on inhottanut mun flirtti. Vaikka vastasi siihen.

Nyt pysyn omissa oloissa. Hän pyysi anteeksi ilkeyttään mutta toivoi että pointti tuli selväksi.

Minulle hetket työssä olivat noloja tuon jälkeen ja vasta nyt paikkaa vaihdettuani voin huokaista helpotuksesta.

Vierailija
27/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut iskuyritys, mutta saatettiin käsittää siten. Poikakaverini oli ulkomailla matkoilla, mutta menin tyttöjen kanssa silti bilettämään. Baarissa tuli vastaan mieheni kavereita, jotka tunsin hyvinkin. Eräs heistä koki illan lopuksi velvollisuudekseen saattaa minut turvallisesti kotiin, etten joudu yksin kulkiessani raiskatuksi. Siinä sitten jäimme juttelemaan vaikka mitä syvällisiä talon pihalle, kunnes tuli kylmä ja ehdotin, että voidaan mennä meille sisälle juomaan vaikka kuumaa teetä. Tämä kaveri kieltäytyi ja lähti sitten kotiinsa.

Jälkikäteen tajusin, että vaikutinkohan tämän (oikeasti!) viattoman teekutsuni kanssa siltä, että olisin ollut valmis seksiin hänen kanssaan? En kehdannut koskaan puhua asiasta kenellekään, edes miehelleni, ja toivon ettei tämä kaverikaan sitä muista.

8-0

Vierailija
28/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo huudella kirjoitti:

Ai niin, eihän naiset uskalla tehdä aloitteita.

Miksi sitten teit tämän aloituksen jos et itsekään usko sen aiheuttavan keskustelua?

Vierailija
29/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolo peliliike tarkoita etteikö se toimisi. Vaikka kurkkupurkin kanssa mennä naapurin sinkkumieheltä pyytämään apua avaamiseen ja sitten kiitokseksi pyytää kahville! En varmasti kieltäytyis :D

Vierailija
30/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei kukaan mene "teelle".

Vierailija
31/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No eihän tuo sitten mikään iskuyritys ollut, jos hän tunsi miehen entuudestaan. Ehkä heillä on ollut jotain sutinaa aiemmin ja nainen oli nyt sen takia miehelle vihainen. Ei se ole mikään iskuyritys tai negaamista, vaan ihan oikeita tunteita. 

Minut kerran jätti eräs mies pitkän veivaamisen jälkeen ilman mitään selityksiä. Yhtäkkiä ei vain vastannut puheluihin jne. Sitten näin baarissa hänet ja menin hänelle avautumaan ja kysymään, mitä tapahtui jne. Kun sitten miehen seuraan tuli joku nainen, jota en ollut ennen nähnyt, mies lähti hänen kanssaan tilanteesta pois ja kuulin, kun mies sanoi naiselle, että "en minä tiedä, mitä tuo nyt skitsoaa, yhtäkkiä vain tuli tuohon huutamaan". Tottakai mies sai tilanteen selitettyä naiselle siten, että minä olin se sekopää. 

Turha väitellä asiasta, kun et tunne kumpikaan. Miksi sinulle on niin tärkeää väittää, etteivät naiset koskaan harrasta negaamista?

Ja vaikka pidän mahdollisena miehellä olevan parhaillaankin vaikka kuinka paljon sutinaa muiden naisten kanssa, niin tuon nainen kanssa ei ole voinit olla. Mistäkö tiedän? Hän näytti itäsaksalaisen kuulantyöntäjän ja sotanorsun yhdistelmältä ja mies on hyvin pinnallinen ja tykkää vain kauniista missityyppusistä naisista.

Vierailija
32/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kysyi yökerhossa onko kelloni aito ja missä kaupunginosassa asun. Hän kun ei halunnut muuttaa köyhien alueelle.

Ei jatkoon.

Vierailija
33/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee hymyillen. "Moi. Haluisitko tarjota mulle drinkin? Tsihii". Sit kun tarjoon niin kiitti moi.

Tuo on noloa vaikka ei ole peliliike vaan hyväksikäyttöä! Nuorena ja vähän ujona lankesin pari kertaa tähän ja naiset drinkin saatuaan karkasivat vessaan. Harmittavan yleistä käytöstä ja nykyään sanon aika tylysti etten todellakaan tarjoa!

Vierailija
34/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Ei nolo peliliike tarkoita etteikö se toimisi. Vaikka kurkkupurkin kanssa mennä naapurin sinkkumieheltä pyytämään apua avaamiseen ja sitten kiitokseksi pyytää kahville! En varmasti kieltäytyis :D

Heh. Oltiin kerran kaverini kanssa matkoilla ja ostettu hotellihuoneeseen viinipullo. Ei saatu korkkia auki, joten koputettiin naapurihuoneen oveen josko saisi apua. Sen avasi muslimimies joka vilkaisi kerran meitä ja viinipulloa. Hänen kasvoilleen levisi kauhistunut ilme ja löi äkkiä oven kiinni. Kertoo varmaan kavereilleen turmeltuneista länsimaisista naisista, jotka ahdistelevat tuntemattomia kunnollisia miehiä joka puolella :)

Vierailija
35/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pyytää kotiinsa korjaamaan tai asentamaan jotain. No panemiseksi se aina menee.

No eihän tuossa mitään noloa peliliikettä ole...

Meille tuotiin Jyskistä parisänky, ja pakumiehet nauroivat mulle, että testataanko?

