Miten vihreät vanhemmat suhtautuu jos lapsesta kasvaa persu?
Kommentit (30)
Lapsi joutuisi tietenkin lähtemään kodista.
Määritelmän mukaan päähänpinttymäni on totuus ja siihen ei faktat vaikuta. Jos lapseni ei sitä ymmärrä niin, jaa-a, minulla on nollatoleranssi vaihtoehtoisille mielipiteille eli niitä ei joko lausuta ääneen tai sitten on mentävä ulos tästä suvaitsevasta asunnosta.
Hylkäävät ja antavat vaikka kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevasti. Mutta miten persuvanhemmat suhtautuu, jos lapsesta kasvaa Vihreä.
Mun ex-mies laittoi välit poikki poikaansa. Ei ole pitänyt mitään yhteyttä kolmeen vuoteen.
Jaa-a, kun tota persuhtavaa miestä ja yhtä persuhtavaa kaverianikin siedän ihan hyvin niin kai sillä lapsellakin on oikeus itsenäiseen poliittiseen ajatteluun. Olenhan minä itsekin Vassariperheen "musta lammas", kun semmoista "porvaripuoluetta" kuin Vihreitä kehtasin ruveta äänestelemään ja mennä ehdokkaaksi.. :'D
Toivoisin kuitenkin, että jos lapsi on persu niin mieluummin "soinilainen" kuin "halla-aholainen"..
Ja parempi persut kuin kepu tai kokoomus...
t. lasta suunnitteleva Vihreä
Välit katkeaa. Niin on moni kaverinikin katkaissut kun on kuullut minun äänestävän persuja. Ei auta vaikka olen se sama ihminen kuin ennenkin. Surullista, että aatteet hallitsevat joidenkin elämää noin vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Välit katkeaa. Niin on moni kaverinikin katkaissut kun on kuullut minun äänestävän persuja. Ei auta vaikka olen se sama ihminen kuin ennenkin. Surullista, että aatteet hallitsevat joidenkin elämää noin vahvasti.
Fasistit eivät hyväksy vääriä mielipiteitä.
Eiköhän tuollainen ole ihan todennäköistäkin, että ajattelevat lapset jossain vaiheessa kyseenalaistavat voimakkaasti vanhempiensa poliittisia kantoja. Eli persujen lapsista voi tulla äärivihreitä ja toisinpäin.
Mielestäni se aika on jo takana, että puoluekanta kulkee suvussa.
Meillä vihreät vanhemmat, eli minä ja mieheni, olemme iloisia siitä, että poikamme (persu) on ylipäätään kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja niihin vaikuttamisesta poliittisin ja demokraattisin keinoin. Poika on 19-vuotias ja moni muu sen ikäinen ei uhraa ajatustakaan yhteiskunnallisille kysymyksille kunhan bileitä, pelejä ja muotivaatteita vaan piisaa.
lmao noinhan se perinteisesti menee. samoin kuin persujen lapsista tulee vihreitä. tietenkin on sitten niitä jotka eivät kapinoi... surullista...
Perussuomalaisuus on huudossa juuri nuorten keskuudessa ja puolue on näin nousussa tulevaisuudessa. Nuoret näkevät konkreettisesti mitä ongelmia holtiton maahanmuutto aiheuttaa. Me vanhan parrat ollaan lihottu demareiden rosvoamilla lihapadoilla ja nuoret on jätetty köyhyyteen.
Sairastun vakavasti, jos lapseni kiinnostuu politiikasta. Jos hän pitää kaikkia puolueita ihan yhtä saamattomina, olen onnistunut kasvatuksessani.
Tiedän yhden tapauksen, missä muuten väkivallattomassa perheessä perussuomalaiseksi "kääntynyt" poika sai turpaan vihreältä isältään niin että hampaita irtosi.
Perussuomalaiset on kaikkein ympäristövastaisin tai sanotaan nyt kaikkein vähiten ympäristömyönteinen puolue, siis ainakin ennen hajoamistaan tutkittuna. Olisihan se surullista, jos lapsi päättäisi haistattaa pitkät "liitotikulle ja liitotakulle" ja etsiytyisi rotuajattelijoiden seuraan.
Nämä persujen ja vihreiden ristiriidat on niin tekemällä tehty ja trollattu ettei ole tosikaan. Oikeasti mistään tärkeästä ei ole ollut kyse pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on kaikkein ympäristövastaisin tai sanotaan nyt kaikkein vähiten ympäristömyönteinen puolue, siis ainakin ennen hajoamistaan tutkittuna. Olisihan se surullista, jos lapsi päättäisi haistattaa pitkät "liitotikulle ja liitotakulle" ja etsiytyisi rotuajattelijoiden seuraan.
Olen luontoihminen ja äänestä persuja. Mielestäni Vihreät ovat juuri pahin uhka luonnolle. Kannattavat suurten ihmismassojen siirtämistä toisellepuolelle maapalloa ja vastustavat päästötöntä ydinvoimaa. Muutenkin kaikki mitä tekee pitää olla järkevää. Muuten toiminta ei ole pitkällä aikavälillä kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on kaikkein ympäristövastaisin tai sanotaan nyt kaikkein vähiten ympäristömyönteinen puolue, siis ainakin ennen hajoamistaan tutkittuna.
Miten se ympäristövastaisuus esiintyy ja kuka sitä tutki? Hesariko?
Vierailija kirjoitti:
Nämä persujen ja vihreiden ristiriidat on niin tekemällä tehty ja trollattu ettei ole tosikaan. Oikeasti mistään tärkeästä ei ole ollut kyse pitkään aikaan.
Nimenomaan näin. Yritetään väkisin luoda mielikuvaa, että vihreät on hyviä ja liberaaleja ihmisiä, jotka kunnioittavat luontoa ja erilaisia ihmisiä. Kun taas Perussuomalaisista väännetään pahoja ihmisiä, jotka eivät piittaa luonnosta tippaakaan, ja ovat eri rotuja syrjiviä ihmisiä.
Naurettavaa touhua. Tuon enempää ei moni edes ota asioista selvää, vaan noilla argumenteilla valitsevat kenen puolella ovat.
Suvaitsevasti. Mutta miten persuvanhemmat suhtautuu, jos lapsesta kasvaa Vihreä.