Lidlin Heidi Klum vaatteet
Tahtoo farkkuhaalarin. Suurin koko on 40. Mahtuuko L-kokoa käyttävä suomalainen siihen?
Hinta vain 20€...
Kommentit (28)
Millainen on Lidlin vaatteiden mitoitus?
Hirveitä rytkyjä koko kokoelma. Sori, että droppaan sun tunnelmaa. :D
Mutta koot ilmeisesti pieniä, ainakin se mokkatakki oli jossain testissä kokoaan huomattavasti pienempi.
No voi kääk! Toi farkkuhaalari olis mun juttu. Ei mistään saa noin halvalla.
ap
Todella tyylittömiä ne vaatteet. Se on kuitenkin hyvä, jos koot ovat vain 40 asti. Niin ei kylläkään lukenut lehdessä, mutta ilmeisesti joku täällä tietää paremmin. Olisi ihan hyvä, jos useammissakin mallistoissa koot loppuisivat järkevään kokoon.
Luulisi, että Heidi Klum on mallin mittainen eli 180 cm pitkä. Silloin farkkuhaalarin pitää mahtua hänelle, ellei ostajia ole vedätetty pahan kerran.
Farkkuhaalarista haaveilen minäkin... Ostan sovitettavaksi ja kiikutan takaisin jos en tykkää/ei sovi. Simple.
Nahkatennaritkin kävisi hyvin töihin mutta mutta... Livenä sitten näkee, onko nekään niin kivat kuin kuvittelen.
No ette te siihen haalariin mahdu....Hahhahahah...
Vierailija kirjoitti:
Aika outo kommentti. Ajattelitko, että palstalla on lihavia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis varmaan itse lihava kun palstalla on vain lihavia mielestäsi?
Olen kokoa 36 että en nyt kovin isoksi väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
No voi kääk! Toi farkkuhaalari olis mun juttu. Ei mistään saa noin halvalla.
ap
Nyt loppu tuo kääk!ittely...
Vierailija kirjoitti:
Millainen on Lidlin vaatteiden mitoitus?
Ennemmin naftia kuin reilua.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että Heidi Klum on mallin mittainen eli 180 cm pitkä. Silloin farkkuhaalarin pitää mahtua hänelle, ellei ostajia ole vedätetty pahan kerran.
Se että farkkuhaalari mahtuu huippumallille kokoa 36 ei kerro vielä mitään. Tai siis kertoo se sen, että tuote näyttää jäätävältä persjalkaisen mötkön päällä.
Vierailija kirjoitti:
Halvan näköisiä lumppuja.
Glitteriä ja leopardia tulee näkymään katukuvassa tänä syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvan näköisiä lumppuja.
Glitteriä ja leopardia tulee näkymään katukuvassa tänä syksynä.
En usko, että kukaan ostaa sitä leopardia. Eivät kai suomalaiset nyt niin tyhmiä ole. Äärimmäisen tyylittömiä nuo vaatteet kyllä ovat.
No ihan hirveitä. Ja siks toisekseen aika helvetin vaikee ostaa sovittamatta jotain haalaria! Miten sen kanssa käydää pissalla? (Tuli mieleen yks kaveri puskapissalla festareilla, näytti siltä ku olis ollu alasti. Muuten se sitte oliki pitkin bajamajan lattioita)
Vierailija kirjoitti:
Farkkuhaalarista haaveilen minäkin... Ostan sovitettavaksi ja kiikutan takaisin jos en tykkää/ei sovi. Simple.
Onko Lidlin vaatteilla palautusoikeus? Kauppanhan ei tarvii antaa tuotteille palautusoikeutta jos kyseessä ei ole nettikauppa.
Siis ymmärsin että nuo tulee myyntiin vain Englannissa ja Saksassa.....?
Nehän tulee myyntiin ensi maanantaina? Mua kiinnostaisi se nahkatakki. Harmi kun koot on vain 40 asti.
Pahaa pelkään, että ovat pieniä kokoja. Siis että 40 ei oikeasti ole 40, vaan joku 38.