Onneksi olen hurttiin huumoriin taipuvainen ja nauroin vaan.

Vierailija
36/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa oli kun keski-ikäinen nainen alkoi tuijottelemaan mua töissä. Okei saatoin sille hymyillä ja iskee silmää ja juteltiinkin joskus. Mutta en ollut tippaakaan kiinnostunut, se oli ajankulua. Työkaverit huomautteli mulle naisesta aika karkeesti ja monesti mietin kuinka saan tuijottelun loppumaan. En menny sen läheelleekkää kun oli töissä tai taukolla.

Kerran se sitte tuli taas tuijottaa minuu niin kysyin miksi se aina tuijottaa mua. Olin kuulema niin kuuma että pakko katsoo. Sanoin suorat sanat että jos tuijottelu ei lopu nii pomo paikalle. Naisen mielestä olin antanut aihetta tuijotukseen. Sanoin tehneeni niin piruuttani, niinkuin teinkin.

Onneksi se uskoi ja lopetti minun jahtaamisen.

Vierailija
37/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Turha väitellä asiasta, kun et tunne kumpikaan. Miksi sinulle on niin tärkeää väittää, etteivät naiset koskaan harrasta negaamista?

Ja vaikka pidän mahdollisena miehellä olevan parhaillaankin vaikka kuinka paljon sutinaa muiden naisten kanssa, niin tuon nainen kanssa ei ole voinit olla. Mistäkö tiedän? Hän näytti itäsaksalaisen kuulantyöntäjän ja sotanorsun yhdistelmältä ja mies on hyvin pinnallinen ja tykkää vain kauniista missityyppusistä naisista.

Ei se olekaan minulle tärkeää. Minusta tuossa on nyt vain olennainen ero näihin perinteisiin iskuyrityksiin juuri tuo, että he tunsivat entuudestaan ja sinulla on ainoastaan miehesi sana siitä, mitä heidän välillään on tapahtunut. 

Voi hyvin olla, että tilanne on tuollainen kuin sanoit, en sitä kiistä. Mutta jostain sille naiselle kuitenkin oli tullut se käsitys, että mies on enemmän hänen ja siinä tilanteessa ei mielestäni voi puhua iskemisestä tai negaamisesta. Omistushalusta ja epätoivosta kylläkin. 

Vierailija
38/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran opiskeluaikana eräs neito "unohti" illanistujaisissa neuletakkinsa mun kämpille. Seuraavana päivänä hän sitten tuli hakemaan sen ja tuppautui jäämään kahville. En tiedä oliko tämä nolo, mutta vähän kiusallinen.

Toisen kerran taas mökkibileiden jälkimainingeissa eräs toinen neito tuli mun huoneeseen, riisui vaatteensa ja tuli mun peiton alle. Vähän aikaa yritin jatkaa unia ja olla vaan ja lopulta neiti ymmärsi, ettei tule saamaan sinä yönä. Muuten ns. "syöttö lapaan", mutta olin juuri tavannut toisen ja en halunnut vaarantaa sitä. Känniselle nuoren miehen mielelle aika tiukka ratkaisu.

Ja kolmas vielä. Tutun exä haki tanssimaan ja lähes välittömästi tivasi seurustelutilanteen, kertoi muuttaneensa omilleen ja kysyi, että milloin tulisin käymään. En lämmennyt, mutta meni jonkin aikaa ennen kuin tyttö ymmärsi.

Vierailija
39/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristin (kännissä) erästä ihan kivannäköistä miestä pepusta, kun disen ruuhkassa menin ohi. Tuollaista käpälöintiä en edes normaalisti harrasta, mutta kerta ensimmäinenkin. 

Samana iltana löysin nykyisen aviomieheni kyseisestä ravintolasta. Selvisi illan mittaan, että tämä hyväpeppuinen mies jota kopeloin, oli mieheni hyviä kavereita. Onneksi hän ei ollut huomannut, kuka se puristelija oli.

Vierailija
40/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran opiskeluaikana eräs neito "unohti" illanistujaisissa neuletakkinsa mun kämpille. Seuraavana päivänä hän sitten tuli hakemaan sen ja tuppautui jäämään kahville. En tiedä oliko tämä nolo, mutta vähän kiusallinen.

Toisen kerran taas mökkibileiden jälkimainingeissa eräs toinen neito tuli mun huoneeseen, riisui vaatteensa ja tuli mun peiton alle. Vähän aikaa yritin jatkaa unia ja olla vaan ja lopulta neiti ymmärsi, ettei tule saamaan sinä yönä. Muuten ns. "syöttö lapaan", mutta olin juuri tavannut toisen ja en halunnut vaarantaa sitä. Känniselle nuoren miehen mielelle aika tiukka ratkaisu.

Ja kolmas vielä. Tutun exä haki tanssimaan ja lähes välittömästi tivasi seurustelutilanteen, kertoi muuttaneensa omilleen ja kysyi, että milloin tulisin käymään. En lämmennyt, mutta meni jonkin aikaa ennen kuin tyttö ymmärsi.

Ei kuitenkaan ollut miestä sanomaan Ei kiitos, vaan pelurina ja itsetuntosi nostattajana annoit ajankulua, että nainen kyllästyy ja jättää yritykset sikseen?

Sit miehet ihmettelee miksi naiset ei tee aloitetta ja valittavat roikkujista/tyrkyttäjistä, kun ei ole itsessään miestä avata suutaan.