Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtalotovereita? Kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyroksin lääkitys

Vierailija
12.09.2017 |

Verikoe näyttää vajaatoimintaa, nyt seurannassa. Mahdollisesti aloitetaan lääkitys. Kuinka sinulla oireili vajaatoiminta ja millaista vaikutusta koit lääkityksestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireili vajaatoiminta hirvittävänä väsymyksenä, paleluna ja ruokahaluttomuutena. Lisäksi hiukset meni huonompaan kuntoon ja naama oli joskus ihan paisuksissa vaikka paino oli normaali.

Lääkitys auttoi hyvin eikä sivuvaikutuksia tullut. Oireet alkoivat vähenemään alle puolessa vuodessa, nyt on ollut lääkitys reilut pari vuotta ja oireita ei juurikaan enää ole, kilpirauhasarvot näyttävät normaaleilta.

Vierailija
2/2 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oireili vajaatoiminta hirvittävänä väsymyksenä, paleluna ja ruokahaluttomuutena. Lisäksi hiukset meni huonompaan kuntoon ja naama oli joskus ihan paisuksissa vaikka paino oli normaali.

Lääkitys auttoi hyvin eikä sivuvaikutuksia tullut. Oireet alkoivat vähenemään alle puolessa vuodessa, nyt on ollut lääkitys reilut pari vuotta ja oireita ei juurikaan enää ole, kilpirauhasarvot näyttävät normaaleilta.

Sivuvaikutuksina lääkäri mainitsi jotain ohimeneviä sydämentykytyksiä, muistaakseni. Mulla verenpaine korkea ja siihen lääkitys. Joskus on ollut poikkeavuuksia sykkeessä. Olisin itse ollut valmis aloittamaan jo lääkityksen, koska mielestäni oireet ilmiselvät. En ehkä osannut tuoda niitä tarpeeksi hyvin esille vastaanotolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän