Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea makeanhimo, mutta yritän olla syömättä makeaa. Millä korvata esim suklaa?

Vierailija
12.09.2017 |

Ei auta mikään porkka tai omena. Mitä terveellistä makeaa herkkua voisin ostaa kaupasta?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää kunnon ruokaa niin lähtee se makeanhimo! Pois kaikki höttöhiilarit ja syökää tarpeeksi rasvaa. Ja kun vaihtaa suklaan vähintään 90-prosenttiseksi, niin sitä ei tule syötyä levykaupalla.

Kaikki tuollaiset hedelmät ja muut ovat vain toisenlaista huumetta, eivät auta itse ongelmaan. Vähän sama kun neuvoisitte alkoholistia, että vaihtaa oluen punaviiniin, kun se on terveellisempää.

Olet ilmeiseti karppaus-palvoja, leipä, peruna ja maito ovat s**t*n*sta, ainoastaan voita, lihaa ja porkkanaa voi syödä.

Ihminen tulee kuolemaan 100% todennäköisyydellä, joten hedelmien syömättä jättäminen tuskin kuolemattomaksi tekee.

Vierailija
42/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mustaherukkamehua makeanhimoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut ihan älytön suklaan ystävä. Ainoa mikä on toiminut on syödä ihan ähky niin ei tee mieli pitkään aikaan. Testasin kun yksi joulu oli suklaata ihan järkyttävä määrä. Vielä seuraavana joulunakaan ei tehnyt mieli mutta alkoi se lopulta maistua taas. Kuitenkin niin paljon kerralla että pahaa tekee ja ehkä vähän päälle varmuuden vuoksi.

Mä vedin lapsena hunajaöverit niin että oksensin. Eipä tehnyt hunajaa mieli yli kymmeneen vuoteen! Nykyisin voin laittaa sitä joskus vähän teehen, mutta mitään himoa hunajaa kohtaan ei enää ole.

Tän kokemuksen perusteella voisin siis suositella, että syökää suklaata kunnes oksennatte.

Vierailija
44/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njie proteiinivanukas Nam! ihan kuim jackyt

Vierailija
45/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää kunnon ruokaa niin lähtee se makeanhimo! Pois kaikki höttöhiilarit ja syökää tarpeeksi rasvaa. Ja kun vaihtaa suklaan vähintään 90-prosenttiseksi, niin sitä ei tule syötyä levykaupalla.

Kaikki tuollaiset hedelmät ja muut ovat vain toisenlaista huumetta, eivät auta itse ongelmaan. Vähän sama kun neuvoisitte alkoholistia, että vaihtaa oluen punaviiniin, kun se on terveellisempää.

Tämä (kotiruokaa, ei eineksiä) ja paljon fyysistä työtä. Ei kiinnosta makea.

Vierailija
46/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriton suklaa ja kaakaonibsit suklaan korvikkeeksi.

Vierailija
47/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeiseti karppaus-palvoja, leipä, peruna ja maito ovat s**t*n*sta, ainoastaan voita, lihaa ja porkkanaa voi syödä.

Ihminen tulee kuolemaan 100% todennäköisyydellä, joten hedelmien syömättä jättäminen tuskin kuolemattomaksi tekee.

Porkkanassa on aika paljon hiilareita, ei sitä parane ihan tolkuttomasti syödä.

Mutta juu, kuulun itse näihin, joilla on taipumus koukuttua hiilareihin. Ja käsittääkseni tässä ketjussa olevilla on sama ongelma. Toiset voivat syödä suklaapalan kerrallaan ja seuraavalla viikolla toisen. Nämä ihmiset eivät apua kaipaa. Mutta tässä ketjussa oli ongelmakäyttäjän hätähuuto, neuvoni oli hänelle kohdistettu.

Itselläni ei ole auttanut mikään muu kuin kunnon ruuan syöminen, välipalat pois. Ja jos joskus haluan suklaata, niin 90% tumma suklaa on sellainen, jota ei tee mieli ahmia liikaa.

Eivät nämä ihmiset ole koukussa suklaaseen, vaan siihen sokeriin/hiilariin. Ja sen kohdalla ei loppupeleissä ole merkitystä tuleeko se suklaalevystä vai ruisleivästä. Samalla tavalla se koukuttaa.

Vierailija
48/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen suklaaholisti. En voi ottaa yhtäkään palaa, kun ratkean totaalisesti päivittäiseen suklaan mussuttamiseen. Eli kohdallani pätee ainoastaan totaalilakko.

Jälleen kerran aloitin suklaalakon (ja muutenkin herkkulakon). Samalla yritän päästä 10:stä liikakilosta.

Olen tehnyt tämän aiemminkin ja onnistunut siinä. Jopa niin hyvin, että ihmettelin jossain vaiheessa miksi en tätä ennen ole tehnyt. Kiloja tippui lipulta ihan itsestään. Ja tämä siis normaalipainon sisällä, mikä yleisesti ottaen on kaikista vaikeinta laihdutusta.

Luulin että voi höllätä kun se kerran on niin helppoa. Kuinka ollakaan, olen nyt havahtunut että olen taas samassa kunnossa. Minulle ei siis sovi silloin tällöin herkuttelu vaan totaalikieltäytyminen. Kun jaksaa sen pari viikkoa järkyttäviä vieroitusoireita, niin lopulta herkuitta eläminen on helppoa. Suklaa on se pahin viholliseni.

Vierailija
49/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solero-jätskit on tosi hyviä, ja niissä on näköjään suht' vähän kaloreita.

Vierailija
50/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita voihin sokeria ja syö se kanelin ja omenahillon kanssa.

Vierailija
51/51 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoita voihin sokeria ja syö se kanelin ja omenahillon kanssa.

🤢