Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio synnytyksen hyvät puolet?

Syyssynnyttäjä
12.09.2017 |

Joudun tahtomattani sektio leikkaukseen vauvan perätilan takia. Minulla on takana yksi normaali synnytys. Odotin synnytystä kovasti ja olen äärettömän pettynyt kun joudutaankin leikkuriin :( Yritän saada pääni ymmärtämään mitä tuleman pitää ja saada mielen alamaista positiiviseksi asian suhteen!
Olen kovasti yrittänyt pohtia sektion positiivisia puolia. Ainoa tähän mennessä on että saan käyttää tamponia heti, ällöjen siteiden sijaan :D pinnallista ja pientä, mutta mielelläni kuulisin että mitä te muut olette kokeneet positiivisena sektiossa verrattuna normaaliin synnytykseen? :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä ketjusta. Olen saanut kuulla niin monta arvostelua, kun valitsen suunnitellun sektion. Mutta nyt tiedän, että onhan tämä tod.näk kaikista parhain päätös.

Sinulla on ainakin luja usko tähän palstaan auktoriteettina.

Vierailija
22/22 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit meikata ja käydä kampaajalla ennen sektiota. Ei tarvitse puskea naama punaisena ja tukka sekaisin. Voit ottaa selfien kauniina ennen lapsen syntymää ja sen jälkeen. Kukaan ei edes huomaa sun naamasta että vauva tuli jo.

Voit antaa pimppaa mihelle vaikka seuraavana päivänä. Et voi sanoa synnyttäneesi. Koska vauva leikattiin ulos. Haittapuoli: voit saada verenvuodon ja veritulpan johon kuolet .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä