Vauva mukaan työhaastatteluun?
Ei ole muita vaihtoehtoja. Aamulla haastattelu ja tänään haik työpaikkaa. Ymmärtääkö haastattelija?
Kommentit (37)
Jos oikeesti töitä haluat, et mene lapsen kanssa.
No voinko hakea 12v tytön koulusta siks aikaa hoitamaan sitä?
Ei todellakaan ymmärrä. Jos työnhakija tulisi työhaastatteluun vauvan kanssa, niin ajattelisin, että hänellä ei ole minkäänlaisia ongelmanratkaisutaitoja ja tilannetajukin on hukassa.
Vierailija kirjoitti:
No voinko hakea 12v tytön koulusta siks aikaa hoitamaan sitä?
Jos olet noin avuton, ettet osaa itse vastata tähän kysymykseen, niin ehkä onkin parempi, ettet hae töitä.
Jos et saa lasta hoitoon, niin turha edes mennä. Ei sua valita kuitenkaan.
Jos et halua sitä paikkaa, otat vauvan mukaan.
Ei missään tapauksessa. MLL:stä saat hoitajan, jos sukulaisverkostosi on kaukana.
t: rekrytoija
Ei vauvaa mukaan työnhakuun. Eikä muitakaan sukulaisia tai perheenjäseniä.
En katsois pahalla, mutta haluaisin tietää hoitojärjestelyt. Ymmärrettävää, että lapsi ei ole hoidossa, jos olet kotona.
Tuu sit kertoo meille miten kävi.
😂 just just. Tsemiä haastatteluun!
Jotain rajaa vauvahöperyyteen... Et ota. Perut mieluummin ja yrität sopia uuden ajan. Onnaa jos onnaa.
Mulla oli aikanaan kolmiviikkoinen kainalossa työhaastattelussa.Sain sen paikan...
Aiotko ottaa vauvan myös töihin, jos et saa hoitajaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikanaan kolmiviikkoinen kainalossa työhaastattelussa.Sain sen paikan...
Joopajoo.
No et helkutissa ota vauvaa mukaan! Kaikki ei todellakaan pidä lapsista valitettavasti. Totaalinen turnoff työhaastattelussa.
Ps. 12v mielestäni liian nuori vauvaa hoitamaan ja varsinkin kesken oman koulupäivänsä!!! HALOOOO
Siis minkäikäinen vauva? Eikös pidä olla lähemmäs vuoden ikäinen, ennen kuin päivähoitopaikan voi saada? Minne vauva sitten menisi?
Paikka on sinun.